رفتن به بالا
  • جمعه - 22 اسفند 1399 - 20:37
  • کد خبر : ۹۸۰۰
  • چاپ خبر : شهرداری ارومیه یک گام تا قهرمانی در لیگ برتر والیبال ایران فاصله دارد
با پیروزی در دیدار اول فینال؛

شهرداری ارومیه یک گام تا قهرمانی در لیگ برتر والیبال ایران فاصله دارد

به گزارش یاریزان؛ دیدار ‌نهایی مسابقات لیگ برتر والیبال مردان ایران، از امروز (جمعه) به صورت دو برد از سه مسابقه در سالن فدراسیون والیبال آغاز شد. تیم‌های شهرداری ارومیه و فولاد سیرجان از ساعت 17 مسابقه دور رفت خود را آغاز کردند و پس از دو ساعت و 42 دقیقه رقابت‌ جذاب دو تیم، شاگردان پیمان اکبری سرمربی تیم شهرداری ارومیه سه بر دو حریف خود را شکست دادند تا برای کسب نخستین عنوان قهرمانی خود در لیگ برتر مردان تنها به یک برد دیگر نیاز داشته باشند. فولاد سیرجان در ست اول و چهارم این مسابقه 25 بر 19 و 25 بر 22 به پیروزی رسید و شهرداری ارومیه نیز در ست‌های دوم و سوم با امتیازهای 25 بر 18 و 25 بر 21 فاتح میدان شد تا دو تیم از نظر ست‌شماری دو بر دو برابر شوند و مسابقه به ست حساس پنجم کشیده شود.

تیم شهرداری ارومیه با پیروزی در دور رفت دیدار نهایی لیگ برتر والیبال مردان سال ۹۹ ایران، تنها یک گام دیگر تا کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌ها فاصله دارد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تیم شهرداری ارومیه با پیروزی در دور رفت دیدار نهایی لیگ برتر والیبال مردان سال ۹۹ ایران، تنها یک گام دیگر تا کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌ها فاصله دارد.

به گزارش یاریزان؛ دیدار ‌نهایی مسابقات لیگ برتر والیبال مردان ایران، از امروز (جمعه) به صورت دو برد از سه مسابقه در سالن فدراسیون والیبال آغاز شد.

 

------------------------------------

تیم‌های شهرداری ارومیه و فولاد سیرجان از ساعت ۱۷ مسابقه دور رفت خود را آغاز کردند و پس از دو ساعت و ۴۲ دقیقه رقابت‌ جذاب دو تیم، شاگردان پیمان اکبری سرمربی تیم شهرداری ارومیه سه بر دو حریف خود را شکست دادند تا برای کسب نخستین عنوان قهرمانی خود در لیگ برتر مردان تنها به یک برد دیگر نیاز داشته باشند.

فولاد سیرجان در ست اول و چهارم این مسابقه ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۲۲ به پیروزی رسید و شهرداری ارومیه نیز در ست‌های دوم و سوم با امتیازهای ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۲۱ فاتح میدان شد تا دو تیم از نظر ست‌شماری دو بر دو برابر شوند و مسابقه به ست حساس پنجم کشیده شود.

در ابتدای ست پنجم تیم سیرجان پنج امتیاز از حریف پیش افتاد، اما در امتیاز نهم دو تیم برابر شدند و در نهایت این ست ۱۵ بر ۱۳ به سود شهرداری ارومیه به پایان رسید تا کار تیم فولاد سیرجان برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر سال ۹۹ مشکل شود.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

در این بازی تیم شهرداری ارومیه در مجموع ۱۰۶ پوئن شامل ۵۵ امتیاز حمله، ۱۲ امتیاز دفاع، دو امتیاز سرویس و ۳۷ امتیاز از اشتباهات حریف به دست آورد. در طرف مقابل تیم فولاد سیرجان هم ۱۰۲ پوئن شامل ۵۶ امتیاز حمله، ۱۲ امتیاز دفاع، ۴ امتیاز سرویس و ۳۰ امتیاز از اشتباهات بازیکنان شهرداری ارومیه کسب کرد.

صابر کاظمی بازیکن تیم فولاد سیرجان با کسب ۲۲ پوئن، امتیازآورترین بازیکن این مسابقه شد و پوریا یلی هم با کسب ۱۹ پوئن، بهترین بازیکن تیم شهرداری ارومیه بود.

فرهاد شاهمیری و امید فولادی‌وندا به عنوان داوران اول و دوم، قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند. مهدی جلوه بازیکن تیم فولاد سیرجان در ست سوم کارت زرد دریافت کرد.

اسماعیل صباغ و محمدحسن خوشدل هم تیم نظارت داوری و فنی این بازی را تشکیل دادند. در ست چهارم این مسابقه مسعود غلامی بازیکن شهرداری ارومیه مصدوم شد و دیگر نتوانست به مسابقه ادامه دهد.

دکتر محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال با حضور در سالن، مسابقه دو تیم شهرداری ارومیه و فولاد سیرجان را از نزدیک زیر نظر گرفت.

شهرداری ارومیه در پایان دور مقدماتی با ۲۱ برد و ۶۲ امتیاز در رتبه دوم جدول قرار گرفت و در مرحله پلی‌آف در مجموع سه بازی موفق به شکست دو بر یک شهرداری گنبد شد. نماینده ارومیه در مرحله نیمه نهایی نیز تیم لبنیات هراز آمل را از پیش رو برداشت و فینالیست شد.

فولاد سیرجان نیز در پایان مرحله مقدماتی با ۲۰ برد و ۵۹ امتیاز در رتبه چهارم جدول قرار گرفت. شاگردان محمدرضا تندروان در مرحله پلی‌آف و نیمه‌نهایی تیم‌های سایپا تهران و فولاد مبارکه سپاهان را از پیش رو برداشت تا حریف شهرداری ارومیه در دیدار نهایی لیگ برتر سال ۹۹ شود.

مسابقه دوم دو تیم شهرداری ارومیه و فولاد سیرجان ساعت ۱۶ روز یکشنبه ۲۴ اسفندماه برگزار خواهد شد و اگر فولاد سیرجان در این مسابقه فاتح میدان شود، مسابقه سوم روز سه‌شنبه ۲۶ اسفندماه برگزار خواهد شد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی