رفتن به بالا
  • یکشنبه - 21 فروردین 1401 - 09:54
  • کد خبر : ۱۲۱۶۰
  • چاپ خبر : پایان اردوی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران در ارومیه

پایان اردوی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران در ارومیه

اسامی نفرات برتر رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان که در خانه کشتی محمد بنا مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار گردید، اعلام شد.

سرپرست تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان گفت: اردوی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان در ارومیه به پایان رسید و کشتی‌گیران با انجام تمرینات تکنیکی و فنی خود را برای مسابقات پیش رو آماده کردند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

سرپرست تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان گفت: اردوی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان در ارومیه به پایان رسید و کشتی‌گیران با انجام تمرینات تکنیکی و فنی خود را برای مسابقات پیش رو آماده کردند.

به گزارش یاریزان؛ یعقوب غزنوی گفت: این اردو از روز نهم فروردین‌ماه در سالن غدیر ارومیه آغاز شد و بعد از نزدیک به ده روز به پایان رسید.

 

------------------------------------

وی گفت: در این اردو ۳۵ کشتی‌گیر از سطح کشور بهمراه ۶ کشتی گیر از استان آذربایجان‌غربی زیر نظر «مجید ترکان» به عنوان سرمربی و «مسعود واحدی» و «جلال خیری» به عنوان مربی به انجام تمرینات پرداختند.

سرپرست تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ادامه داد: «مهدی مصطفی‌زادگان» کشتی‌گیر اهل شهرستان ماکو به عنوان نماینده استان آذربایجان‌غربی و نفر دوم مسابقات کشوری ارومیه نیز در بین کشتی‌گیران اصلی تیم ملی حضور داشت و توانست عملکرد شایسته‌ای در بین سایر کشتی‌گیران به نمایش بگذارد.

غزنوی افزود: این اردو بدون کمترین حاشیه و آسیب‌دیدگی و مشکل برای کشتی‌گیران به پایان رسید و از این حیث مورد قبول سرمربی و کادر فنی قرار گرفت.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

سرپرست تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان اظهار کرد: در پایان اردو ۲۰ نفر منتخب توسط کادر فنی انتخاب و بعد از اردوی پایانی نفرات برتر به مسابقات جهانی و نفرات دوم به مسابقات آسیایی اعزام خواهندشد.

وی درخصوص مسابقات پیش‌رو گفت: اردوی بعدی تیم نوجوانان در تهران و در سالن خانه کشتی برگزار خواهدشد و تیم برای تورنمنت ترکیه در اردیبهشت‌ماه، مسابقات آسیایی ریاض عربستان و مسابقات جهانی ایتالیا آماده خواهدشد و همچنین در جام موحد نیز با هدف ارزیابی کشتی‌گیران حضور خواهندیافت.

غزنوی درخصوص کشتی آذربایجان‌غربی گفت: کشتی این استان نسبت به قبل پیشرفت قابل توجهی داشته و با برگزاری دوره‌های مربی‌گری، یکی از ضعف‌های اصلی کشتی استان برطرف شده است.

 

لیست اسامی کشتی گیران حاضر در اردو

در وزن ۴۵ کیلوگرم “امیرمحمد نوازی” از خراسان رضوی، “رضا گوران” از مازندران، “حمیدرضا رضایی” از البرز

در وزن ۴۸ کیلوگرم، “امیررضا تیموری زاده” از تهران “حسین احمدی” از مرکزی، “عرشیا حدادی” از مازندران، “محمدمهدی فتحی مهر” از گلستان

در وزن ۵۱ کیلوگرم، “سامان حرجندی پور” از قشم “محمدرضا اسدی” از تهران، “ابوالفضل عبدالوند” از لرستان

در وزن ۵۵ کیلوگرم، “ابوالفضل شمسی پور” از تهران، “مهدی مصطفی‌زادگان” از آذربایجان‌غربی، “علی اکبر یوسف پور” از کرمان

در وزن ۶۰ کیلوگرم، “سجاد پیردایه” از لرستان، “حمیدرضا گوهری” از تهران، “ابراهیم الهی” از مازندران

در وزن ۶۵ کیلوگرم “محمدمهدی ممیوند” از لرستان، “طاهر قرایی” از البرز، “سینا ذوالفقاری” از مازندران، “محمد ماهان خرمگان” از مازندران

در وزن ۷۱ کیلوگرم، “یونس شفیعی” از همدان، “ابوالفضل حسینی”، از مازندران، “امین دارابی” از تهران

در وزن ۸۰ کیلوگرم “رضا سلیمانیان” از مازندران، “هومن بهزادپور” از لرستان، “عرفان جهانی” از تهران، “علی اسدی” از مازندران

در وزن ۹۲ کیلوگرم، “عرفان علیزاده” از مازندران، “توحید نوری” از قشم، “امیررضا دلیری” از کرمانشاه، “ابوالفضل ملکی” از مازندران

در وزن ۱۱۰ کیلوگرم “محمدرضا لطفی” و “طاها فدایی” از مازندران) “عباس لشگری” از البرز و “علی زارع” از قشم


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی