رفتن به بالا
  • شنبه - 5 آذر 1401 - 17:42
  • کد خبر : ۱۴۲۷۲
  • چاپ خبر : نتایج هفته ششم لیگ برتر بسکتبال بانوان ایران / شکست نماینده کردستان برابر گروه بهمن

نتایج هفته ششم لیگ برتر بسکتبال بانوان ایران / شکست نماینده کردستان برابر گروه بهمن

هفته سوم لیگ برتر بسکتبال بانوان کشور در شهرهای اصفهان، تهران و سنندج برگزار شد. به گزارش یاریزان؛ هفته سوم مسابقات لیگ برتر بسکتبال بانوان ایران با برگزاری پنج دیدار در شهر های مختلف پیگیری شد. در یکی از مهمترین دیدار های این هفته تیم تیروژ حیات کردستان موفق شد تیم نیکان تهران را از پیش رو بردارد تا دومین پیروزی خود را جشن بگیرد. ایت تیم در هفته اول مسابقات بدلیل حضور بازیکنان در رقابت های سه نفره دانشجویان جهان در ترکیه در یک دیدار معوقه نیز باید به میدان برود. هفته سوم لیگ دسته اول حرفه ای بسکتبال ایران در دو گروه A و B در شهرهای مختلف روز جمعه سیزدهم آبان ماه برگزار شد که در پایان نتایج زیر بدست آمد: پادما یدک ایرانیان ۴۲ - شهرداری گرگان ۷۰ ستاد شرکت ملی گاز تهران ۵۲ - پالایش نفت آبادان ۷۹ تیروژ حیات کردستان ۶۸ - نیکان تهران ۴۸ پاز آشا آروین ۷۹ - سپهرداد تهران ۵۱ گروه بهمن تهران ۸۹ - ذوب آهن اصفهان ۵۸ شایان ذکر است؛ تیم شهرداری گرگان با سه پیروزی متوالی و شش امتیاز همچنان صدرنشین است. کلیه تیم ها در قالب یک گروه به صورت رفت و برگشت رقابت‌های دور مقدماتی را انجام خواهند داد و در پایان مسابقات این فصل تیمی به دسته یک سقوط نخواهد کرد.

هفته ششم لیگ برتر بسکتبال زنان ایران با شکست نماینده کردستان برابر گروه بهمن رقم خورد تا پس از مشخص شدن نتایج کامل این هفته این تیم تهرانی در صدر جدول قرار داشته باشد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

هفته ششم لیگ برتر بسکتبال زنان ایران با شکست نماینده کردستان برابر گروه بهمن رقم خورد تا پس از مشخص شدن نتایج کامل این هفته این تیم تهرانی در صدر جدول قرار داشته باشد.

به گزارش یاریزان؛ هفته ششم لیگ برتر بسکتبال کشور در شهرهای سنندج، اصفهان و تهران برگزار شد و تیم های گروه بهمن و شهرداری گرگان به ششمین برد متوالی خود دست یافتند تا همچنان روی نوار پیروزی گام بردارند.

 

------------------------------------

تیم تیروژ حیات کردستان پس از کسب پیروزی در سه دیدار نخست خود در هفته پنجم مهمان تیم شهرداری گرگان بود و این دیدار را با نتیجه نزدیک ۷۳ بر ۶۹ واگذار کرد تا در هفته ششم در خانه خود در برابر تیم صدرنشین جدول حاضر شود.

تیم گروه بهمن تهران در سالن آزادی سنندج با کسب ششمین پیروزی متوالی خود موفق شد دومین شکست تیم تیروژ حیات کردستان را نیز ثبت کند.

 

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

نتایج کامل هفته ششم لیگ برتر بسکتبال بانوان ایران رقم خورد :

پادما یدک ایرانیان اصفهان ۴۶ _ پاز آشا آروین ۵۵ ( خانه بسکتبال اصفهان)

نیکان تهران _ ۸۹ ستاد شرکت ملی گاز تهران ۷۲ ( سالن بسکتبال آزادی تهران )

ذوب آهن اصفهان ۴۸ _ پالایش نفت آبادان ۴۱ ( سالن ملت اصفهان )

تیروژ حیات کردستان ۷۰ _ گروه بهمن تهران ۸۳ ( سالن آزادی سنندج)

سپهرداد تهران ۵۳ _ شهرداری گرگان ۸۱ (سالن آزادی تهران)

 

با رقم خوردن این نتایج در پایان هفته ششم لیگ برتر بسکتبال زنان ایران، تیم های گروه بهمن تهران و شهرداری گرگان با ۱۲ امتیاز همچنان تیم های بدون شکست و مدعی قهرمانی هستند و این در حالی است که در هفته هفتم این رقابت‌ها جمعه یازدهم آذرماه تیم های شهرداری گرگان و گروه بهمن تهران در خانه بسکتبال گرگان به مصاف هم می روند تا تنها صفر جدول رده بندی لیگ برتر از بین برود .

در این دیدار یک تیم به هفتمین برد متوالی می رسد و یک تیم نیز اولین شکست را در فصل جاری متحمل خواهد شد.

 

برنامه بازی های هفته هفتم به شرح زیر است :

جمعه ۱۱ آذر ۱۴۰۱

شهرداری گرگان _گروه بهمن تهران ( خانه بسکتبال گرگان )_ ساعت ۱۳

سپهرداد تهران _ ذوب آهن اصفهان ( سالن شهید کشوری شهر قدس )_ ساعت ۱۲

پاز آشا آروین تهران _ تیروژ حیات کردستان ( سالن شهید کشوری شهر قدس )_ ساعت ۱۴

پالایش نفت آبادان _ نیکان تهران ( سالن شماره یک ورزشگاه هفده شهریور آبادان ) _ ساعت ۱۳

ستاد شرکت ملی گاز تهران _ پادما یدک ایرانیان اصفهان (سالن بسکتبال آزادی) _ ساعت ۱۱


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی