رفتن به بالا
  • دوشنبه - 1 آذر 1395 - 21:31
  • کد خبر : ۱۵۳۱
  • چاپ خبر : پیام رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهاباد به وزنه بردار نوجوان مهابادی
پس درخشش دوباره

پیام رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهاباد به وزنه بردار نوجوان مهابادی

  افتخار آفرینی نوجوان وزنه بردار مهابادی موجب تجلیل نماینده شهرستان و همچنین پیام رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهاباد در قدردانی از وی منتشر گشت.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ ابراهیم باپیرآقایی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهاباد در پیامی به احمد احمدنژاد که چندی پیش در مسابقات جهانی وزنه برداری خوش درخشیده […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

افتخار آفرینی نوجوان وزنه بردار مهابادی موجب تجلیل نماینده شهرستان و همچنین پیام رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهاباد در قدردانی از وی منتشر گشت.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ ابراهیم باپیرآقایی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهاباد در پیامی به احمد احمدنژاد که چندی پیش در مسابقات جهانی وزنه برداری خوش درخشیده بود و با تکرار این درخشش را در مسابقات آسیایی به همگان و برای چندمین بار به اثبات رسانید از این وزنه بردار نوجوان مهابادی مراتب تجلیل و قدردانی را بجای آورد.

متن پیام به شرح ذیل است:

 

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

بسم ا… الرحمن الرحیم

 

جناب آقای احمد احمدنژاد

 

با سلام

 

احتراما کسب موفقیت و افتخار آفرینی شما در مسابقات جهانی و آسیایی وزنه برداری رابه جنابعالی و خانواده محترم و جامعه ورزشی شهرستان مهاباد علی الخصوص خانواده بزرگ وزنه برداری تبریک عرض نموده و امیدوارم در تمامی مراحل زندگی در پناه خداوند متعال موفق و موید باشید و باعث کسب موفقیتها و افتخارات بیشتر برای شهرستان مهاباد باشید.

 

ابراهیم باپیراقایی

رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان مهاباد

 


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی