رفتن به بالا
  • جمعه - 4 خرداد 1403 - 23:32
  • کد خبر : ۱۷۸۹۶
  • چاپ خبر : یاسین خسروی به مدال طلای پرتاب وزنه قهرمانی جهان رسید
غوغای ورزشکار پاوه ای در رقابت های دوومیدانی؛

یاسین خسروی به مدال طلای پرتاب وزنه قهرمانی جهان رسید

یاسین خسروی ملی پوش پاوه ای دوومیدانی جانبازان و توان‌یابان ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان مدال طلا را از آن خود کرد. به گزارش یاریزان؛ مسابقات قهرمانی جهان دو و میدانی ۲۰۲۴ به میزبانی شهر کوبه ژاپن در حال برگزاری است و یاسین خسروی در ماده پرتاب وزنه کلاس F57 با ثبت رکورد 15.83 موفق به کسب عنوان قهرمانی و مدال طلا در این مسابقات شد. پیش از این سعید افروز به مدال طلا دست پیدا کرد و هاشمیه متقیان و سید علی اصغر جوانمردی موفق به کسب مدال نقره، علیرضا مختاری و الهام صالحی موفق به کسب مدال برنز شدند. همچنین الهام صالحی در ماده پرتاب وزنه در رده پنجم و زینب مرادی در رده چهارم ایستادند. حامد امیری و امان اله پاپی ملی پوشان کشورمان از کسب مدال در این رقابت ها بازماندند. یازدهمین دوره رقابت های قهرمانی جهان پارادو ومیدانی با حضور ۱۰۷۳ ورزشکار از ۱۰۴ کشور جهان برگزار می شود و طی این رویداد ۱۷۱ سری مدال توزیع می شود و نفرات اول و دوم هر ماده نیز موفق به کسب جواز حضور در بازی های پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ خواهند شد.

یاسین خسروی ملی پوش پاوه ای دوومیدانی جانبازان و توان‌یابان ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان مدال طلا را از آن خود کرد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

یاسین خسروی ملی پوش پاوه ای دوومیدانی جانبازان و توان‌یابان ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان مدال طلا را از آن خود کرد.

به گزارش یاریزان؛ مسابقات قهرمانی جهان دو و میدانی ۲۰۲۴ به میزبانی شهر کوبه ژاپن در حال برگزاری است و یاسین خسروی در ماده پرتاب وزنه کلاس F57 با ثبت رکورد ۱۵.۸۳ موفق به کسب عنوان قهرمانی و مدال طلا در این مسابقات شد.

 

------------------------------------

پیش از این سعید افروز به مدال طلا دست پیدا کرد و هاشمیه متقیان و سید علی اصغر جوانمردی موفق به کسب مدال نقره، علیرضا مختاری و الهام صالحی موفق به کسب مدال برنز شدند. همچنین الهام صالحی در ماده پرتاب وزنه در رده پنجم و زینب مرادی در رده چهارم ایستادند. حامد امیری و امان اله پاپی ملی پوشان کشورمان از کسب مدال در این رقابت ها بازماندند.

خسروی سال گذشته در مسابقات جهانی فرانسه و همچنین بازی‌های پاراآسیایی هانگژو، دو مدال طلا به ارمغان آورده بود.

او چهارمین طلایی ایران در این دوره از مسابقات نیز لقب گرفت. تیم کشورمان موفق به کسب ۴ طلا، ۴ نقره و ۵ برنز شده است.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

یازدهمین دوره رقابت های قهرمانی جهان پارادو ومیدانی با حضور ۱۰۷۳ ورزشکار از ۱۰۴ کشور جهان برگزار می شود و طی این رویداد ۱۷۱ سری مدال توزیع می شود و نفرات اول و دوم هر ماده نیز موفق به کسب جواز حضور در بازی های پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ خواهند شد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی