رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 5 شهریور 1399 - 12:36
  • کد خبر : ۷۴۹۴
  • چاپ خبر : خانم گل فوتسال ایران و آسیا : شاید امسال لژیونر شوم
پس از دیافت پیشنهاد از تیم‌های خارجی؛

خانم گل فوتسال ایران و آسیا : شاید امسال لژیونر شوم

اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان جهت شرکت در دیدارهای تدارکاتی در اواسط اردیبهشت ماه در تورنمنت چهارجانبه روسیه اعلام شد.

خانم گل لیگ برتر فوتسال کشور با بیان اینکه چندسالی است پیشنهادهایی برای حضور در تیم‌های خارجی دارد، اما بنا به دلایلی آنها را نپذیرفته، گفت: شاید امسال یکی از این پیشنهادات را قبول کنم و لژیونر شوم.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

خانم گل لیگ برتر فوتسال کشور با بیان اینکه چندسالی است پیشنهادهایی برای حضور در تیم‌های خارجی دارد، اما بنا به دلایلی آنها را نپذیرفته، گفت: شاید امسال یکی از این پیشنهادات را قبول کنم و لژیونر شوم.

به گزارش یاریزان؛ سارا شیربیگی در گفت و گو با خبرگزاری ایسنا، بااشاره به انتخابش به عنوان خانم گل لیگ برتر فوتسال ایران برای پنجمین سال متوالی، اظهارکرد: در فصل اخیر رقابت‌های لیگ برتر فوتسال با ۴۸ گل و ۳۵ پاس گل عنوان خانم گلی و بهترین پاسور لیگ را بدست آوردم که حاصل تلاش‌هایی است که در زمین بازی داشته‌ام.

 

------------------------------------

وی تصریح کرد: هرسال که می‌گذرد تجربیاتم در فوتسال بیشتر می‌شود و اگر سطح آمادگی جسمانی‌ام اجازه دهد می‌توانم با استفاده از این تجربیات افتخارات بیشتری هم کسب کنم.

این ورزشکار کرمانشاهی در ادامه با اشاره به جراحی که اخیرا روی زانویش انجام داده، گفت: حدود هفت ماه پیش در یکی از رقابت‌های لیگ برتر از ناحیه زانو دچار مصدومیت شدیدی شدم. از آنجایی که این مصدومیت پارگی مینیسک خارجی بود به جراحی نیاز داشت، برای همین تصمیم گرفتم جراحی آن را به بعد از رقابت‌های پلی آف موکول کنم، لذا در این مدت در تمرینات تیم حضور نداشتم و در مسابقات هم فقط برای چند دقیقه داخل زمین می‌رفتم.

خانم گل فوتسال آسیا اضافه کرد: شیوع بیماری کرونا، باعث تعطیلی رقابت‌های لیگ شد و از آنجایی زمان از سرگیری مسابقات مشخص نبود، نمی‌دانستم چه زمانی باید برای جراحی زانویم اقدام کنم و باتوجه به تاخیری که در جراحی داشتم، کیستی هم در زانویم بوجود آمد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

بازیکن تیم لیگ برتری هیات خراسان رضوی افزود: پس از اینکه مجوز ادامه رقابت‌های لیگ صادر شد و تیم ما هم بصورت مشترک در جایگاه سوم قرار گرفت، هفته گذشته جراحی پایم را انجام دادم و به گفته پزشکان تا دوماه دیگر کاملا بهبود پیدا می‌کنم.

وی در ادامه در پاسخ به اینکه برای فصل بعدی رقابت‌های لیگ برتر با تیم کنونی‌اش ادامه فعالیت خواهد داد یا نه نیز گفت: چندسالی است از تیم‌های آسیایی و اروپایی پیشنهاد دارم، اما بخاطر خانواده ام و مسائل شخصی دیگر هیچکدام را قبول نمی‌کردم، اما امسال اگر پیشنهاد خوب اروپایی داشته باشم، شاید لژیونر شوم.

شیربیگی تصریح کرد: البته اگر هم تیم‌های داخلی پیشنهاد خوبی بدهند، این احتمال وجود دارد که کماکان برای تیم‌های داخلی توپ بزنم.

وی در ادامه به در پیش بودن رقابت‌های جام جهانی کوچک برزیل در آذرماه اشاره کرد و گفت: در حال حاضر بدلیل مسائل مالی فدراسیون فوتبال هنوز معلوم نیست ما را به این مسابقات اعزام کنند، یا نه.

ملی پوش فوتسال ایران یادآورشد: البته بزودی اردوهای تیم ملی آغاز می‌شود و اگر هم برای این مسابقات اعزام نشویم، باید برای مسابقات آسیایی که اردیبهشت ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد، آماده شویم.

 

سارا شیربیگی دو عنوان خانم گل لیگ برتر و بیشترین پاس گل فوتسال بانوان ایران را در فصل کنونی کسب کرد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی