رفتن به بالا
  • شنبه - 3 خرداد 1399 - 12:02
  • کد خبر : ۶۹۴۵
  • چاپ خبر : حیدرزاده : کار بر روی کشتی پایه و استفاده از نیروهای بومی مهمترین اولویت ماست

حیدرزاده : کار بر روی کشتی پایه و استفاده از نیروهای بومی مهمترین اولویت ماست

اسامی نفرات برتر رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان که در خانه کشتی محمد بنا مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار گردید، اعلام شد.

عبدالجبار حیدرزاده رئیس هیات کشتی استان ایلام گفت: مهمترین اولویت ما در کشتی ایلام ، کار بر روی رده های سنی پایه و استفاده از نیروهای بومی است.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

عبدالجبار حیدرزاده رئیس هیات کشتی استان ایلام گفت: مهمترین اولویت ما در کشتی ایلام، کار بر روی رده های سنی پایه است.

به گزارش یاریزان؛ عبدالجبار حیدرزاده رئیس هیات کشتی استان ایلام با بیان این مطلب افزود: کشتی ایلام سال ها است که افت شدیدی کرده و نیاز دارد که کارهای پایه ای برای احیای آن انجام دهیم.

 

------------------------------------

وی افزود: برای این کار از مربیان بومی استان که در تیم های ملی کشتی حضور داشتند از جمله بزرگی، حیدرزاده، عرب سیفی، جنگلی و نادری خواستیم که در امر پشتوانه سازی و استعدادیابی به ما کمک کنند و با حضور در مدارس استان و انجام کارهای انگیزشی از جمله دادن دوبند و تی شرت کشتی، نسبت به شناسایی نفرات مستعد اقدام کرده ایم.

حیدرزاده گفت: با تلاشی که انجام شد ۲ کشتی گیر از استان ایلام سال گذشته در ترکیب تیم های ملی نونهالان حضور داشتند.

رئیس هیأت کشتی استان ایلام اظهار داشت: از کارهای مهم دیگری که انجام شد ساخت خانه کشتی ایلام بود که بیش از یک میلیارد تومان برای آن هزینه شد. ضمن اینکه تعداد ۲۱ تخته تشک کشتی را نیز بین هیات های کشتی شهرستان های ایلام توزیع کردیم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

وی در مورد تعاملات فی ما بین هیات و فدراسیون کشتی تصریح کرد: تعاملات لازم را با آقایان دبیر و عسگری رئیس و دبیر فدراسیون کشتی داریم و امیدواریم که فدراسیون حمایت های خود را به جهت برگزاری کلاس های آموزش مربیگری و داوری در استان ایلام، بیشتر کند.

حیدرزاده در پایان در مورد چرخه انتخابی تیم های ملی کشتی گفت: کار فدراسیون در این زمینه بسیار خوب بود. ما پیش از این در استان خود نیز از نبودن مسابقات انتخابی ضربه خورده ایم و در حال حاضر هیچ کشتی گیری بدون انتخابی راهی رقابت های کشوری نمی شود، ضمن اینکه هدف ما این است که تمام کشتی گیران ما بومی استان باشند.

 

ایلام | خبرنگار: هژیر نیک مهر


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی