رفتن به بالا
  • یکشنبه - 15 آبان 1401 - 17:20
  • کد خبر : ۱۳۹۹۶
  • چاپ خبر : فاطمه مجلل : امیدوارم در مسابقات قهرمانی آسیا نتیجه خوبی بگیریم

فاطمه مجلل : امیدوارم در مسابقات قهرمانی آسیا نتیجه خوبی بگیریم

فاطمه مجلل ملی‌پوش روئینگ ایران گفت: سه سال است که تمرینات خود را در اردوهای ملی دنبال می‌کنم و قهرمانی آسیای تایلند اولین تجربه حضورم در یک مسابقه برون‌مرزی است. به گزارش یاریزان؛ فاطمه مجلل ملی‌پوش روئینگ کشور که در کاپ ۱ آسیا موفق به کسب مدال طلا شد و اولین حضور خود در مسابقات قهرمانی آسیا را در رقابت‌های پیش‌رو به میزبانی تایلند تجربه خواهد کرد در رابطه با اردوهای آمادگی برای این مسابقه توضیح داد: در حال حاضر سه سال است که به طور مداوم تمرینات خود را در اردوهای ملی دنبال می‌کنم. سال‌های گذشته به دلایل مختلف امکان شرکت در مسابقات برون‌مرزی برایمان فراهم نشد، مسابقات بازی‌های آسیایی هم به تعویق افتاد، امیدوارم در این مسابقات با کسب یک نتیجه درخشان پاداش زحماتمان در این مدت را بگیریم. او در مورد کاپ۱ آسیا که اخیرا به میزبانی تهران برگزار شد افزود: این مسابقه در این مقطع زمانی اتفاق خوبی برای ما بود چرا که مدت‌ها بود از فضای مسابقات دور بودیم و رقابت با ورزشکاران کشورهای دیگر انگیزه‌ی تازه‌ای به ما بخشید و محک خوبی برایمان بود که بدانیم از نظر آمادگی درچه وضعیتی هستیم. مجلل در خصوص رقبای حاضر در این مسابقات گفت: تمام کشورهای مدعی در این مسابقه حضور خواهند داشت. کشورهای چین، ژاپن، فیلیپین و کره رقیبان اصلی ما در این رقابت‌ها هستند. وی در مورد وضعیت آمادگی تیم اظهار کرد: شکرخدا تمامی نفرات در قایق ۴ نفره سنگین‌وزن از آمادگی بالایی برخوردار هستیم و به هماهنگی مطلوبی رسیده‌ایم، امیدواریم که با یک مسابقه خوب مدال طلای این ماده را کسب کنیم. بانوی ملی‌پوش کشورمان در پایان اظهار کرد: از تمام عزیزان به ویژه مربیان خوبم که من را در این مسیر همراهی کردند سپاسگزارم و امیدوارم با کسب یک نتیجه درخشان پاسخ این محبت‌ها و همه زحمات را بدهم. شایان ذکر است؛ اردوی تیم ملی روئینگ در بخش بانوان، آقایان و جوانان آقایان به میزبانی دریاچه مجموعه آزادی به منظور حضور در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ تمدید شده است. این مسابقات به میزبانی کشور تایلند برگزار خواهد شد. این اردو تا ۳ آذر ادامه خواهد داشت و پس از پایان، تیم ملی ایران به منظور شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا راهی تایلند خواهد شد. افشین فرزام و سولماز عباسی سرمربیان، محمدعلی قرائت مربی، هما خاتمی و فرزین رضایی کمک مربیان، یاسمن حمزه‌پور دستیار مربی بانوان، دکتر محمد فشی مشاور بدنساز بانوان، دکتر سعید خدایاری مربی بدنساز مردان، مینا خنتان روانشناس بانوان و میلاد اسماعیلی روانشناس مردان اعضای کادر فنی این تیم هستند. فاطمه مجلل از آذربایجان غربی، شکیبا وقوفی از تهران، زینب نوروزی و مهسا جاور از زنجان، کیمیا زارعی، مریم کرمی و مریم امیدی پارسا از همدان و نازنین ملایی از گیلان در بخش بانوان و شیرزاد قادری از کردستان، امیرحسین محمودپور از گیلان و حمیدرضا رضوانی از تهران در بخش آقایان و امیررضا عبدالی از تهران و ابوالفضل سطوتی از گیلان در بخش جوانان آقایان نفرات دعوت شده به این مرحله از اردو هستند.

فاطمه مجلل ملی‌پوش روئینگ ایران گفت: سه سال است که تمرینات خود را در اردوهای ملی دنبال می‌کنم و قهرمانی آسیای تایلند اولین تجربه حضورم در یک مسابقه برون‌مرزی است.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

فاطمه مجلل ملی‌پوش روئینگ ایران گفت: سه سال است که تمرینات خود را در اردوهای ملی دنبال می‌کنم و قهرمانی آسیای تایلند اولین تجربه حضورم در یک مسابقه برون‌مرزی است.

به گزارش یاریزان؛ فاطمه مجلل ملی‌پوش روئینگ کشور که در کاپ ۱ آسیا موفق به کسب مدال طلا شد و اولین حضور خود در مسابقات قهرمانی آسیا را در رقابت‌های پیش‌رو به میزبانی تایلند تجربه خواهد کرد در رابطه با اردوهای آمادگی برای این مسابقه توضیح داد: در حال حاضر سه سال است که به طور مداوم تمرینات خود را در اردوهای ملی دنبال می‌کنم. سال‌های گذشته به دلایل مختلف امکان شرکت در مسابقات برون‌مرزی برایمان فراهم نشد، مسابقات بازی‌های آسیایی هم به تعویق افتاد، امیدوارم در این مسابقات با کسب یک نتیجه درخشان پاداش زحماتمان در این مدت را بگیریم.

 

------------------------------------

او در مورد کاپ۱ آسیا که اخیرا به میزبانی تهران برگزار شد افزود: این مسابقه در این مقطع زمانی اتفاق خوبی برای ما بود چرا که مدت‌ها بود از فضای مسابقات دور بودیم و رقابت با ورزشکاران کشورهای دیگر انگیزه‌ی تازه‌ای به ما بخشید و محک خوبی برایمان بود که بدانیم از نظر آمادگی درچه وضعیتی هستیم.

مجلل در خصوص رقبای حاضر در این مسابقات گفت: تمام کشورهای مدعی در این مسابقه حضور خواهند داشت. کشورهای چین، ژاپن، فیلیپین و کره رقیبان اصلی ما در این رقابت‌ها هستند.

وی در مورد وضعیت آمادگی تیم اظهار کرد: شکرخدا تمامی نفرات در قایق ۴ نفره سنگین‌وزن از آمادگی بالایی برخوردار هستیم و به هماهنگی مطلوبی رسیده‌ایم، امیدواریم که با یک مسابقه خوب مدال طلای این ماده را کسب کنیم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

بانوی ملی‌پوش کشورمان در پایان اظهار کرد: از تمام عزیزان به ویژه مربیان خوبم که من را در این مسیر همراهی کردند سپاسگزارم و امیدوارم با کسب یک نتیجه درخشان پاسخ این محبت‌ها و همه زحمات را بدهم.

شایان ذکر است؛ اردوی تیم ملی روئینگ در بخش بانوان، آقایان و جوانان آقایان به میزبانی دریاچه مجموعه آزادی به منظور حضور در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ تمدید شده است. این مسابقات به میزبانی کشور تایلند برگزار خواهد شد.

این اردو تا ۳ آذر ادامه خواهد داشت و پس از پایان، تیم ملی ایران به منظور شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا راهی تایلند خواهد شد.

افشین فرزام و سولماز عباسی سرمربیان، محمدعلی قرائت مربی، هما خاتمی و فرزین رضایی کمک مربیان، یاسمن حمزه‌پور دستیار مربی بانوان، دکتر محمد فشی مشاور بدنساز بانوان، دکتر سعید خدایاری مربی بدنساز مردان، مینا خنتان روانشناس بانوان و میلاد اسماعیلی روانشناس مردان اعضای کادر فنی این تیم هستند.

فاطمه مجلل از آذربایجان غربی، شکیبا وقوفی از تهران، زینب نوروزی و مهسا جاور از زنجان، کیمیا زارعی، مریم کرمی و مریم امیدی پارسا از همدان و نازنین ملایی از گیلان در بخش بانوان و شیرزاد قادری از کردستان، امیرحسین محمودپور از گیلان و حمیدرضا رضوانی از تهران در بخش آقایان و امیررضا عبدالی از تهران و ابوالفضل سطوتی از گیلان در بخش جوانان آقایان نفرات دعوت شده به این مرحله از اردو هستند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی