رفتن به بالا
  • جمعه - 31 مرداد 1399 - 10:51
  • کد خبر : ۷۴۱۴
  • چاپ خبر : کشتی‌گیران تیم منحل شده دریاچه ارومیه به استقلال پیوستند
لیگ برتر کشتی آزاد ایران؛

کشتی‌گیران تیم منحل شده دریاچه ارومیه به استقلال پیوستند

اسامی نفرات برتر رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان که در خانه کشتی محمد بنا مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار گردید، اعلام شد.

تیم کشتی دریاچه ارومیه در آستانه برگزاری مراسم قرعه کشی لیگ برتر بنا به دلایلی منحل شد و آزادکاران این تیم به تیم استقلال پیوستند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تیم کشتی دریاچه ارومیه در آستانه برگزاری مراسم قرعه کشی لیگ برتر بنا به دلایلی منحل شد و آزادکاران این تیم به تیم استقلال پیوستند.

به گزارش یاریزان و به نقل از خبرگزاری مهر، مراسم قرعه کشی رقابتهای لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی درحالی روز چهارشنبه برگزار شد که تیم دریاچه ارومیه با وجود جذب برخی از کشتی گیران برای حضور در لیگ، اعلام انصراف کرد. بدین ترتیب یکی از تیم های نسبتا پرمهره لیگ برتر امسال، نیامده منحل شد و کشتی‌گیرانش با توافق طرفین به تیم استقلال پیوستند.

 

------------------------------------

هادی حبیبی یکی از اعضای کادر فنی تیم کشتی آزاد استقلال با تایید این موضوع به خبرنگار مهر گفت: پیش از این به عنوان یکی از مسئولان باشگاه دریاچه ارومیه به جذب برخی از کشتی گیران پرداختیم تا تیمی نوپا با نام دریاچه ارومیه راهی لیگ برتر کشتی آزاد شود، اما هر چه پیش رفتیم با عدم پایبندی به تعهدات از سوی هیات کشتی ارومیه و مدیر ورزش استان مواجه شدیم. به همین دلیل تصمیم گرفتیم تیم را منحل و بچه ها را به تیم استقلال منتقل کنیم.

وی ادامه داد: ما با مسئولان تیم استقلال به طور کامل به توافق رسیدیم و قرار است بچه‌های ما با حضور در این تیم و سرمربیگری رضا یزدانی وارد پیکارهای لیگ امسال شوند. تعداد بچه ها ما به اندازه یک تیم کامل بود که تصمیم گرفتیم به دلیل جلوگیری از بروز مشکلات آتی، آنها را به استقلال منتقل کنیم تا با توجه به عدم پایبندی به تعهدات مسئولان تیم ارومیه، با مسایل و مشکلات مالی مواجه نشویم.

حبیبی در خصوص تقسیم وظایف و مسئولیت ها در تیم استقلال گفت: سرمربیگری این تیم که بر عهده رضا یزدانی است و سعی خواهد شد تا بر اساس کسوت و سابقه بزرگانی که در این تیم هستند، مسئولیت ها به افراد سپرده شود. طبیعتا با توجه به حضور بهروز یاری و محمد طلایی بزودی مسئولیت این بزرگان مشخص خواهد شد. ما همچنان نیاز به معرفی مدیر فنی و مشاور و اعضای کادر فنی داریم که این موضوع هم با تعامل و همفکری بزرگان انجام خواهد شد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

وی در پایان گفت: تمام سعی ما بر این است تا با حضور در لیگ ، بستری مناسب و مطمئن برای کشتی گیران در زمینه کسب درآمد و حضور در کوران رقابتها مهیا شود. در نتیجه هیچگاه دست به ریسک نمی‌زنیم تا مبادا بچه ها در میانه راه لیگ به مشکلات مالی و عدم تحقق تعهدات شوند. به همین دلیل قبل از وقوع هرگونه اتفاقی، تصمیم به انحلال تیم قبلی و حضور کشتی گیران در تیم استقلال گرفتیم.

پس از برگزاری مراسم قرعه کشی لیگ برتر کشتی آزاد، ۱۰ تیم برای حضور در این مسابقات در دو گروه قرار گرفتند. بر این اساس تیم های شرکت کننده و گروه بندی انجام شده به شرح زیر است:

گروه الف: دانشگاه آزاد اسلامی- استقلال تهران- پالایش نفت کرمانشاه- هیأت کشتی گلستان- شهرداری بجنورد

گروه ب: بازار بزرگ ایران- هیأت کشتی قائمشهر- پاس تهران- ستارگان ساری- ویزازون


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی