رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 15 اردیبهشت 1400 - 12:23
  • کد خبر : ۱۰۱۲۷
  • چاپ خبر : ساعت بازی‌های تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی مشخص شد
از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا؛

ساعت بازی‌های تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی مشخص شد

کدام بازیکنان سرشناس تا امروز نتوانسته‌اند نظر مساعد دراگان اسکوچیچ برای حضور در تیم ملی فوتبال ایران را جلب کنند؟ به گزارش یاریزان و به نقل از فوتبالی، اگر چه وحید هاشمیان مربی تیم ملی اعلام کرده که اسکوچیچ هیچ بازیکنی را به طور کامل از تیم ملی خط نزده منتهی در دو فهرست اسکوچیچ، یکسری نفرات شانسی برای ملی‌پوش شدن پیدا نکرده‌اند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا ساعت بازی‌های تیم ملی ایران را در مرحله گروهی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ را مشخص کرد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

کنفدراسیون فوتبال آسیا ساعت بازی‌های تیم ملی ایران را در مرحله گروهی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ را مشخص کرد.

به گزارش یاریزان؛ زمان بازی‌های تیم‌های حاضر در مرحله مقدماتی در حالی اعلام شده که تیم ملی ایران باید در ساعات گرم دو شهر ریفا و محرق به مصاف حریفان برود.

 

------------------------------------

آنطور که در وبسایت کنفدراسیون فوتبال آسیا آمده، برای گروه ایران بازی‌ها در دو ساعت ۱۷:۳۰ و ۱۹:۳۰ برگزار می‌شود. یعنی زمان‌هایی قبل از غروب آفتاب که گرمای شدیدی در بحرین حکم فرماست.

بازی اول تیم ملی ایران ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه المحرق برابر هنگ کنگ خواهد بود. بازی دوم ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه ملی بحرین در ریفا مقابل تیم میزبان انجام می‌شود. بازی سوم در ورزشگاه خلیفه و از ساعت ۱۷:۳۰ برابر کامبوج برگزار خواهد شد و دیدار نهایی نیز ساعت ۱۹:۳۰ در استادیوم خلیفه مقابل عراق خواهد بود.

نکته مهم این‌که دمای هوا در ریفا و محرق ساعت ۱۷ به حدود ۳۳ درجه سانتی گراد می‌رسد و احتمالا این عدد در خرداد ماه بیشتر از این هم خواهد بود و مشخص نیست که چرا ای اف سی بازی‌ها را به ساعات انتهایی شب و زمان خنک بودن هوا موکول نکرده است.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

تیم ملی ایران در حالی ۴ بازی خود را انجام خواهد داد که برای صعود به شکست ناپذیری و حداقل ۳ پیروزی نیاز دارد. این دیدارها از روز ۱۳ تا ۲۵ خرداد خواهد بود.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی