رفتن به بالا
  • جمعه - 1 مرداد 1400 - 21:10
  • کد خبر : ۱۱۱۶۶
  • چاپ خبر : پایان هفته دوم لیگ برتر فوتبال استان آذربایجان غربی با صدرنشینی منتخب سردشت
در گروه جنوب؛

پایان هفته دوم لیگ برتر فوتبال استان آذربایجان غربی با صدرنشینی منتخب سردشت

به گزارش یاریزان و با اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران، برنامه مسابقات هفته های هجدهم، نوزدهم و بیستم لیگ برتر فوتبال ایران در فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ اعلام شد.

هفته دوم لیگ برتر فوتبال استان آذربایجان غربی با حفظ صدر نشینی نماینده سردشت در گروه جنوب به پایان رسید.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

هفته دوم لیگ برتر فوتبال استان آذربایجان غربی با حفظ صدر نشینی نماینده سردشت در گروه جنوب به پایان رسید.

به گزارش یاریزان؛ لیگ برتر فوتبال استان آذربایجان غربی با برگزاری سه دیدار در گروه جنوب در ایستگاه دوم به کار خود پایان داد.

 

------------------------------------

تیم منتخب سردشت در دومین دیدار خود با کسب پیروزی برابر تیم میلاد بوکان در یک دیدار پر گل، شش امتیازی شد و به صدرنشینی خود در جدول مسابقات ادامه داد.

در دیگر دیدار این هفته دو تیم پرسپولیس حاجی خوش مهاباد و کارگران میاندوآب به مصاف هم رفتند. سرخ پوشان مهاباد در این دیدار با گل های زکریا بایزیدی آذر در دقیقه ۳۵ و حیدر مام یوسفی در دقیقه ۶۷ حریف خود را با شکست بدرقه کردند.

در سومین دیدار این هفته نیز تقابل تیم های شهرداری محمدیار و شاهو مهاباد به تساوی یک بر یک انجامید. تک گل تیم شاهو توسط رسول عبدالله پوری بثمر رسید تا این بازیکن جوان و آینده دار دومین گل خود را در این رقابت ها به ثبت رسانده باشد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

نتایج کامل دیدار های هفته دوم لیگ برتر فوتبال استان آذربایجان غربی به شرح ذیل است:

منتخب سردشت ۳
میلاد بوکان ۲

پرسپولیس حاجی خوش ۲
کارگران میاندوآب ۰

شهرداری محمدیار ۱
شاهـو مـهاباد ۱

 

بر این اساس، جدول مسابقات لیگ برتر فوتبال استان آذربایجان غربی در پایان هفته دوم به شرح زیر خواهد بود:

هفته دوم لیگ برتر فوتبال استان آذربایجان غربی با حفظ صدر نشینی نماینده سردشت در گروه جنوب به پایان رسید. به گزارش یاریزان؛ لیگ برتر فوتبال استان آذربایجان غربی با برگزاری سه دیدار در گروه جنوب در ایستگاه دوم به کار خود پایان داد. تیم منتخب سردشت در دومین دیدار خود با کسب پیروزی برابر تیم میلاد بوکان در یک دیدار پر گل، شش امتیازی شد و به صدرنشینی خود در جدول مسابقات ادامه داد. در دیگر دیدار این هفته دو تیم پرسپولیس حاجی خوش مهاباد و کارگران میاندوآب به مصاف هم رفتند. سرخ پوشان مهاباد در ایمن دیدار با گل های زکریا بایزیدی آذر در دقیقه 35 و حیدر مام یوسفی در دقیقه 67 حریف خود را با شکست بدرقه کردند. در سومین دیدار این هفته نیز تقابل تیم های شهرداری محمدیار و شاهو مهاباد به تساوی یک بر یک انجامید. تک گل تیم شاهو توسط رسول عبدالله پوری بثمر رسید تا این بازیکن جوان و آینده دار دومبن گل خود را در این رقابت ها به ثبت رسانده باشد. نتایج کامل دیدار های هفته دوم لیگ برتر فوتبال استان آذربایجان غربی به شرح ذیل است:

 

شایان ذکر است؛ مسابقات لیگ برتر استان آذربایجان غربی در دو گروه شمال وجنوب بصورت تک بازی برگزارخواهد شد اما تکلیف برگزاری این رقابت ها در گروه شمال هنوز مشخص نشده است و طبق اطلاعات دریافتی برخی از تیم های شرکت کننده هنوز مدارک خود را کامل نکرده اند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی