رفتن به بالا
  • سه شنبه - 25 آبان 1395 - 14:12
  • کد خبر : ۱۴۵۴
  • چاپ خبر : تکمیل ۸۰ پروژه نیمه‌تمام/ کسب ۲۴۸ مدال رنگارنگ/ هزینه ۴۰ میلیارد تومانی
مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان خبر داد

تکمیل ۸۰ پروژه نیمه‌تمام/ کسب ۲۴۸ مدال رنگارنگ/ هزینه ۴۰ میلیارد تومانی

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان

  مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: با وجود تمام محدودیت‌ها و مشکلات از لحاظ منابع مالی، ۸۰ پروژه از ۱۲۰ پروژه نیمه‌تمام ورزشی استان از سال ۹۳ تاکنون به بهره‌برداری رسیده است.‌    ———————————— به گزارش یاریزان؛ حامد جولایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: استان کردستان استعدادهای بسیار خوبی […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: با وجود تمام محدودیت‌ها و مشکلات از لحاظ منابع مالی، ۸۰ پروژه از ۱۲۰ پروژه نیمه‌تمام ورزشی استان از سال ۹۳ تاکنون به بهره‌برداری رسیده است.‌

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ حامد جولایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: استان کردستان استعدادهای بسیار خوبی در حوزه ورزش و جوانان دارد و تمام تلاش ما ایجاد بسترهای لازم برای تقویت هرچه بیشتر این حوزه است.

وی توجه به بحث ورزش‌های قهرمانی و شناسایی استعدادهای ورزشی را در استان از مهم‌ترین اولویت‌های ورزش و جوانان کردستان عنوان کرد و گفت: ایجاد زیرساخت‌ها لازم به عنوان یکی از اصلی‌ترین شاخص‌های در توسعه ورزش از دیگر مباحث بوده که با وجود کمبود اعتبارات و مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم‌ها و غیره به آن توجه شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان تصریح کرد: از سال ۹۳ تا کنون یعنی در دوره مدیریت بنده به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان کردستان ۸۰ پروژه از ۱۲۰ پروژه نیمه‌تمام استان تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

جولایی با اشاره به اینکه بیش از ۴۰ میلیارد تومان در راستای تکمیل و بهره‌برداری از این ۸۰ پروژه در استان هزینه شده است، خاطرنشان کرد: در طول سه سال گذشته با توجه به نیازهای جدی در حوزه ورزش شاهد افزایش اعتبارات ورزش و جوانان استان کردستان بوده‌ایم.

 

اختصاص ۳۶ میلیارد تومان روی کاغذ

وی همچنین از اختصاص ۳۶ میلیارد تومان اعتبار به حوزه ورزش و جوانان استان خبر داد و گفت: این میزان اعتبار که هنوز روی کاغذ بوده و تخصیصی نداشته‌ایم از محل منابع استانی، شرکت توسعه و ملی تامین می‌شود.

به گفته مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان، قطعا تخصیص این میزان اعتبار به حوزه ورزش و جوانان کردستان می‌تواند تکان جدی را هم در بحث تکمیل ۴۰ پروژه نیمه‌تمام باقیمانده و همچنین حمیت از هیئت‌ها و غیره داشته باشد.

جولایی اضافه کرد: زمانی که بنده در سال ۹۳ سکان ورزش و جوانان را به دست گرفتم استان ۱۳ در منطقه سه بودیم که با اقدامات صورت گرفته و به واسطه تلاش ورزشکاران و برنامه‌ریزی‌های دقیق در اواخر سال ۹۳ به جایگاه ۹ ارتقا پیدا کردیم.

وی خاطرنشان کرد: این جایگاه در سال گذشته با رشد بیش از ۳ پله به ششم و براساس پیش‌بینی‌ها صورت گرفته و ارزیابی‌های وزارت قطعا در سال‌جاری جزء سه استان برتر در منطقه سه خواهیم بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: خوشبختانه در زمینه جایگاهی بر اساس ارزیابی وزارت ورزش و جوانان هر ساله روند روبه رشدی را طی می‌کنیم که این مهم حاصل تلاش همه مجموعه و دلسوزان حوزه ورزش و جوانان در کردستان است.

 

ضرورت تخصیص اعتبار برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام

جولایی با بیان اینکه اجرای پروژه‌های نیمه‌تمام و بر زمین مانده از حرکت‌ها و اقدامات قابل توجهی بود که انجام شده است، اضافه کرد: اتمام این میزان پروژه با وجود کمبود اعتبارات و منابع مالی واقعا قابل توجه است که امیدواریم با حمایت نمایندگان مجلس و البته نگاه ویژه مسوولان کشور شاهد تخصیص اعتبارات و تکمیل مابقی پروژه‌های ورزشی باشیم.

وی خاطرنشان کرد: حوزه ورزش و جوانان از بخش‌های بسیار گسترده است که انجام کار و تحول در این حوزه نیاز به داشتن منابع مالی مناسب و کافی است، چراکه واقعا بدون بودجه و با دست خالی نمی‌شود از هیئت‌های ورزشی و ورزشکاران حمایت کرد.

وی با اشاره به اینکه از هر ظرفیتی برای حمایت از هیئت‌های ورزشی استفاده می‌کنیم افزود: کسب ۲۴۸ مدال رنگارنگ شامل طلا، نقره و برنز در مسابقات بین‌المللی، آسیایی و جهانی از توفیقاتی است که از سال ۹۳ تا کنون توسط ورزشکاران استان بدست امده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان آمار ورزشکاران سازمان یافته در استان کردستان را برابر با ۴۷ هزار و ۹۲۱ نفر عنوان کرد و اظهار داشت: طی سه سال گذشته بیش از ۱۰۰ کلاس و دوره آموزشی در سطح استان برای فعالین این عرصه برگزار شده است.

 

وجود ۳۶۴ هیئت ورزشی فعال در کردستان

جولایی با بیان اینکه ۳۶۴  هیئت‌ ورزشی فعال در استان کردستان وجود دارد، گفت: تعداد هیئت‌های ورزشی در سال ۹۳ در استان ۳۴۷ مورد بوده است.

وی به برگزاری ۲۴۸ مورد مسابقات انتخاباتی استانی از سال ۹۳ تا کنون در استان خبر داد و افزود: ۵۷ مورد آن مربوط به ۶ ماهه اول امسال بوده است.

به گفته مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان، ۵۲۳ مورد شرکت در مسابقات قهرمانی کشور و منطقه در کارنامه ورزش و جوانان استان کردستان در طول این سه سال ثبت شده است.

 

کسب ۶۰۵ مدال طلای انفرادی

جولای با بیان اینکه استان کردستان در مدت زمان یاد شده میزبانی ۶۳ مورد از مسابقات قهرمانی کشور و منطقه‌ای را داشته است، تصریح کرد: ۶۰۵ عدد مدال طلای انفرادی، ۴۱۹ عدد مدال نقره انفرادی و ۵۹۴ فقره مدال برنز انفرادی کشوری از دیگر توفیقات بدست امده ورزشکاران استان بوده است.

وی با بیان اینکه ۴۷۱ ورزشکار کردستانی به تیم ملی دعوت شده‌اند، اضافه کرد: ۱۷۹ نفر از این تعداد برگزیده شده‌اند که این نشان از سطح توانایی و استعدادهای بالای ورزشکاران این استان است.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی