رفتن به بالا
  • یکشنبه - 12 آبان 1398 - 11:15
  • کد خبر : ۵۶۹۰
  • چاپ خبر : کرمانشاه در مسابقات بوکس استان به مقام قهرمانی دست یافت

کرمانشاه در مسابقات بوکس استان به مقام قهرمانی دست یافت

به گزارش یاریزان؛ فدراسیون جهانی بوکس ( ایبا ) شرایط سنی جهت شرکت در مسابقات کشوری و بین المللی بوکس در سال ۲۰۱۹ را اعلام کرد.

حسین فشی رئیس هیات بوکس استان کرمانشاه: مسابقات بوکس قهرمانی بزرگسالان استان به میزبانی کنگاور و با حضور مشت‌زنانی از هشت شهرستان برگزار شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تیم کرمانشاه به مقام نخست مسابقات بوکس قهرمانی استان رسید.

به گزارش یاریزان؛ حسین فشی رئیس هیات بوکس استان کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه مسابقات بوکس قهرمانی بزرگسالان استان به میزبانی کنگاور برگزار شد، اظهار کرد: در این دوره از مسابقات مشت‌زنانی از هشت شهرستان استان در هشت وزن با هم به رقابت پرداختند.

 

------------------------------------

وی تصریح کرد: در پایان این رقابت ها سعید بشیری در وزن ۵۲ کیلوگرم از اسلام آبادغرب، سجاد ژکمر در وزن ۵۷ کیلوگرم از هرسین، میلاد کریمی در وزن ۶۳ کیلوگرم از کرمانشاه، محمدعلی نجفی در وزن ۶۹ کیلوگرم از اسلام آبادغرب، ناصر حیدریان در وزن ۷۵ کیلوگرم از کرمانشاه، امیر صانع در وزن ۸۱ کیلوگرم از کرمانشاه، جواد عزیزی در وزن ۹۱ کیلوگرم از سرپلذهاب و سعید نورایی در وزن مثبت ۹۱ کیلوگرم از اسلام آبادغرب صاحب گردن آویز طلا شدند.

رئیس هیات بوکس استان کرمانشاه افزود: در مجموع تیمی هم تیم کرمانشاه با ۱۵ امتیاز در جایگاه نخست این رقابت‌ها قرار گرفت و تیم‌های اسلام آبادغرب با ۱۰ امتیاز و کنگاور با شش امتیاز به ترتیب در رده‌های دوم و سوم ایستادند.

وی یادآو رشد: نفرات برگزیده این رقابت‌ها در قالب تیم نماینده استان کرمانشاه به مسابقات قهرمانی کشور که ۲۳ آبان به میزبانی ارومیه برگزار خواهد شد، اعزام می‌شوند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی