رفتن به بالا
  • یکشنبه - 4 مهر 1395 - 19:05
  • کد خبر : ۹۵۴
  • چاپ خبر : بانوان هندبالیست کردستانی در اردوی تیم ملی

بانوان هندبالیست کردستانی در اردوی تیم ملی

  از سوی کادر فنی فدراسیون، شش هندبالیست کردستانی به مرحله دوم اردوی تدارکاتی تیم ملی زنان کشور دعوت شدند. به گزارش یاریزان، کادر فنی تیم ملی هندبال بانوان بزرگسالان ایران، ۲۵  ورزشکار منتخب کشور را به مرحله دوم اردوی تیم ملی بزرگسالان کشور دعوت کرد.   ———————————— سمیرا علیرمائی، مژگان قهرمانی و سیران احمدی، […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

از سوی کادر فنی فدراسیون، شش هندبالیست کردستانی به مرحله دوم اردوی تدارکاتی تیم ملی زنان کشور دعوت شدند.

به گزارش یاریزان، کادر فنی تیم ملی هندبال بانوان بزرگسالان ایران، ۲۵  ورزشکار منتخب کشور را به مرحله دوم اردوی تیم ملی بزرگسالان کشور دعوت کرد.

 

------------------------------------

سمیرا علیرمائی، مژگان قهرمانی و سیران احمدی، اسرا زندی و شقایق پاپیری به همراه مربی خود، نشمین شافعیان ۶ هندبالیست کردستانی هستند که در این مرحله از اردو حضور دارند.

دومین اردوی تیم ملی بزرگسالان زنان جهت حضور در شانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا از ۲۲ تا ۲۹ مردادماه در استان آذربایجان شرقی شهرستان اهر برگزار می شود.

بر اساس این گزارش، تیم ملی هندبال زنان کشورمان در اواخر اسفندماه سال ۹۳ به مسابقات آسیائی اندونزی اعزام شد که بیشترین تعداد کاروان ایران را ورزشکاران کردستانی تشکیل می دادند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

تیم هندبال زنان استان کردستان تاکنون ۵ دوره است که در رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور شرکت می کند و توانسته است در این مدت جایگاه های دوم و سوم را به خود اختصاص دهد.

مرضیه یوسف سرمربی و نشمین شافعیان از کردستان به عنوان مربی تمرینات فنی ملی پوشان هندبالیست را زیر نظر دارند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی