رفتن به بالا
  • جمعه - 7 آبان 1395 - 20:35
  • کد خبر : ۱۱۳۸
  • چاپ خبر : حاشیه های هفته ی دهم لیگ برتر
در پایان بازی های امروز

حاشیه های هفته ی دهم لیگ برتر

لیگ برتر هفدهم فوتبال

  لیگ برتر فوتبال ایران در ایستگاه دهم پایان یافت و حاشیه های عجیبی در این هفته اتفاق افتاد.     ———————————— لیگ برتر فوتبال ایران در حالی ۲۶ روز به خاطر تیم ملی تعطیل خواهد بود که هنوز معلوم نیست اردوی تیم ملی چه روزی شروع میشود.   حاشیه عجیب دیگری در دیدار سایپا […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

لیگ برتر فوتبال ایران در ایستگاه دهم پایان یافت و حاشیه های عجیبی در این هفته اتفاق افتاد.

 

 

------------------------------------

لیگ برتر فوتبال ایران در حالی ۲۶ روز به خاطر تیم ملی تعطیل خواهد بود که هنوز معلوم نیست اردوی تیم ملی چه روزی شروع میشود.

 

حاشیه عجیب دیگری در دیدار سایپا و سپاهان رخ داد، در این بازی سعید علی نژاد کمک داور اول بازی در دقیقه ۳۰ مصدوم شد و بازی هم تا دقیقه ۳۶ متوقف ماند. امیر مبشر جایگزین وی شد اما مسئولان بازی برای داور چهارم از روی سکوها فردی انتخاب کردند. گفته می شود وی از داوران پیشکسوت است.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

 

تاکنون ۸۰ دیدار انجام شده و در آن ۱۷۵ گل و ۹۰ پاس گل به ثمر رسیده است و ۳۲۲ بازیکنی که در این لیگ بازی کرده اند از ۱۹ ملیت مختلف حضور دارند.

 

آقای گل و آقای پاس گل هر دو از تیم نفت تهران هستند، محمد قاضی با ۶ گل و ایمان مبعلی با ۵ پاس گل در صدر این جدول قرار دارند.

 

در قسمت خشن ترین بازیکنان نام حمیدرضا دیوسالار از تیم صبای قم در بالاترین مکاان قرار دارد. البته تیم صبا عنوان خشن ترین تیم را نیز یدک می کشد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی