رفتن به بالا
  • دوشنبه - 8 شهریور 1400 - 11:11
  • کد خبر : ۱۱۵۶۷
  • چاپ خبر : مصطفی احمدی فوتبالیست بانه ای با آلومینیوم اراک تمدید کرد
رسمی؛

مصطفی احمدی فوتبالیست بانه ای با آلومینیوم اراک تمدید کرد

به گزارش یاریزان؛ مصطفی احمدی فوتبالیست بانه ای با مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در لیگ برتر فوتبال ایران به توافق رسید و قرارداد خود را تمدید کرد. احمدی فصل گذشته در پست هافبک دفاعی، بازی های خوبی از خود به نمایش گذاشت و در کسب نتایج درخشان این تیم سهم بسزایی ایفا کرد. مصطفی احمدی متولد ۲۴ اسفند ۱۳۶۶ در شهرستان بانه استان کردستان است و در باشگاه فوتبال سیاه‌جامگان، باشگاه فوتبال شهرداری تبریز، باشگاه فوتبال گسترش فولاد سهند و باشگاه فوتبال پارسه تهران، صنعت نفت آبادان و آلومینیوم اراک تاکنون بازی کرده است.

مصطفی احمدی فوتبالیست بانه ای پس از ثبت نمایش درخشان در فصل گذشته با تیم آلومینیوم اراک در لیگ برتر فوتبال، قراردادش را تمدید کرد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مصطفی احمدی فوتبالیست بانه ای پس از ثبت نمایش درخشان در فصل گذشته با تیم آلومینیوم اراک تمدید کرد.

به گزارش یاریزان؛ مصطفی احمدی فوتبالیست بانه ای با مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در لیگ برتر فوتبال ایران به توافق رسید و قرارداد خود را تمدید کرد.

 

------------------------------------

احمدی فصل گذشته در پست هافبک دفاعی، بازی های خوبی از خود به نمایش گذاشت و در کسب نتایج درخشان این تیم سهم بسزایی ایفا کرد.

مصطفی احمدی متولد ۲۴ اسفند ۱۳۶۶ در شهرستان بانه استان کردستان است و در باشگاه فوتبال سیاه‌جامگان، باشگاه فوتبال شهرداری تبریز، باشگاه فوتبال گسترش فولاد سهند و باشگاه فوتبال پارسه تهران، صنعت نفت آبادان و آلومینیوم اراک تاکنون بازی کرده است.

 

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

اخبار رسمی و آنلاین نقل و انتصالات فوتبال ایران و جهان را در لینک زیر بخوانید:

نقل و انتقالات فوتبال باشگاه های ایران ، اروپا و جهان

 


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی