رفتن به بالا
  • شنبه - 20 آبان 1402 - 13:29
  • کد خبر : ۱۷۰۶۵
  • چاپ خبر : قهرمانی تیم فوتبال هفت نفره ایران در مسابقات آسیا و اقیانوسیه / فوتبالیست کرمانشاهی آقای گل شد
با درخشش چهار عضو کورد صورت گرفت؛

قهرمانی تیم فوتبال هفت نفره ایران در مسابقات آسیا و اقیانوسیه / فوتبالیست کرمانشاهی آقای گل شد

مسابقات قهرمانی فوتبال هفت نفره آسیا اقیانوسیه با درخشش چهار عضو کورد و کسب عنوان نخست توسط تیم ملی ایران به پایان رسید. به گزارش یاریزان؛ تیم ملی فوتبال هفت نفره‌ کشورمان در نخستین دیدارش از مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه ۲۰۲۳ با سه گل و روی درخشش و گلزنی عباس ترابی (دو گل) و شمس الدين شهبازی سه بر صفر ژاپن قدرتمند را از پیش‌رو برداشت. ملی پوشان در دومین دیدار خود در این رقابت ها با نتیجه ۳ بر یک برابر استرالیا به پیروزی رسید و شش امتیازی شدند. گل‌های تیم ملی را عباس ترابی، شمس الدینی شهبازی، مسلم محرابیان به ثمر رساندند. تیم فوتبال هفت نفره کشورمان در سومين دیدارش با حساب پنج بر صفر روی گلزنی مسلم مهرابيان (سه گل)، اميرمهدی رحيم آبادی و شمس الدين شهبازی، تايلند را هم از پيش رو برداشت. نمایندگان ایران در این مسابقات در چهارمين دیدار از بازی های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه با حساب شش بر صفر و روی گلزنی امين رضايی، اميرحسين قربانی (٣گل)، هادی خوش اقبال و اميرمهدی رحيم آبادی، هند را هم از پيش رو برداشتند تا ضمن ثبت چهارمين برد پياپی با دوازده امتياز صدرنشين و موفق به صعود به فينال اين دوره شوند. تیم فوتبال هفت نفره ایران در دیدار فینال با پیروزی دو بر صفر برابر استرالیا، پس از کسب عنوان قهرمانی بصورت مستقيم جواز حضور در رقابت‌هایی جهانی اسپانيا را نیز كسب كرد. در اين ديدار مسلم محرابيان و عباس ترابی گل های ايران را به ثمر رساندند. در پایان اين ديدار وحيد نواب بهترين دوازه‌بان مسابقات و عباس ترابی آقاي گل رقابت‌ها شد. در ديدار رده بندی هم ژاپن با سه گل تايلند را شكست داد و در جايگاه سوم قرار گرفت. شایان ذکر است؛ علی اکبر صادقی نیا از بیجار بعنوان مربی و شمس الدین شهبازی و شهاب رحبمی از کرمانشاه و عباس ترابی فوتبالیست کورد ساکن اراک، چهار عضور این تیم هستند که با درخشش خود قهرمانی ایران را در این رقابت ها رقم زدند.

مسابقات قهرمانی فوتبال هفت نفره آسیا اقیانوسیه با درخشش چهار عضو کورد و کسب عنوان نخست توسط تیم ملی ایران به پایان رسید.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مسابقات قهرمانی فوتبال هفت نفره آسیا اقیانوسیه با درخشش چهار عضو کورد و کسب عنوان نخست توسط تیم ملی ایران به پایان رسید.

به گزارش یاریزان؛ تیم ملی فوتبال هفت نفره‌ کشورمان در نخستین دیدارش از مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه ۲۰۲۳ با سه گل و روی درخشش و گلزنی عباس ترابی (دو گل) و شمس الدین شهبازی دو فوتبالیست کرمانشاهی خود، سه بر صفر ژاپن قدرتمند را از پیش‌رو برداشت.

 

------------------------------------

ملی پوشان در دومین دیدار خود در این رقابت ها با نتیجه ۳ بر یک برابر استرالیا به پیروزی رسید و شش امتیازی شدند. گل‌های تیم ملی را عباس ترابی، شمس الدینی شهبازی، مسلم محرابیان به ثمر رساندند.

تیم فوتبال هفت نفره کشورمان در سومین دیدارش با حساب پنج بر صفر روی گلزنی مسلم مهرابیان (سه گل)، امیرمهدی رحیم آبادی و شمس الدین شهبازی، تایلند را هم از پیش رو برداشت.

نمایندگان ایران در این مسابقات در چهارمین دیدار از بازی های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه با حساب شش بر صفر و روی گلزنی امین رضایی، امیرحسین قربانی (٣گل)، هادی خوش اقبال و امیرمهدی رحیم آبادی، هند را هم از پیش رو برداشتند تا ضمن ثبت چهارمین برد پیاپی با دوازده امتیاز صدرنشین و موفق به صعود به فینال این دوره شوند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

تیم فوتبال هفت نفره ایران در دیدار فینال با پیروزی دو بر صفر برابر استرالیا، پس از کسب عنوان قهرمانی بصورت مستقیم جواز حضور در رقابت‌هایی جهانی اسپانیا را نیز کسب کرد. در این دیدار مسلم محرابیان و عباس ترابی گل های ایران را به ثمر رساندند.

در پایان این دیدار وحید نواب بهترین دوازه‌بان مسابقات و عباس ترابی آقای گل رقابت‌ها شد.

در دیدار رده بندی هم ژاپن با سه گل تایلند را شکست داد و در جایگاه سوم قرار گرفت.

شایان ذکر است؛ علی اکبر صادقی نیا از بیجار بعنوان مربی و شمس الدین شهبازی و شهاب رحیمی از کرمانشاه و عباس ترابی فوتبالیست کورد ساکن اراک، چهار عضور این تیم هستند که با درخشش خود قهرمانی ایران را در این رقابت ها رقم زدند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی