رفتن به بالا
  • دوشنبه - 6 بهمن 1399 - 17:13
  • کد خبر : ۹۲۹۲
  • چاپ خبر : علی صانعی : دو هدف عمده را در فوتسال پایه دنبال می‌کنیم
توضیح در خصوص سیاست های جدید؛

علی صانعی : دو هدف عمده را در فوتسال پایه دنبال می‌کنیم

علی صانعی سرمربی تیم فوتسال زیر 20سال ایران درباره اقدامات انجام شده در راستای سیاست جدید کمیته فوتسال برای مسابقات زیر20سال آسیا 2023 توضیحاتی ارائه کرد.

علی صانعی سرمربی تیم فوتسال زیر ۲۰سال ایران درباره اقدامات انجام شده در راستای سیاست جدید کمیته فوتسال برای مسابقات زیر۲۰سال آسیا ۲۰۲۳ توضیحاتی ارائه کرد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

علی صانعی سرمربی تیم فوتسال زیر ۲۰سال ایران درباره اقدامات انجام شده در راستای سیاست جدید کمیته فوتسال برای مسابقات زیر۲۰سال آسیا ۲۰۲۳ توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش یاریزان؛ علی صانعی در ابتدا گفت: لیگ‌های برتر فوتسال کشور در رده سنی پایه شامل امید، جوانان و نوجوانان از بهمن ماه آغاز می‌شود. زمان برگزاری لیگ امید از هفتم تا یازدهم بهمن است و در قالب دو گروه به میزبانی اصفهان و قم برگزار می‌شود. تلاش ما رصد مسابقات هر دو گروه است که به این منظور فردا (سه‌شنبه) عازم اصفهان می‌شوم و جمعه نیز به همراه محمود قاضی به قم می‌رویم. با این برنامه، مسابقات هر دو گروه در دور رفت را از نزدیک مورد بررسی قرار خواهیم داد.

 

------------------------------------

وی ادمه داد: پس از مسابقات امیدها، از سیزدهم تا هفدهم بهمن مسابقات رده نوجوانان در دو گروه به میزبانی اصفهان و شاهرود برگزار می‌شود و طبق برنامه‌ریزی که تا این لحظه انجام دادیم اعزام کاظم صادقی به اصفهان قطعی است. ضمن اینکه گروه دیگر توسط خودم یا سایر اعضای کادرفنی از نزدیک دنبال خواهد شد.

سرمربی تیم فوتسال زیر ۲۰سال ایران افزود: مسابقات رده سنی جوانان که از اهمیت خاصی برای ما برخوردار است، در قالب دو گروه از هجدهم تا بیست و چهارم بهمن در شهرهای اصفهان و تبریز برگزار می‌شود. طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته دو روز در تبریز و دو روز در اصفهان خواهم بود تا شخصا این مسابقات را پیگیری کنم.

علی صانعی ضمن اشاره به تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره لغو برگزاری مسابقات زیر ۲۰سال آسیا گفت: کمیته فوتسال پس از این تصمیم ای اف سی سیاست خوبی را در پیش گرفت و بر اساس آن یک برنامه مختص دور بعدی مسابقات زیر ۲۰سال آسیا خواهیم داشت و از این پس یک گروه از بازیکنان متولد ۱۱/۱۰/۸۱ به بعد را زیر نظر می‌گیریم. ضمن اینکه کمیته فوتسال تاکید کرد که بازیکنان فعلی را رها نکنیم. به هرحال سرمایه‌گذاری مناسبی روی آنها انجام شده است، پس به کار با آنها ادامه خواهیم داد تا برای آینده فوتسال مفید واقع شوند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

وی ادامه داد: پس دو هدف عمده را دنبال می‌کنیم، دو گروه از متولدین سنی متفاوت را برای مسابقات زیر ۲۰سال آسیا که در سال ۲۰۲۳ برگزار می‌شود زیر نظر می‌گیریم، چراکه مسابقات دور بعدی آسیا قطعا با دو سال افزایش رده سنی همراه خواهد بود. همچنین گروه بازیکنان فعلی را به حال خود رها نخواهیم کرد و حتی رده سنی آنها را کمی گسترده‌تر می‌کنیم تا پشتوانه‌سازی خوبی از رده امید برای چند سال آینده تیم بزرگسالان کشورمان داشته باشیم.

صانعی با اشاره به برگزاری دو اردو با دعوت از نفرات منتخب لیگ‌های پایه، گفت: اردوهای مختلفی را برای اوایل و اواخر اسفندماه درنظر گرفتیم تا با دعوت از بازیکنان منتخب دور رفت و برگشت لیگ امید، اردویی را در اوایل سفند برای رده سنی امید برگزار کنیم. ضمن اینکه برای لیگ برتر جوانان نیز که اوایل اسفند به اتمام می رسد، اردویی در آخر اسفندماه با حضور منتخبین لیگ فوتسال جوانان برگزار خواهیم کرد.

وی در پایان گفت: به طور خلاصه برنامه‎ ما رصد کامل لیگ برتر فوتسال پایه و برگزاری دو اردو در اسفندماه با دعوت از نفرات منتخب است. با این توضیح که برنامه‌ریزی کلی ما شامل پیگیری اردوهای رده امیدها صرفا جهت پشتوانه‎سازی برای تیم ملی بزرگسالان در آینده و همچنین برگزاری اردوهای جوانان با هدف حضور در مسابقات رسمی دو سال آینده خواهد بود. در این راه باید تشکر ویژه‌ای از تیم‌هایی مانند مقاومت البرز، تیم قم، تیم شهروند ساری و اهورای بهبهان داشته باشم که از بازیکنان جوان استفاده می‌کنند و با این کار خود به روند بازیکن‌سازی برای کشور کمک به سزایی دارند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی