رفتن به بالا
  • سه شنبه - 6 مهر 1395 - 13:38
  • کد خبر : ۱۰۶۹
  • چاپ خبر : اعلام نتایج رقابت های کشتی فرنگی جوانان استان کردستان

اعلام نتایج رقابت های کشتی فرنگی جوانان استان کردستان

  رقابت های کشتی فرنگی انتخابی جوانان استان کردستان به میزبانی شهر دهگلان برگزار شد و در پایان این مسابقات شهرستان های دهگلان و سنندج عنوان نخست را از آن خود کردند.     ———————————— به گزارش یاریزان، رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان و جوانان انتخابی استان در روز جمعه ۱۲ شهریورماه با مشخص شدن […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

رقابت های کشتی فرنگی انتخابی جوانان استان کردستان به میزبانی شهر دهگلان برگزار شد و در پایان این مسابقات شهرستان های دهگلان و سنندج عنوان نخست را از آن خود کردند.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان، رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان و جوانان انتخابی استان در روز جمعه ۱۲ شهریورماه با مشخص شدن نفرات و تیم های برتر پایان یافت.

 

در این رقابت ها که به میزبانی شهرستان دهگلان برگزار شد و طی آن۱۳۰ کشتی گیر در قالب ۸ تیم از شهرستان های سراسر استان کردستان به مصاف هم رفتند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

 

در رده سنی نوجوانان ۴۵ کشتی گیر از سطح استان بر روی تشک رفتند و در بخش جوانان نیز ۸۵ ورزشکار در اوزان مختلف با هم به رقابت پرداختند.

 

در پایان این رقابت ها در نتیجه تیمی رده سنی نوجوانان، شهرستان سنندج با کسب ۸۸ امتیاز مقام اول را بدست آورد، حسین آباد با ۵۶ امتیاز دوم شد و قروه با ۵۳ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.

 

در رده سنی جوانان ۸۵ کشتی گیر حضور داشتند که در پایان دهگلان موفق شد با کسب  78 امتیاز جایگاه نخست را بدست آورد و تیم های سنندج و سقز هر کدام با کسب ۵۵ و ۵۱ امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.

 

 گفتنی است ورزشکاران سقزی در رده سنی جوانان در وزن ۵۰ کیلوگرم هادی حبیبی مقام سوم،۶۰کیلو گرم فرزاد حامدی مقام دوم،۶۶کیلوگرم ارمان یاسینی مقام اول  و در وزن۷۴ کیلوگرم پژمان عزیزی مقام سوم را کسب کرد.

 

شایان ذکر است در رده سنی نوجوانان

در وزن ۵۴ کیلو گرم دیاکو کاکلهی مقام دوم، در وزن ۵۸ کیلو گرم پیام شاه محمدی مقام سوم، در وزن ۶۹ کیلوگرم پدرام پیرهون مقام سوم، در وزن ۷۳ کیلوگرم محمد قیصری مقام دوم و در وزن ۱۰۰ کیلوگرم اریان گل محمدی مقام دوم را کسب کرد.

گفتنی است، نفرات برتر رده سنی نوجوانان در رقابت های قهرمانی کشور که در آذرماه امسال در سریش آباد برگزار می شود، حضور خواهند یافت و کشتی گیران نخست رده سنی جوانان نیز مهرماه به مسابقات کشوری در کرمانشاه اعزام می شوند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی