رفتن به بالا
  • سه شنبه - 25 اردیبهشت 1403 - 13:53
  • کد خبر : ۱۷۸۵۰
  • چاپ خبر : شاهو جوانمردی: برنامه ریزی ها در رده پایه باعث شد برای اولین بار قهرمان کشور شویم

شاهو جوانمردی: برنامه ریزی ها در رده پایه باعث شد برای اولین بار قهرمان کشور شویم

شاهو جوانمردی رییس هیات وزنه‌برداری کردستان پس از قهرمانی تیم نوجوانان این استان در رقابت های قهرمانی کشور درخصوص شرایط تیم و مسابقات توضیحاتی ارائه کرد. به گزارش یاریزان؛ رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان کشور با قهرمانی تیم کردستان به پایان رسید. تیم پسران کردستان در رده سنی نوجوانان با کسب ۶ طلا، ۴ نقره و یک برنز بالاتر از تیم تهران که موفق به کسب ۶ طلا شده بود، ایستاد و عنوان قهرمانی این رده سنی را از آن خود کرد. شاهو جوانمردی رییس هیات وزنه‌برداری کردستان پس از قهرمانی تیم نوجوانان کردستان در مسابقات قهرمانی کشور گفت: طی یکی دو سال گذشته برنامه ریزی خوبی در رده پایه داشتیم تا بتوانیم حرفی برای گفتن در سطح کشور داشته باشیم. خوشبختانه نتیجه این برنامه ریزی در این مسابقات نمود پیدا کرد و توانستیم در بخش دختران نایب قهرمان و در بخش پسران قهرمان نوجوانان کشور بشویم. این موفقیت حاصل زحمات مربیان سراسر استان بود و خوشحالم که توانستیم تاریخ سازی کنیم. ما در رده های پایه پیش از این نایب قهرمانی داشتیم اما این برای اولین بار بود که قهرمان کشور شدیم. جا داره تشکر کنم از رییس هیات‌های شهرستان های استان کردستان و همچنین مربیان زحمتکش استان. امیدواریم بتوانیم جوابگوی زحمات همه این عزیزان باشیم. جا دارد تشکر کنم از هیات وزنه‌برداری همدان که یک جای خوب با شرایط ایده آل را برای برگزاری مسابقات تدارک دیده بودند. درباره شرایط برگزاری مسابقات هم باید بگویم ایده خوبی که فدراسیون جدید در بخش نامه‌ها اجرایی کرده همین مدالی کردن رنکینگ تیمی است و انگیزه ایجاد کرد برای استانهایی که شانس کسب مدال دارند در مسابقات. این ایده باعث شده استان‌ها به دنبال رکورد های بهتر و مدال باشند تا کسب امتیاز و اعزام نفرات بیشتر. جا دارد تشکر کنم از فدراسیون وزنه برداری. همینطور از مربیان تیم ملی که از ابتدای مسابقات در سالن حضور داشتند و انگیزه ورزشکاران را بالا بردند.

شاهو جوانمردی رییس هیات وزنه‌برداری کردستان پس از قهرمانی تیم نوجوانان کردستان در مسابقات قهرمانی کشور درخصوص شرایط تیم و مسابقات توضیحاتی ارائه کرد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

شاهو جوانمردی رییس هیات وزنه‌برداری کردستان پس از قهرمانی تیم نوجوانان این استان در رقابت های قهرمانی کشور درخصوص شرایط تیم و مسابقات توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش یاریزان؛ رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان کشور با قهرمانی تیم کردستان به پایان رسید. تیم پسران کردستان در رده سنی نوجوانان با کسب ۶ طلا، ۴ نقره و یک برنز بالاتر از تیم تهران که موفق به کسب ۶ طلا شده بود، ایستاد و عنوان قهرمانی این رده سنی را از آن خود کرد.

 

------------------------------------

شاهو جوانمردی رییس هیات وزنه‌برداری کردستان پس از قهرمانی تیم نوجوانان کردستان در مسابقات قهرمانی کشور گفت: طی یکی دو سال گذشته برنامه ریزی خوبی در رده پایه داشتیم تا بتوانیم حرفی برای گفتن در سطح کشور داشته باشیم. خوشبختانه نتیجه این برنامه ریزی در این مسابقات نمود پیدا کرد و توانستیم در بخش دختران نایب قهرمان و در بخش پسران قهرمان نوجوانان کشور بشویم.

این موفقیت حاصل زحمات مربیان سراسر استان بود و خوشحالم که توانستیم تاریخ سازی کنیم. ما در رده های پایه پیش از این نایب قهرمانی داشتیم اما این برای اولین بار بود که قهرمان کشور شدیم. جا داره تشکر کنم از رییس هیات‌های شهرستان های استان کردستان و همچنین مربیان زحمتکش استان. امیدواریم بتوانیم جوابگوی زحمات همه این عزیزان باشیم.

جا دارد تشکر کنم از هیات وزنه‌برداری همدان که یک جای خوب با شرایط ایده آل را برای برگزاری مسابقات تدارک دیده بودند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

درباره شرایط برگزاری مسابقات هم باید بگویم ایده خوبی که فدراسیون جدید در بخش نامه‌ها اجرایی کرده همین مدالی کردن رنکینگ تیمی است و انگیزه ایجاد کرد برای استانهایی که شانس کسب مدال دارند در مسابقات. این ایده باعث شده استان ها به دنبال رکورد های بهتر و مدال باشند تا کسب امتیاز و اعزام نفرات بیشتر.

جا دارد تشکر کنم از فدراسیون وزنه برداری. همینطور از مربیان تیم ملی که از ابتدای مسابقات در سالن حضور داشتند و انگیزه ورزشکاران را بالا بردند.

 

نتایج مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان ایران مشخص شد


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی