رفتن به بالا
  • دوشنبه - 1 شهریور 1400 - 16:14
  • کد خبر : ۱۱۴۵۸
  • چاپ خبر : همایون همتی دونده پر افتخار کرمانشاهی از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد
با گلایه از بی توجهی ها؛

همایون همتی دونده پر افتخار کرمانشاهی از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد

به گزارش یاریزان؛ همایون همتی در گفت و گو با خبرگزاری ایسنا، درخصوص خداحافظی‌اش از دنیای قهرمانی اظهار کرد: تا پیش از این چندباری به دلیل خستگی از شرایطی که داشتم می خواستم از دنیای قهرمانی خداحافظی کنم، اما هربار به خاطر علاقه‌ام به این رشته دست نگه می داشتم. وی افزود: متاسفانه هیچگونه رسیدگی به دونده ها نمی شود و امکانات خوبی در اختیار نداریم، فدراسیون باید هر ماه ۱.۵ میلیون تومان حقوق به حسابم واریز کند، اما هر دو ماه با دشواری و بعد از کلی تماس گرفتن حقوقم را می دهند . این ورزشکار کرمانشاهی با بیان اینکه هزینه های ملی پوش بودن بسیار بالاست، گفت: هر دو ماه یک بار باید کفش های میخی بخرم، چون بواسطه تمرین زود پاره می شوند که هر جفت این کفش ها حدود دو تا سه میلیون تومان برایم تمام می شود. همتی ادامه داد: از طرف دیگر برای اینکه هم سطح ورزشکاران دنیا بمانم باید مکمل های ورزشی و نوع تغذیه مناسبی داشته باشم که تنها هزینه مکمل های ورزشی حدود یک میلیون تومان درماه آب می خورد. وی افزود: همیشه برای اینکه بتوانم آمادگی ام را در سطح بالایی حفظ کنم، از از خرج زندگی خانواده ام هم گذشته ام، اما دیگر خسته شده ام و نمی توانم ادامه بدهم. این ورزشکار دو صحرانوردی گفت: ما با امکانات صفر و کمترین هزینه ها چطور می توانیم با ورزشکاران قهرمان دنیا که روز بروز بیشتر به آنها بها داده می شود رقابت کنیم، از زمانی هم که کرونا شیوع پیدا کرده دیگر خبری از اردوها نیست.

دارنده دو مدال برنز دو صحرانوردی قهرمانی آسیا، سه مدال طلا و یک برنز بازیهای جهانی کارگران و یک برنز رقابت های داخل سالن قهرمانی آسیا با گلایه از بی توجهی ها از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

همایون همتی دارنده دو مدال برنز دو صحرانوردی قهرمانی آسیا، سه مدال طلا و یک برنز بازیهای جهانی کارگران و یک برنز رقابت های داخل سالن قهرمانی آسیا با گلایه از بی توجهی ها از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد.

به گزارش یاریزان؛ همایون همتی در گفت و گو با خبرگزاری ایسنا، درخصوص خداحافظی‌اش از دنیای قهرمانی اظهار کرد: تا پیش از این چندباری به دلیل خستگی از شرایطی که داشتم می خواستم از دنیای قهرمانی خداحافظی کنم، اما هربار به خاطر علاقه‌ام به این رشته دست نگه می داشتم.

 

------------------------------------

وی افزود: متاسفانه هیچگونه رسیدگی به دونده ها نمی شود و امکانات خوبی در اختیار نداریم، فدراسیون باید هر ماه ۱.۵ میلیون تومان حقوق به حسابم واریز کند، اما هر دو ماه با دشواری و بعد از کلی تماس گرفتن حقوقم را می دهند .

این ورزشکار کرمانشاهی با بیان اینکه هزینه های ملی پوش بودن بسیار بالاست، گفت: هر دو ماه یک بار باید کفش های میخی بخرم، چون بواسطه تمرین زود پاره می شوند که هر جفت این کفش ها حدود دو تا سه میلیون تومان برایم تمام می شود.

همتی ادامه داد: از طرف دیگر برای اینکه هم سطح ورزشکاران دنیا بمانم باید مکمل های ورزشی و نوع تغذیه مناسبی داشته باشم که تنها هزینه مکمل های ورزشی حدود یک میلیون تومان درماه آب می خورد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

وی افزود: همیشه برای اینکه بتوانم آمادگی ام را در سطح بالایی حفظ کنم، از از خرج زندگی خانواده ام هم گذشته ام، اما دیگر خسته شده ام و نمی توانم ادامه بدهم.

این ورزشکار دو صحرانوردی گفت: ما با امکانات صفر و کمترین هزینه ها چطور می توانیم با ورزشکاران قهرمان دنیا که روز بروز بیشتر به آنها بها داده می شود رقابت کنیم، از زمانی هم که کرونا شیوع پیدا کرده دیگر خبری از اردوها نیست.

وی با انتقاد از عدم وجود زیرساخت های لازم برای تمرین دونده های قهرمان در کرمانشاه، یادآورشد: پیست مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد بسیار از استانداردها فاصله دارد و پیست مجموعه ورزشی آزادی هم که وضعیت بهتری دارد را به هیات دوومیدانی شهرستان واگذار کرده اند که این هیات هم تایم تمرین ما را در اختیار مردم قرار داده و هر روز بخاطر شلوغی این پیست یک جار و جنجال داریم.

این ملی پوش دو صحرانوردی که به عنوان آتش نشان در پتروشیمی کرمانشاه نیز شاغل است، ادامه داد: باتوجه به اینکه شاغل هستم باید برای هر مسابقه مرخصی بگیرم، اما گاها مرخصی نمی دهند و مسئولین ورزشی هم هیچ رایزنی و هماهنگی را برایم انجام نمی دهند.

همتی با بیان اینکه مجموع این مشکلات باعث شده تا تصمیم بگیرد برای همیشه از دنیای قهرمانی خداحافظی کند، گفت: دیگر هیچگاه به این عرصه بر نمی‌گردم.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی