رفتن به بالا

دیدار والیبال مقاومت فرمانداری مهاباد و فولاد ویان همدان در دسته یک کشور

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تیم های والیبال مقاومت فرمانداری مهاباد و فولاد ویان همدان در مقابل هم قرار گرفتند و تیم مهابادی با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی رسید.

به گزارش یاریزان و نقل از ایرنا، در ادامه رقابت های بیست و پنجمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های دسته یک کشور به نام شهدای منا که با رقابت ۱۶ تیم در دو گروه برگزار می شود، از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه امروز دو تیم مقاومت فرمانداری مهاباد و فولاد ویان همدان از گروه یک این رقابت ها در ورزشگاه ۲ هزار نفری آزادی شهرستان مهاباد به مصاف هم رفتند که در پایان این رقابت نزدیک تیم مقاومت فرمانداری مهاباد با برد ۳ بر ۲ مقابل میهمان همدانی خود، نخستین پیروزی در این رقابت ها را جشن گرفت.

 

------------------------------------

در پایان این دیدار صادق امیری سرمربی تیم والیبال مقاومت فرمانداری مهاباد اعلام داشت دیگر از سمت سرمربیگری این تیم استعفا داده است و این آخرین دیداری بود که سکان هدایت این تیم را بر عهده داشت.

در این مسابقه که با حضو پر شور هواداران مهابادی برگزار شد، نماینده همدان در ست های اول و سوم به برتری رسید، در ادامه تیم مقاومت مهاباد با پیروزی در ست دوم و چهارم خود را در شرایط برابر با حریف قرار داد.

در گیم سرنوشت ساز پنجم تیم مقاومت فرمانداری مهاباد با برتری ۱۵ بر ۱۱ پیروزی در این دیدار و نخستین برد خود در رقابت های دسته اول والیبال کشور را به نام خود ثبت کرد.
مقاومت فرمانداری مهاباد با این نتیجه و با احتساب یک امتیاز خود در هفته اول در مجموع ۴ امتیازی شد.
تیم مقاومت فرمانداری مهاباد پیش از این ۲ بازی خود در این رقابت ها را به سپهر الکتریک قزوین و کاله جوان آمل واگذار کرده بود.
تیم شهرداری جوان ارومیه دیگر تیم استان در گروه اول رقابت های دسته اول والیبال کشور نیز امروز در دیدار خود با نتیجه ۳ بر ۱ مقابل حریف خود عقاب سبلان اردبیل به برتری رسید.
این مسابقات در مرحله مقدماتی با حضور ۱۶ تیم به صورت رفت و برگشت برگزار می شود و تیم‌های برتر این مرحله راهی دور حذفی و پلی‌آف خواهند شد.
مقاومت فرمانداری مهاباد، شهرداری جوان ارومیه، عقاب سبلان، سیاوش سام فردیس، عقاب تهران، فولاد ویان همدان، کاله جوان و سپهر الکتریک قزوین در گروه اول این رقابت ها قرار دارند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

 

01

02

03

04

011

010

09

08

07

06

05

012

013

014

015

016

026

017

025

 


کد اعلام وصول الکترونیکی