رفتن به بالا
  • یکشنبه - 19 بهمن 1399 - 11:59
  • کد خبر : ۹۴۷۷
  • چاپ خبر : مهاباد قهرمان رقابت های سنگ نوردی استان آذربایجان غربی شد
در دو رشته بولدرینگ و سرطناب؛

مهاباد قهرمان رقابت های سنگ نوردی استان آذربایجان غربی شد

ثریا شهبازی رئیس هیات کوهنوردی استان کرمانشاه : پروژه احداث دیواره سنگنوردی کرمانشاه که به علت شرایط جوی و نبود اعتبار تاحدودی متوقف شده، پس از تعطیلات نوروز از سرگرفته می‌شود.

رییس هیات کوهنوردی مهاباد گفت: تیم مهاباد در مسابقات سنگ‌ نوردی آذربایجان‌غربی در هر ۲ رشته ” بولدرینگ ” و ” سرطناب ” عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

رییس هیات کوهنوردی مهاباد گفت: تیم مهاباد در رقابت های سنگ‌ نوردی استان آذربایجان غربی در دو رشته ” بولدرینگ ” و ” سرطناب ” در جایگاه قهرمانی ایستاد.

به گزارش یاریزان؛ دیاکو افشردل روز یکشنبه در گفت و گو با خبرگزاری ایرنا افزود: مسابقات سنگنوردی آذربایجان‌غربی با حضور ۳۵ شرکت کننده از شهرهای مختلف استان به منظور انتخاب تیم منتخب استان برای رقابت‌های کشوری به میزبانی سالن اختصاصی سنگنوردی کوثر مهاباد در ۲ بخش سرطناب و بولدرینگ در ۲ گروه بانوان و آقایان برگزار شد.

 

------------------------------------

وی ادامه داد: تیم سنگنوردی مهاباد در دو بخش و در دو گروه مردان و زنان موفق به کسب عنوان قهرمانی این دوره از رقابت ها شد.

رییس هیات کوهنوردی مهاباد اظهار داشت: شهاب احمد زاده از باشگاه اوراز مهاباد، سیاوش گل محمدی از باشگاه آریاز مهاباد و کامیار لاجانی از باشگاه زاگرس مهاباد به ترتیب در رتبه اول تا سوم بخش سرطناب مردان را کسب کردند.

افشردل اضافه کرد: کامیار حسینی از باشگاه زاگرس مهاباد، سیاوش گل محمدی از باشگاه آریاز مهاباد و شهاب احمد زاده از باشگاه اوراز مهاباد نیز به ترتیب در جایگاه‌های اول تا سوم رشته بولدرینگ مردان قرار گرفتند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

وی همچنین ادامه داد: هیرو پیشان ، اسرین مظلومی و شیبا فرهاد هر سه از مهاباد در جایگاه اول تا سوم رشته سرطناب بانوان و هیرو پیشان، شیبا فرهاد و اسرین مظلومی نیز به ترتیب در مقام اول تا سوم رشته بولدرینگ بانوان قرار گرفتند.

افشردل اضافه کرد: مسابقات کشوری سنگنوردی اوایل اسفند ماه جاری به میزبانی اصفهان در ۲ بخش مردان و زنان برگزار خواهد شد.

سنگ‌نوردی رشته‌ای است که ورزشکار با استفاده از طناب و ابزار فنی مخصوص اقدام به بالا و پایین رفتن یا حرکت افقی بر روی صخره یا دیواره‌های سالنی می‌کند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی