رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 10 خرداد 1403 - 23:43
  • کد خبر : ۱۷۹۱۹
  • چاپ خبر : درخشش کشتی گیران کردستانی در جام جهان پهلوان تختی
با کسب یک نشان طلا و یک نشان برنز؛

درخشش کشتی گیران کردستانی در جام جهان پهلوان تختی

با کسب یک نشان طلا و یک نشان برنز؛ درخشش کشتی گیران کردستانی در جام جهان پهلوان تختی رقم خورد. به گزارش یاریزان؛ چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام جهان پهلوان غلامرضا تختی که از امروز پنجشنبه ۱۰ خرداد ماه در زنجان آغاز به کار کرده است، با درخشش جوانان مستعد کشتی کردستان در روز نخست پیگیری شد. در این دوره از مسابقات برترین کشتی‌گیران استان‌های سراسر کشور و کشتی گیرانی از کشورهای ارمنستان و افغانستان حضور دارند و به میزبانی سالن شش هزار نفری مجموعه ورزشی انقلاب شهر زنجان با یکدیگر به رقابت خواهند کرد. در پیکارهای وزن ۸۶ کیلوگرم دو کشتی گیر کردستان با درخشش در مصاف با حریفان، به یک مدال زرین طلا و یک مدال برنز دست یافتند. بر این اساس «محمدحسین نوروزیان» جوان خوش آتیه کردستانی با کسب سه پیروزی مقتدرانه مقام قهرمانی را کسب کرد و نشان زرین طلا را بر گردن آویخت. همچنین «هادی شرفبیانی» نیز با کسب دو پیروزی و قبول یک شکست به نشان برنز ارزشمند دست یافت. «علی عظیمی» مربی کاربلد کردستانی هدایت تیم کشتی استان را در این مسابقات برعهده دارد.‌

با کسب یک نشان طلا و یک نشان برنز؛ درخشش کشتی گیران کردستانی در جام جهان پهلوان تختی رقم خورد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

با کسب یک نشان طلا و یک نشان برنز؛ درخشش کشتی گیران کردستانی در جام جهان پهلوان تختی رقم خورد.

به گزارش یاریزان؛ چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام جهان پهلوان غلامرضا تختی که از امروز پنجشنبه ۱۰ خرداد ماه در زنجان آغاز به کار کرده است، با درخشش جوانان مستعد کشتی کردستان در روز نخست پیگیری شد.

 

------------------------------------

در این دوره از مسابقات برترین کشتی‌گیران استان‌های سراسر کشور و کشتی گیرانی از کشورهای ارمنستان و افغانستان حضور دارند و به میزبانی سالن شش هزار نفری مجموعه ورزشی انقلاب شهر زنجان با یکدیگر به رقابت خواهند کرد.

در پیکارهای وزن ۸۶ کیلوگرم، کشتی گیران کردستان با درخشش در مصاف با حریفان، به یک مدال زرین طلا و یک مدال برنز دست یافتند.

بر این اساس «محمدحسین نوروزیان» جوان خوش آتیه کردستانی با کسب سه پیروزی مقتدرانه مقام قهرمانی را کسب کرد و نشان زرین طلا را بر گردن آویخت.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

همچنین «هادی شرفبیانی» نیز با کسب دو پیروزی و قبول یک شکست به نشان برنز ارزشمند دست یافت.

«علی عظیمی» مربی کاربلد کردستانی هدایت تیم کشتی استان را در این مسابقات برعهده دارد.‌


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی