رفتن به بالا
  • دوشنبه - 2 مرداد 1402 - 11:57
  • کد خبر : ۱۶۰۹۱
  • چاپ خبر : محمدمبین عظیمی: شب قبل از مسابقه ۳ کیلو وزن کم کردم/ همیشه برای پیروزی می‌جنگم

محمدمبین عظیمی: شب قبل از مسابقه ۳ کیلو وزن کم کردم/ همیشه برای پیروزی می‌جنگم

به گزارش یاریزان؛ محمد مبین عظیمی قهرمان وزن 92 کیلوگرم رقابت های کشتی قهرمانی آسیا بیان کرد: مسابقات در سطح خیلی خوبی برگزار شد و کشورهای آسیایی از جمله قزاقستان، هند، ازبکستان و ... خیلی پیشرفت داشتند و با آمادگی خوبی در این مسابقات حاضر شدند و حریفان خوب بودند. وی با بیان اینکه روز قبل از مسابقه دچار بیماری ویروس شدیم، ادامه داد: شب پیش از مسابقه تب و لرز شدید گرفته بودم و نتوانستم به خوبی استراحت کنم و آنقدر شب تا صبح به من سخت گذشت که سه کیلو کاهش وزن داشتم و کادر فنی به من دستور دادند که کشتی ها را خیلی زود تمام کنم و با این اوصاف نتوانستم سبک جدید خودم را به نمایش بگذارم. عظیمی با اشاره به اینکه بیش از 20 روز دیگر مسابقات جهانی در اردن برگزار می شود، افزود: دو مرحله اردو را در خانه کشتی خواهیم داشت که انشاالله تمرینات خود را در فشار خوبی پشت سر بگذارم و با آمادگی بهتری نسبت به مسابقات سپری شده حاضر شوم و بتوانم آن طور که از خودم انتظار دارم بهترین نتیجه را کسب کنم. این کشتی گیر کردستانی گفت: هدف من نیز مثل همه ی ورزشکاران قطعا المپیک هست اما مهم این است که آدم چقدر می خواهد روی هدفش بایستد و من به جرات می گویم هر سختی باشد تحمل می کنم تا به هدفم برسم. عظیمی عنوان کرد: نسبت به سال گذشته پیشرفت خوبی داشتم و خدا را شکر تمریناتم خوب بوده و از زمانی که در رقابت های کشوری اول شدم با کمک آقا محسن کاوه و دیگر مربیان تیم ملی سبک کشتی خود را بهتر کردم و نقاط ضعف را پوشش دادم و رفته رفته خیلی بهتر شدم و خدا را شکر تا الان جواب داده است. وی از مربی سازنده خود آقای سلیمی تشکر کرد و گفت: بیش از دو سال است که تمرینات خود را زیر نظر پدرم انجام می دهم. محمدمبین عظیمی با بیان اینکه آرزوی موفقیت برای کامران قاسمپور دارم، اظهار کرد: همیشه گفته ام خوشحالم که حریف اصلی ام در این وزن داخل ایران است و این خیلی به من کمک می کند و باعث می شود در تمریناتم متمرکز شوم و اگر بتوانم نفر اول ایران شوم، می توانم به قهرمانی جهان نیز برسم و همیشه برای پیروزی می جنگم. این کشتی گیر وزن 92 کیلوگرم تیم ملی جوانان آزاد در پایان عنوان کرد: قطعا با دعای خیر مادرم به اینجا رسیدم و از پدر عزیزم که خیلی برای من زحمت کشیده و از همه ی کسانی که به من لطف داشتند تشکر می کنم همچنین از تمامی کسانی که برای اعتلای کشتی تلاش می کنند به ویژه فدراسیون کشتی و کادر فنی قدردانی می کنم.

محمدمبین عظیمی دارنده مدال طلای جوانان قهرمانی آسیا گفت: سطح مسابقات آسیایی اردن هم از نظر کمی و هم از نظر کیفی بالا بود.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

محمدمبین عظیمی دارنده مدال طلای جوانان قهرمانی آسیا گفت: سطح مسابقات آسیایی اردن هم از نظر کمی و هم از نظر کیفی بالا بود.

به گزارش یاریزان؛ محمد مبین عظیمی قهرمان کردستانی وزن ۹۲ کیلوگرم رقابت های کشتی قهرمانی آسیا بیان کرد: مسابقات در سطح خیلی خوبی برگزار شد و کشورهای آسیایی از جمله قزاقستان، هند، ازبکستان و … خیلی پیشرفت داشتند و با آمادگی خوبی در این مسابقات حاضر شدند و حریفان خوب بودند.

 

------------------------------------

وی با بیان اینکه روز قبل از مسابقه دچار بیماری ویروس شدیم، ادامه داد: شب پیش از مسابقه تب و لرز شدید گرفته بودم و نتوانستم به خوبی استراحت کنم و آنقدر شب تا صبح به من سخت گذشت که سه کیلو کاهش وزن داشتم و کادر فنی به من دستور دادند که کشتی ها را خیلی زود تمام کنم و با این اوصاف نتوانستم سبک جدید خودم را به نمایش بگذارم.

عظیمی با اشاره به اینکه بیش از ۲۰ روز دیگر مسابقات جهانی در اردن برگزار می شود، افزود: دو مرحله اردو را در خانه کشتی خواهیم داشت که انشاالله تمرینات خود را در فشار خوبی پشت سر بگذارم و با آمادگی بهتری نسبت به مسابقات سپری شده حاضر شوم و بتوانم آن طور که از خودم انتظار دارم بهترین نتیجه را کسب کنم.

این کشتی گیر کردستانی گفت: هدف من نیز مثل همه ی ورزشکاران قطعا المپیک هست اما مهم این است که آدم چقدر می خواهد روی هدفش بایستد و من به جرات می گویم هر سختی باشد تحمل می کنم تا به هدفم برسم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

عظیمی عنوان کرد: نسبت به سال گذشته پیشرفت خوبی داشتم و خدا را شکر تمریناتم خوب بوده و از زمانی که در رقابت های کشوری اول شدم با کمک آقا محسن کاوه و دیگر مربیان تیم ملی سبک کشتی خود را بهتر کردم و نقاط ضعف را پوشش دادم و رفته رفته خیلی بهتر شدم و خدا را شکر تا الان جواب داده است.

وی از مربی سازنده خود آقای سلیمی تشکر کرد و گفت: بیش از دو سال است که تمرینات خود را زیر نظر پدرم انجام می دهم.

محمدمبین عظیمی با بیان اینکه آرزوی موفقیت برای کامران قاسمپور دارم، اظهار کرد: همیشه گفته ام خوشحالم که حریف اصلی ام در این وزن داخل ایران است و این خیلی به من کمک می کند و باعث می شود در تمریناتم متمرکز شوم و اگر بتوانم نفر اول ایران شوم، می توانم به قهرمانی جهان نیز برسم و همیشه برای پیروزی می جنگم.

این کشتی گیر سقزی وزن ۹۲ کیلوگرم تیم ملی جوانان آزاد در پایان عنوان کرد: قطعا با دعای خیر مادرم به اینجا رسیدم و از پدر عزیزم که خیلی برای من زحمت کشیده و از همه ی کسانی که به من لطف داشتند تشکر می کنم همچنین از تمامی کسانی که برای اعتلای کشتی تلاش می کنند به ویژه فدراسیون کشتی و کادر فنی قدردانی می کنم.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی