رفتن به بالا
  • جمعه - 14 آبان 1395 - 18:54
  • کد خبر : ۱۲۵۸
  • چاپ خبر : اشک ها و لبخندها در پایان هفته ی هفدهم
لیگ برتر فوتبال استان آذربایجان غربی

اشک ها و لبخندها در پایان هفته ی هفدهم

  مسابقات لیگ برتر فوتبال استان آذربایجان غربی در ایستگاه هفدهم، رخی از صعود و سقوط کنندگان را نمایان کرد.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ رقابت های فوتبال استان آذربایجان غربی در سطح لیگ برتر استانی امروز ۱۴ آبانماه با برگزاری ۵ دیدار چهره یکی از سقوط کنندگان و جمعی از مدعیان صعود را نمایان […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مسابقات لیگ برتر فوتبال استان آذربایجان غربی در ایستگاه هفدهم، رخی از صعود و سقوط کنندگان را نمایان کرد.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ رقابت های فوتبال استان آذربایجان غربی در سطح لیگ برتر استانی امروز ۱۴ آبانماه با برگزاری ۵ دیدار چهره یکی از سقوط کنندگان و جمعی از مدعیان صعود را نمایان کرد.

 

با توجه به امتیازات حاصل شده، تیم زریندانه شاهیندژ با کسب ۱۴ امتیاز بطور حتم سقوط خواهد کرد و دیگر سهمیه ی سقوط یکی از دو تیم شهرداری جوان ارومیه و شهرداری پیرانشهر خواهد بود که رقابت این دو در دیدار مقابل حریفان در هفته ی پایانی جذابیت لیگ را دو چندان خوهد کرد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

 

دیدار های دو تیم در خطر سقوط درهفته ی پایانی، بترتیب شهرداری جوان ارومیه میهمان پرسپولیس حاجی خوش مهاباد و همچنین تیم شهرداری پیرانشهر میهمان شهرداری اشنویه خواهند بود که دو تیم میزبان شانس قهرمانی خود را امروز از دست دادند.

 

اما رقابت در بالای جدول بین چهار تیم، هیئت فوتبال شوط با ۳۰ امتیاز، آذریود شاهیندژ با ۳۰ امتیاز، سولدوز نقده با ۲۹ امتیاز و شهرداری محمدیار با ۲۷ امتیاز خواهد بود، تیم مدعی پرسپولیس حاجی خوش مهاباد با توجه به نتایج کسب شده در سه هفته ی اخیر و پس از هفته ها صدرنشینی از جمع مدعیان خارج شد و با ۲۶ امتیاز در رده ی پنجم ایستاد.

 

تیم هیئت فوتبال شوط در دیدار پایانی میزبان تیم فرهنگسرای ارومیه خواهد بود، دیدار آذریود شاهیندژ و شهرداری محمدیار بعنوان دو مدعی در شهرستان شوط برگزار می شود و سولدوز نقده میهمان تیم سقوط کرده ی زریندانه شاهیندژ خواهد بود.

 

شایان ذکر است، برنامه هیئت فوتبال استان برای برگزاری دیدارها در روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۱۸ و ۱۹ آبانماه تعین شده است، اما با توجه به حساسیت جدول ممکن است تمامی دیدارها بصورت همزمان انجام گردد.

 

نتایج کسب شده در هفته ی هفدهم به شرح ذیل است:

شهرداری پیرانشهر ۱ – ۲ آذریود شاهیندژ

شهرداری محمدیار ۱ – ۱ زریندانه شاهیندژ

شهرداری جوان ارومیه ۰ – ۱ هیئت فوتبال شوط

سولدوز نقده ۴ – ۰ پرسپولیس حاجی خوش مهاباد

فرهنگسرای جوان ارومیه ۱ – ۲ شهرداری اشنویه

 

ligi-bartari-ostan-2


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی