رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 18 آبان 1401 - 18:15
  • کد خبر : ۱۴۰۸۲
  • چاپ خبر : سرمربی جدید تیم ملی کاراته نوجوانان و جوانان دختران انتخاب شد + لیست نفرات دعوت شده

سرمربی جدید تیم ملی کاراته نوجوانان و جوانان دختران انتخاب شد + لیست نفرات دعوت شده

به گزارش یاریزان و با اعلام فدراسیون کاراته، پس از برگزاری مسابقات انتخابی ورودی به اردو های تیم ملی کاراته، کمیته فنی فدراسیون، تعدادی از ورزشکاران را که عملکرد چشمگیری در این مسابقات داشتند و جزو چهار نفر برتر وزن خود نشدند را یک شانس مجدد برای حضور در تیم ملی کاراته بانوان به آن‌ ها داد. این نفرات روز شنبه سیزده شهریور ساعت ۱۴ در مجموعه ورزشی کبگانیان با به همراه داشتن پاسخ منفی تست پی سی آر خود که ۷۲ ساعت از زمان آن نگذشته باشد برای پذیرش و قرنطینه وارد می شوند تا روز یک شنبه چهارده شهریور از ساعت ۹ صبح انتخابی بین این نفرات برگزار شود و تنها یک نفر از هر وزن به اردوی تیم ملی دعوت می شود که لازم است لوازم شخصی مورد نیاز را به همراه داشته باشند. اولین مرحله اردوی تیم ملی کاراته بانوان نیز با حضور سارا بهمنیار، طراوت خاکسار، رزیتا علیپور و شیما آل سعدی ملی پوشان کاراته کشورمان به همراه چهار نفر برتر مسابقات انتخابی ورودی به اردو های تیم ملی و نفرات اول مرحله دوم انتخابی درون اردویی که ۱۴ شهریور برگزار می شود، از روز دوشنبه ۱۵ شهریور و تا ۲۰ شهریور ادامه خواهد داشت. لیست اسامی نفرات دعوت شده به مرحله دوم انتخابی درون اردویی تیم ملی کاراته بانوان ایران به شرح زیر است: وزن منفی ۵۰ کیلوگرم: فاطمه نو دهقان از البرز / کیمیا کیانی از البرز / سارا قاسم زاده از مازندران / زهرا طراز پور از فارس وزن منفی ۵۵ کیلوگرم: زهرا کرم پور خوزستان / فائزه طوسی از البرز / رویا سلیم زاده از اصفهان / مریم باقری از تهران وزن منفی ۶۱ کیلوگرم: نوش مهر نور صبحی از اصفهان / بهناز بتویی از فارس / نرگس سادات میر احمدی از یزد وزن منفی ۶۸ کیلوگرم: مهدیه رئیسی از خوزستان / فاطمه زیبایی از اصفهان / سولماز جعفر زاده از فارس / سحر اچرش از تهران / هنگامه جعفری از اصفهان / شقایق واحدی از تهران / الهه قاسم زاده از تهران / نگین یکتافر از تهران / مهدیه مهدی نیا از تهران وزن مثبت ۶۸ کیلوگرم: فاطمه حقی از تهران / شبنم واحدی از تهران / شادی شریعتی از کردستان / معصومه محرمی از گیلان / زینب رنجبر از مرکزی / شنه کاظمی از کردستان

فاطمه بغلانی پور به عنوان سرمربی جدید تیم ملی کاراته نوجوانان و جوانان دختران ایران انتخاب شد و لیست اسامی نفرات دعوت شده به اردوی جدید این تیم را اعلام کرد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

فاطمه بغلانی پور به عنوان سرمربی جدید تیم ملی کاراته نوجوانان و جوانان دختران ایران انتخاب شد و لیست اسامی نفرات دعوت شده به اردوی جدید این تیم را اعلام کرد.

به گزارش یاریزان؛ فاطمه بغلانی پور به عنوان سرمربی تیم ملی کاراته نوجوانان و جوانان دختران ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ ازبکستان انتخاب شد. بغلانی پور از مربیان شناخته شده و سازنده کاتا و کومیته ایران است که در بازیهای کشورهای اسلامی نیز به عنوان سرمربی تیم ملی کاتا بانوان حضور داشت.

 

------------------------------------

پیش از این فاطمه چالاکی و زهرا صمدی به عنوان سرمربیان تیم های ملی نوجوانان و جوانان دختران فعالیت داشتند.

طبق برنامه ارایه شده از سوی بغلانی پور سرمربی جدید تیم ملی کاراته ایران، نفرات دعوت شده عصر روز یکشنبه در صفا دشت ملارد حضور داشته باشند تا روز دوشنبه ۲۳ آبان انتخابی مرحله نهایی این تیم برگزار شود.

 

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

از سوی فاطمه بغلانی پور سرمربی جدید تیم ملی کاراته نوجوانان و جوانان دختران ایران، لیست اسامی نفرات دعوت شده به اردوی انتخابی به شرح زیر اعلام شده است:

رده سنی نوجوانان :
وزن ۴۷- : غزل فتحی، فاطمه جعفرنژاد، غزل یزدانی، رومینا خادمی
وزن ۵۴- : زهرا رضازاده، آوا برزگر، مهشید محمدی، مهیا نادری، یگانه متین
وزن ۵۴+ : مهلا صداقت، آنیتا بیگی، مانیا خاص امیری، سودا خلیلی، فاطمه ساده، زهرا محمدی، مبینا معصومی

رده سنی جوانان :
وزن ۴۸- : زهرا ابراهیمی، یلدا نقی بیرانوند، سیده مهدیه سید پور، اسما صفری، مهرنگار احمدی
وزن ۵۳- : فاطمه زهرا سعید آبادی، هانا حسین پور، سپیده نعل بندی، مهشید سلطانی،
وزن ۵۹- : ستاره زارعی، پریا علیزاده، پرنیا حاجی علی، مائده نجفی، مائده زارعی، الینا صفاجو
وزن ۵۹+ : نرگس نظری، زهرا رحیم پور، اسرا کریمی، آیلار بختیاری

اردوی تیم ملی کاراته نوجوانان و جوانان دختران ایران از سه شنبه هفته آینده پس از مشخص نفرات برتر هر وزن در صفا دشت ملارد آغاز می شود.

مسابقات کاراته قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ در تمامی رده های سنی ۲۵ تا ۲۹ آذر ماه در تاشکند ازبکستان برگزار خواهد شد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی