رفتن به بالا
  • جمعه - 25 تیر 1400 - 12:19
  • کد خبر : ۱۱۰۳۸
  • چاپ خبر : نخستین دوره مسابقات پارکور بانوان قهرمانی آذربایجان غربی به پایان رسید
با حضور ۳۴ پارکور کار؛

نخستین دوره مسابقات پارکور بانوان قهرمانی آذربایجان غربی به پایان رسید

به گزارش یاریزان؛ نخستین دوره مسابقات پارکور قهرمانی استان آذربایجان غربی به میزبانی شهرستان نقده با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد. این رقابتها با حضور ۳۴ پارکور کار از هشت شهرستان استان آذربایجان غربی در چهار رده سنی زیر ۹ سال، زیر ۱۲ سال، زیر ۱۴ سال و بزرگسالان برگزار شد. در رده سنی زیر ۹ سال اسرا زهد از ارومیه مقام قهرمانی را کسب کرد و مبینا عیوبیان و سلدا علیپور هر دو از نقذه به ترتیب دوم و سوم شدند. پینار مرادپور، مه لقا خان اوغلان و فاطمه فیضی هر سه از نقده به ترتیب مقام ختی اول تا سوم رده سنی زیر ۱۲ سال را کسب کردند. آینار ولی زاده از نقده مقام قهرمانی رده سمی زیر ۱۴ سال را بدست آورد و اسرا فیضی از ارومیه در جایگاه دوم ایستاد و مبینا دوستی از نقده سوم شد. در بخش بزرگسالان این رقیه شیخ زاده از ارومیه بود که مقام قهرمانی را کسب کرد و فاطمه زینال پور از ارومیه دوم و نگار حاجی زاده از نقده سوم شدند.

  نخستین دوره مسابقات پارکور بانوان قهرمانی استان آذربایجان غربی به میزبانی شهرستان نقده به پایان رسید. به گزارش یاریزان؛ نخستین دوره مسابقات پارکور قهرمانی استان آذربایجان غربی به میزبانی شهرستان نقده با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.  ———————————— این رقابتها با حضور ۳۴ پارکور کار از هشت شهرستان استان آذربایجان غربی […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

نخستین دوره مسابقات پارکور بانوان قهرمانی استان آذربایجان غربی به میزبانی شهرستان نقده به پایان رسید.

به گزارش یاریزان؛ نخستین دوره مسابقات پارکور قهرمانی استان آذربایجان غربی به میزبانی شهرستان نقده با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

 

------------------------------------

این رقابتها با حضور ۳۴ پارکور کار از هشت شهرستان استان آذربایجان غربی در چهار رده سنی زیر ۹ سال، زیر ۱۲ سال، زیر ۱۴ سال و بزرگسالان برگزار شد.

در رده سنی زیر ۹ سال اسرا زهد از ارومیه مقام قهرمانی را کسب کرد و مبینا عیوبیان و سلدا علیپور هر دو از نقذه به ترتیب دوم و سوم شدند.

پینار مرادپور، مه لقا خان اوغلان و فاطمه فیضی هر سه از نقده به ترتیب مقام ختی اول تا سوم رده سنی زیر ۱۲ سال را کسب کردند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

آینار ولی زاده از نقده مقام قهرمانی رده سمی زیر ۱۴ سال را بدست آورد و اسرا فیضی از ارومیه در جایگاه دوم ایستاد و مبینا دوستی از نقده سوم شد.

در بخش بزرگسالان این رقیه شیخ زاده از ارومیه بود که مقام قهرمانی را کسب کرد و فاطمه زینال پور از ارومیه دوم و نگار حاجی زاده از نقده سوم شدند.

در مراسم اختتامیه مسابقات پارکور بانوان قهرمانی استان آذربایجان غربی که با حضور آیدین بابایی رئیس هیات انجمن های ورزشی آذربایجان غربی و فرشاد ضیایی و رقیه وفانژاد رئیس ونائب رییس بانوان کمیته پارکور استان برگزار شد به همه نفرات برتر تندیس، حکم قهرمانی، مدال و جوایز نقدی بالغ بر ۲۰ میلیون ریال برای رده های مختلف اهدا گردید.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی