رفتن به بالا
  • یکشنبه - 4 مهر 1395 - 20:13
  • کد خبر : ۹۷۲
  • چاپ خبر : درخشش مدرسه فوتبال مهاباد در فستیوال فوتبال تیم های پایه

درخشش مدرسه فوتبال مهاباد در فستیوال فوتبال تیم های پایه

  فستیوال فوتبال پایه با شرکت تیم هایی از شهرستان های آذربایجان غربی به میزبانی ارومیه در رده نونهاالان برگزار شد.     ———————————— به گزارش یاریزان، این مسابقات  با هدف سرمایه گذاری بر روی رده های پایه استان آذربایجان غربی با شرکت سه دسته سنی، زیر ده، یازده و دوازده سال جهت انتخاب واعزام […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

فستیوال فوتبال پایه با شرکت تیم هایی از شهرستان های آذربایجان غربی به میزبانی ارومیه در رده نونهاالان برگزار شد.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان، این مسابقات  با هدف سرمایه گذاری بر روی رده های پایه استان آذربایجان غربی با شرکت سه دسته سنی، زیر ده، یازده و دوازده سال جهت انتخاب واعزام نونهالان تحت عنوان نام مدرسه فوتبال استان آذربایجان غربی برای شرکت در فستیوال مدارس فوتبال ایران برگزار شد.

 

رحیم متین که مدیریت تیم مدرسه هیئت فوتبال مهاباد را بر عهده دارد در گفتگو با خبرنگار یاری اسپورت اذعان کرد: در این مسابقات ۲۴تیم از شهرستان های استان شرکت کرده بودند که ۳ تیم شرکت کننده ی مدرسه هیئت فوتبال مهاباد تنها تیم هایی بودند که در تمامی یازده بازی انجام شده پیروز میدان بودند و بعنوان بهترین تیم مدرسه فوتبال دراین مسابقات درخشیدند، این در حالیست که اکثر تیم ها بیشتر از سه باخت را در کارنامه ی خود ثبت کردند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

 

مربی و مدیر تیم نونهالان هیئت فوتبال مهاباد همچنین افزود: در چنین مسابقاتی بدلیل حساس بودن شرایط سنی مقام و کاپ قهرمانی در کار نیست و هدف اصلی شناخت استعدادهای استان می باشد.

 

بر اساس این گزارش تیم نماینده استان آذربایجان غربی در نیمه دوم شهریورماه امسال به مسابقات کشوری که احتمالا در تهران برگزار شود اعزام خواهد شد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی