رفتن به بالا
  • یکشنبه - 13 بهمن 1398 - 16:51
  • کد خبر : ۶۰۷۹
  • چاپ خبر : چاپ معلم کردستان پیروز اولین دیدار در لیگ دسته دوم والیبال کشور

چاپ معلم کردستان پیروز اولین دیدار در لیگ دسته دوم والیبال کشور

چاپ معلم کردستان در هفته اول رقابت های لیگ دسته دوم والیبال کشور مقابل تیم سپیدار کرمانشاه به پبروزی رسید.

تیم چاپ معلم کردستان در هفته اول رقابت های لیگ دسته دوم والیبال کشور مقابل تیم سپیدار کرمانشاه با نتیجه ۳ بر صفر به پبروزی رسید.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

چاپ معلم کردستان در هفته اول رقابت های لیگ دسته دوم والیبال کشور مقابل تیم سپیدار کرمانشاه به پبروزی رسید.

به گزارش یاریزان؛ مرحله رفت رقابت های لیگ دسته دوم والیبال کشور با حضور ۱۷ تیم به نمایندگی از استان های کشور برگزار می شود.
بر این اساس؛ مراسم قرعه کشی تیم های لیگ دسته دوم روز یکشنبه ۱۵ دی ماه در محل فدراسیون والیبال برگزار شد و گروه بندی تیم ها مشخص و شهرهای میزبان هرگروه تعین شدند.
مرحله رفت رقابت های لیگ دسته دوم والیبال کشور با حضور ۱۷ تیم در یک گروه سه تیمی، یک گروه چهار تیمی و دو گروه پنج تیمی به صورت متمرکز برگزار می شود.
میدان آق قلا، اوچ یلدیز آق قلا، علی آباد کتول، مسکن سازان ثامن، سپیدار کرمانشاه، سرو قامتان همدان، شهرداری ساوه، چاپ معلم کردستان و شهید کریمی خرم آباد، بام الیران، رفسنجان، شهدای بندر امام، مرودشت فارس و نفت اهواز، تیم های شهدای مقاومت جویبار، شهرداری لنگرود و شهدای جویبار تیم های حاضر در این رقابت ها هستند که در دور رفت به صورت متمرکز با یکدیگر رقابت خواهند کرد.
تیم چاپ معلم کردستان به عنوان نماینده استان کردستان در گروه (B) با تیم های سپیدار کرمانشاه، سروقامتان همدان، شهرداری ساوه و شهید کریمی خرم آباد هم گروه است که مسابقات این گروه به میزبانی شهر خرم آباد در استان لرستان از دیروز آغاز به کار کرد و پنج روز ادامه خواهد داشت.
سروقامتان کردستانی در نخستین دیدار خود در مصاف با نماینده کرمانشاه با نتیجه ۳ – ۰ پیروز شد تا نشان دهد که با آمادگی کامل به این رقابت ها پا نهاده است.
شاگردان زاهد کریمی مربی کردستانی این تیم در ادامه مسابقات روز یکشنبه راس ساعت ۱۸ در سالن تختی شهر خرم آباد به مصاف تیم شهید کرمی خرم آباد میزبان این دوره از مسابقات لیگ دسته دوم خواهد رفت.
گفتنی است؛ در پایان دور رفت و دور برگشت دو تیم برتر هر گروه مشخص شده و هشت تیم در مرحله نهایی با یکدیگر رقابت خواهند کرد و در نهایت دو تیم برتر مرحله نهایی به لیگ دسته یک والیبال کشور صعود می کنند.

 

------------------------------------


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی