رفتن به بالا
  • دوشنبه - 14 خرداد 1403 - 13:02
  • کد خبر : ۱۷۹۶۱
  • چاپ خبر : مراحل گرم کردن قبل از تمرین از نظر روان شناسی در ورزش

مراحل گرم کردن قبل از تمرین از نظر روان شناسی در ورزش

ورزش یک نوع یادگیری است، که باید مراحل گرم کردن قبل از تمرین ازنظر روان شناسی در ورزش به کمک روش مناسب گرم کردن آمادگی ورزشکار قبل از مسابقه تکمیل گردد. همچنین می توانیم با بالا بردن توانائیهای مغزی به رشد و ترمیم سلول های عصبی کمک کنیم.این امر سبب می شود که ورزشکار با انجام مراحل گرم کردن قبل ازتمرین یک برنامه شناختی را که در ذهن خود هماهنگ کند که این امر موجب انعطاف پذیری و انطباق پذیری بهتری برای حضور در مسابقه و عملکرد بهتر او می گردد. گرم کردن قبل از ورزش باعث افزایش جریان مایع سینوویال در اطراف مفاصل شده و روانکاری و آزادی حرکت را افزایش می دهد. این ماده خاصیت ارتجاعی عضلات، تاندون ها و رباط ها را بهبود می بخشد و به بهبود ایمن دامنه حرکتی کمک می کند. مراحل گرم‌کردن قبل ازتمرین ازنظر روان شناسی در ورزش: مراحل گرم کردن قبل ازتمرین مرحله تمرینات عملی اهداف  مکان چالش با نگرش ها و ادراکات موجود تعیین پریشان کننده های اساسی خود تمرینات اگاهی ازذهن و هیجانات ارتقای اگاهی حسی – حرکتی از جسم تجهیزات ایجاد نگرش های نیرو بخش یعنی تمرین دو به دو یا سه به سه ایجاد همبستگی تیمی اهداف تاکید برتعهد اهداف هدایت انرژی تیم و با اهداف توافق شده با تیم روش ها تمرکز براهداف روش های واقع گرایانه برای رسیدن به اهداف بازگشت به صفحه علم ورزش یاریزان | مراحل گرم کردن قبل از تمرین از نظر روان شناسی در ورزش دکتر زهرا علی آبادی فراهانی | مسئول کمیته روانشناسی پزشکی ورزشی استان

ورزش یک نوع یادگیری است، که باید مراحل گرم کردن قبل ازتمرین ازنظر روان شناسی در ورزش به کمک روش مناسب گرم کردن آمادگی ورزشکار قبل از مسابقه تکمیل گردد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

ورزش یک نوع یادگیری است، که باید مراحل گرم کردن قبل از تمرین ازنظر روان شناسی در ورزش به کمک روش مناسب گرم کردن آمادگی ورزشکار قبل از مسابقه تکمیل گردد.

همچنین می توانیم با بالا بردن توانائیهای مغزی به رشد و ترمیم سلول های عصبی کمک کنیم.این امر سبب می شود که ورزشکار با انجام مراحل گرم کردن قبل ازتمرین یک برنامه شناختی را که در ذهن خود هماهنگ کند که این امر موجب انعطاف پذیری و انطباق پذیری بهتری برای حضور در مسابقه و عملکرد بهتر او می گردد.

 

------------------------------------

گرم کردن قبل از ورزش باعث افزایش جریان مایع سینوویال در اطراف مفاصل شده و روانکاری و آزادی حرکت را افزایش می دهد. این ماده خاصیت ارتجاعی عضلات، تاندون ها و رباط ها را بهبود می بخشد و به بهبود ایمن دامنه حرکتی کمک می کند.

 

مراحل گرم‌کردن قبل ازتمرین ازنظر روان شناسی در ورزش:

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

 

مراحل گرم کردن قبل ازتمرین

مرحله تمرینات عملی اهداف
 مکان چالش با نگرش ها و ادراکات موجود تعیین پریشان کننده های اساسی
خود تمرینات اگاهی ازذهن و هیجانات ارتقای اگاهی حسی – حرکتی از جسم
تجهیزات ایجاد نگرش های نیرو بخش یعنی تمرین دو به دو یا سه به سه ایجاد همبستگی تیمی
اهداف تاکید برتعهد اهداف هدایت انرژی تیم و با اهداف توافق شده با تیم
روش ها تمرکز براهداف روش های واقع گرایانه برای رسیدن به اهداف

 

 

بازگشت به صفحه علم ورزش یاریزان | مراحل گرم کردن قبل از تمرین از نظر روان شناسی در ورزش

دکتر زهرا علی آبادی فراهانی | مسئول کمیته روانشناسی پزشکی ورزشی استان


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی