رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 22 بهمن 1399 - 11:41
  • کد خبر : ۹۵۱۷
  • چاپ خبر : لطف‌الله نسبی : برای کسب سهمیه المپیک به توان بازیکنان ایران اطمینان دارم
امید سرمربی تیم ملی تنیس روی میز ایران؛

لطف‌الله نسبی : برای کسب سهمیه المپیک به توان بازیکنان ایران اطمینان دارم

جمیل لطف الله نسبی سرمربی سنندجی تیم ملی تنیس روی میز گفت: دغدغه اصلی ما حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک است و چون دو بازیکن اصلی ما برای حضور در این مسابقات خارج از کشور هستند، فعلاً برنامه‌ای برای برگزاری اردو نداریم.

جمیل لطف‌الله‌ نسبی سرمربی تیم ملی تنیس روی میز گفت: گرچه کسب سهمیه سخت است، اما بسیار امیدوارانه در این مسابقات حضور خواهیم یافت.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز گفت: گرچه کسب سهمیه المپیک سخت است، اما بسیار امیدوارانه در این مسابقات حضور خواهیم یافت.

به گزارش یاریزان؛ جمیل لطف‌الله‌ نسبی در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان، درباره شرایط ملی‌پوشان تنیس روی میز اظهار داشت: در حال حاضر لژیونرهای تیم ملی در خارج از ایران و در لیگ‌های فرانسه و مجارستان مشغول انجام مسابقاتشان هستند که می‌تواند آنها را برای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک که قرار است به دلیل لغو شدن مسابقات جهانی زودتر از موعد مقرر، برگزار شود، آماده‌تر سازد.

 

------------------------------------

وی ادامه داد: بلافاصله پس از پایان لیگ، اردوی تیم ملی را از ۲۷ بهمن تا ۵ اسفند در تهران برگزار خواهیم کرد. بازیکنان مستعدی در لیگ حضور دارند که فدراسیون در نظر دارد توجه ویژه‌ای به آنها داشته باشد تا بتوانند توان خود را در آینده، در اختیار تیم ملی قرار دهند.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز درباره برنامه‌های پیش رو گفت: هدف فدراسیون در حال حاضر کسب سهمیه المپیک ژاپن است که اواخر اسفندماه در قطر برگزار می‌شود. شرایط این دوره برای کسب سهمیه نسبت به دوره‌های قبل دشوارتر است. حضور دو بازیکن خوب ازبکستان و قزاقستان و دو بازیکن مطرح ایران سطح این بازی‌ها را بالاتر از قبل برده است.

لطف‌الله نسبی تصریح کرد: گرچه کسب سهمیه سخت است، اما بسیار امیدوارانه در این مسابقات حضور خواهیم یافت. به قدرت و توان بازیکنان ایران اطمینان دارم و بدون شک از تمام ظرفیت‌های موجود برای کسب سهمیه المپیک بهره لازم را خواهیم برد. ابتدا در مسابقات جهانی کسب سهمیه شرکت می‌کنیم و پس از آن در مسابقات آسیای میانه حضور پیدا خواهیم کرد و آخرین مرحله برای کسب سهمیه هم از طریق رنکینگ جهانی است که در این بخش اخیر هم بسیار امیدواریم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی