رفتن به بالا
  • یکشنبه - 28 فروردین 1401 - 21:34
  • کد خبر : ۹۹۹۷
  • چاپ خبر : مجموعه ورزشی آزادی مهاباد سطل آشغال ندارد و نورافکن هایش فعلا روشن نخواهند شد!

مجموعه ورزشی آزادی مهاباد سطل آشغال ندارد و نورافکن هایش فعلا روشن نخواهند شد!

دیدار دو تیم کاویان نقده و کانیاو اشنویه از سری رقابت های هفته چهارم لیگ دسته سوم فوتبال ایران با نتیجه تساوی بدون گل پایان یافت. این دیدار درورزشگاه آزادی مهاباد برگزار شد. گزارش تصویری | یاریزان

رئیس کمیته فوتبال فراکسیون ورزش مجلس اعلام کرد که در صورت واگذاری پرسپولیس و استقلال، مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان به هر کدام از آن‌ها پرداخت خواهد شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

ویدئوی ارسال شده توسط یکی از شهروندان مهابادی حاکی است که در مجموعه ورزشی آزادی این شهرستان سطل آشغالی وجود ندارد تا تماشاگران مسابقات ورزشی از آن استفاده کنند.

به گزارش یاریزان؛ طرح تجهیز و بازسازی ورزشگاه آزادی مهاباد و افزایش ظرفیت تماشاگران شهریور سال ۱۳۹۶ با اعتبار اولیه ۱۷۰ میلیارد ریال آغاز شد و در آبانماه ۱۳۹۸ به پایان رسید. مسعود سلطانی‌فر وزیر وقت ورزش در مراسم بهره برداری از این ورزشگاه نوسازی شده خاطرنشان کرد؛ برای بهسازی و توسعه ورزشگاه آزادی ۳۰ میلیارد تومان تا کنون هزینه شده است.

 

------------------------------------

ظرفیت ورزشگاه فرسوده آزادی مهاباد که در دهه ۴۰ شمسی بنیاد نهاده شده بود پس از انجام نوسازی به پنج هزار نفر افزایش یافت و باتوجه به تصمیم شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور قرار است ظرفیت این ورزشگاه به هشت هزار نفر برسد.

مخاطبان یاریزان پس از بهره برداری این استادیوم نوساز شده شاهد مشکلاتی بودند که با ارسال ویدیو به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

مشکل نبود سطل زباله در مجموعه ورزشی آزادی مهاباد (استادیوم فوتبال، سالن ورزشی دو هزار نفری، استخر و پارکینگ) اولین چیزی است که باعث می شود تا زیبایی این سازه بشدت کاهش یابد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

 

 

مخاطب یاریزان پس از ارسال این ویدیو نوشت:

این مشکل اگرچه کوچک اما از نظر فرهنگی از اهمیت بالایی برخوردار است

 

 

یکی دیگر از مخاطبان هاژه با ارسال این ویدیو از عدم استفاده از دکل های روشنایی این استادیوم در شب های تابستان بدلیل گرمای هوا در طول روز گلایه کرد. هرچند مسئولان هیات فوتبال دلیل این امر را هزینه بالای قبوض برق این مجموعه اعلام کردند.

دیگر مشکل این استادیوم سرویس های بهداشتی آن محسوب میشود که به تعداد زیاد اما تنها در ضلع جنوبی ورزشگاه ساخته شده است. در حالی که ممکن بود این مکان بطوری طراحی شود تا از برخورد احتمالی طرفداران دو تیم مختلف در دیدارهای حساس جلوگیری شود.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی