رفتن به بالا
  • جمعه - 24 بهمن 1399 - 19:24
  • کد خبر : ۹۵۴۵
  • چاپ خبر : سرمربی تیم والیبال نوجوانان ایران ۶۱ بازیکن دیگر را به اردو دعوت کرد + لیست اسامی
در اردوی پنجم و ششم انتخابی تیم ملی؛

سرمربی تیم والیبال نوجوانان ایران ۶۱ بازیکن دیگر را به اردو دعوت کرد + لیست اسامی

هیات رئیسه فدراسیون والیبال مسعود آرمات را به عنوان سرمربی تیم نوجوانان پسر کشورمان انتخاب کرد.

مسعود آرمات سرمربی تیم والیبال نوجوانان پسر ایران ۶۱ بازیکن دیگر را به دو اردوی انتخابی این تیم دعوت کرد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مسعود آرمات سرمربی تیم والیبال نوجوانان پسر ایران ۶۱ بازیکن دیگر را به دو اردوی انتخابی این تیم دعوت کرد.

به گزارش یاریزان؛ ایران در سال ۲۰۲۱ میزبان مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان است که این رقابت‌ها از دوم تا یازدهم شهریورماه سال ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

 

------------------------------------

اردوهای انتخابی تیم والیبال نوجوانان ایران، از روز دوشنبه ۱۳ بهمن‌ماه در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک آغاز شده است و سرمربی این تیم، پیش از این ۱۰۰ بازیکن را به چهار اردوی انتخابی دعوت کرده و مورد بررسی قرار داده است.

مسعود آرمات ۶۱ بازیکن دیگر را برای حضور در اردوی پنجم و ششم انتخابی دعوت کرد که گروه پنجم شامل ۳۰ بازیکن دعوت شده، باید ساعت ۱۸ روز یکشنبه ۲۶ بهمن خود را در فدراسیون والیبال به رضا عسکری سرپرست تیم معرفی کنند. تمرینات این گروه، روزهای دوشنبه و سه‌‌شنبه ۲۷ و ۲۸ بهمن‌ماه پیگیری خواهد شد.

ورود گروه ششم نیز ساعت ۱۸ روز چهارشنبه ۲۹ بهمن‌ماه خواهد بود و تمرینات این گروه ۳۱ نفره نیز روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۳۱ بهمن و یکم اسفندماه پیگیری می‌شود. همراه داشتن اصل شناسنامه، یک قطعه عکس و تست PCR برای دعوت‌شدگان الزامی است.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

گفتنی است با پایان یافتن این دو اردو، در مجموع ۱۶۱ بازیکن از استان‌های مختلف کشور در شش اردوی انتخابی تیم والیبال جوانان پسر ایران شرکت کردند تا بهترین بازیکنان به اردوهای نهایی آماده‌سازی دعوت شوند.

 

به گزارش یاریزان؛ ایران در سال ۲۰۲۱ میزبان مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان است که این رقابت‌ها از دوم تا یازدهم شهریورماه سال ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.  اردوهای انتخابی تیم والیبال نوجوانان ایران، از روز دوشنبه ۱۳ بهمن‌ماه در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک آغاز شده است و سرمربی این تیم، پیش از این ۱۰۰ بازیکن را به چهار اردوی انتخابی دعوت کرده و مورد بررسی قرار داده است.  مسعود آرمات ۶۱ بازیکن دیگر را برای حضور در اردوی پنجم و ششم انتخابی دعوت کرد که گروه پنجم شامل ۳۰ بازیکن دعوت شده، باید ساعت ۱۸ روز یکشنبه ۲۶ بهمن خود را در فدراسیون والیبال به رضا عسکری سرپرست تیم معرفی کنند. تمرینات این گروه، روزهای دوشنبه و سه‌‌شنبه ۲۷ و ۲۸ بهمن‌ماه پیگیری خواهد شد.

ورود گروه ششم نیز ساعت ۱۸ روز چهارشنبه ۲۹ بهمن‌ماه خواهد بود و تمرینات این گروه ۳۱ نفره نیز روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۳۱ بهمن و یکم اسفندماه پیگیری می‌شود. همراه داشتن اصل شناسنامه، یک قطعه عکس و تست PCR برای دعوت‌شدگان الزامی است.  گفتنی است با پایان یافتن این دو اردو، در مجموع ۱۶۱ بازیکن از استان‌های مختلف کشور در شش اردوی انتخابی تیم والیبال جوانان پسر ایران شرکت کردند تا بهترین بازیکنان به اردوهای نهایی آماده‌سازی دعوت شوند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی