رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 7 آبان 1399 - 12:16
  • کد خبر : ۷۹۰۵
  • چاپ خبر : قایقران کردستانی و کرمانشاهی به اولین اردوی تیم ملی کانو کشور فراخوانده شد
از سوی فدراسیون؛

قایقران کردستانی و کرمانشاهی به اولین اردوی تیم ملی کانو کشور فراخوانده شد

مرحله اول اردوی تدارکاتی تیم ملی آبهای آرام آقایان زیر۲۳ و جوانان به میزبانی بندر انزلی برگزار می شود.

دو قایقران کردستانی و کرمانشاهی با نظر کمیته فنی فدراسیون به اردوی کانو تیم ملی بزرگسالان دعوت شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

دو قایقران کردستانی و کرمانشاهی با نظر کمیته فنی فدراسیون به اردوی کانو تیم ملی بزرگسالان دعوت شد.

به گزارش یاریزان؛ پس از برگزاری جلسات کمیته فنی رشته‌های روئینگ، آب‌های آرام و پاراکانو به صورت آنلاین و با حضور رئیس فدراسیون قایقرانی، اعضا پس از بحث و تبادل نظر، نفرات دعوت ‌شونده به اردوی تیم ملی را معرفی کردند.

 

------------------------------------

در بخش کانو، محمدنبی رضایی، عرفان زنده‌پی، شاهو ناصری (کردستان)، عادل مجللی (کرمانشاه)، پریسا محمدزاده، زیبا سماک‌حرفه، آتنا رئوفی و هدیه خیرآبادی به اردو دعوت شدند.

بهمن نصیری، حمیدرضا رضوانی، آریا سلیمان‌پور، نازنین ملایی، شکیبا وقوفی، زینب نوروزی، کیمیا زارعی و نگار نگهدار نفرات منتخب کمیته فنی روئینگ هستند.

در کایاک، علی آقامیرزایی، احمدرضا طالبیان، پوریا شریفی، امین بوداغی، امید احمدی، الناز شفیعیان، مینا عبدالهی، تانیا کارگرپور، سمن سلطانی و مهسا آذری انتخاب شدند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

گفتنی است؛ این نفرات با صلاحدید کادر فنی و نظر کمیته فنی از شرکت‌کنندگان در قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی و نفراتی که با ارائه مستندات و دلایل موجه در قهرمانی کشور حاضر نبودند، انتخاب شدند.

شاهو ناصری قایقران کردستانی که مهرماه سال جاری در ماده کانو یک نفره ۱۰۰۰ متر توانست با ثبت زمان ۴.۳۳.۳۶۲ جایگاه دوم و نشان نقره را از آن خود کند و جواز ورود به این مرحله از اردو کسب کرد. کسب مدال برنز مسابقات آسیایی و رسیدن به فینال مسابقات جهانی در رشته کانو کنادایی برای اولین بار در تاریخ قایقرانی ایران از افتخارات این ورزشکار صاحب نام بشمار می رود.

همچنین در سال ۲۰۱۷ در مسابقات قهرمانی کانو اسپرینت جهان در راتشیتسه در جمهوری چک، عادل مجللی در رشتهٔ کانوی ۲۰۰ متر یک‌نفره به مرحلهٔ فینال راه یابد و مدال برنز را به دست آورد. این مدال، نخستین مدال ایران در مسابقات قهرمانی جهان بود.

اردوهای تیم ملی از هفته آینده با هدف حضور در مسابقات انتخابی المپیک توکیو۲۰۲۰ آغاز خواهد شد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی