رفتن به بالا
  • دوشنبه - 17 آبان 1395 - 18:56
  • کد خبر : ۱۲۸۳
  • چاپ خبر : بانوی کرمانشاهی به مدال نقره رسید
جام جهانی ساندا؛

بانوی کرمانشاهی به مدال نقره رسید

  سانداکار وزن منهای ۷۰ کیلوگرم تیم بانوان ایران با قبول شکست مقابل نماینده قدرتمند چین به مدال نقره جام جهانی ۲۰۱۶ دست یافت.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ رقابت های جام جهانی ساندا که از روز جمعه به میزبانی شهر «شین» کشور چین آغاز شده است، روز گذشته (یکشنبه) به اتمام می رسد. مدال […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

سانداکار وزن منهای ۷۰ کیلوگرم تیم بانوان ایران با قبول شکست مقابل نماینده قدرتمند چین به مدال نقره جام جهانی ۲۰۱۶ دست یافت.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ رقابت های جام جهانی ساندا که از روز جمعه به میزبانی شهر «شین» کشور چین آغاز شده است، روز گذشته (یکشنبه) به اتمام می رسد.

مدال آوران سال گذشته مسابقات قهرمانی جهان که در اندونزی برگزار شد، در جام جهانی ساندا به میدان رفتند که تیم ایران نیز با هفت سانداکار (چهار نفر در مردان و سه نفر در زنان) در این رویداد شرکت کرده است.

امروز (یکشنبه) و در پیکارهای نوبت عصر، در دیدار پایانی وزن منهای ۷۰ کیلوگرم ساندای بانوان «مریم هاشمی» برابر «یو جیه میائو» از چین قرار گرفت و با وجود تلاش فراوان نتوانست به پیروزی دست یابد و نقره ای شد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

هاشمی برای رسیدن به دیدار پایانی برابر «لاریا کیپولا» از ایتالیا به پیروزی رسیده بود.

پیش از این، «صدیقه دریایی» در وزن منهای ۶۰ و «شهربانو منصوریان» در وزن منهای ۶۵ کیلوگرم ساندای بانوان، دو مدال طلا برای تیم ایران کسب کردند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی