رفتن به بالا
  • شنبه - 1 مرداد 1401 - 14:55
  • کد خبر : ۱۲۸۵۷
  • چاپ خبر : تیم کشتی مهاباد دور رفت لیگ آذربایجان غربی را با پیروزی مقابل حریفان به پایان رساند

تیم کشتی مهاباد دور رفت لیگ آذربایجان غربی را با پیروزی مقابل حریفان به پایان رساند

تیم کشتی معدن سفید دره مهاباد در دور رفت لیگ استان آذربایجان غربی با غلبه بر حریفان کار خود را در دور برگشت آسان تر کرد. به گزارش یاریزان؛ دور رفت مسابقات کشتی آزاد لیگ نونهالان و نوجوانان استان در گروه B با حضور تیم های معدن سفید دره مهاباد، منطقه آزاد ماکو و سلماس، پنجشنبه ۳۰ تیرماه به میزبانی ماکو برگزار شد. تیم های مهاباد و ماکو طی یک رقابت فشرده با نتیجه ۱۱بر ۱۱ در تعداد برد مساوی شدند اما در مجموع امتیاز ، تیم مهاباد با اختلاف امتیاز ۵۰ بر ۴۶ از سدتیم منطقه آزاد ماکو گذشت. همچنین دیدار تیم‌های مهاباد و سلماس ۱۸ بر ۴ به نفع تیم مهاباد به پایان رسید. مرحله برگشت گروه B این رقابت ها ۱۳ مردادماه به میزبانی شهرستان مهاباد برگزار خواهد شد. در گروه A مسابقات هم میاندوآب در ارومیه بر تیمهای ارومیه ، تکاب و شاهین دژ غلبه کرد.

تیم کشتی معدن سفید دره مهاباد در دور رفت لیگ استان آذربایجان غربی با غلبه بر حریفان کار خود را در دور برگشت آسان تر کرد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تیم کشتی معدن سفید دره مهاباد در دور رفت لیگ استان آذربایجان غربی با غلبه بر حریفان کار خود را در دور برگشت آسان تر کرد.

به گزارش یاریزان؛ دور رفت مسابقات کشتی آزاد لیگ نونهالان و نوجوانان استان آذربایجان غربی در گروه B با حضور تیم های معدن سفید دره مهاباد، منطقه آزاد ماکو و سلماس، پنجشنبه ۳۰ تیرماه به میزبانی ماکو برگزار شد.

 

------------------------------------

تیم های مهاباد و ماکو طی یک رقابت فشرده با نتیجه ۱۱بر ۱۱ در تعداد برد مساوی شدند اما در مجموع امتیاز ، تیم مهاباد با اختلاف امتیاز ۵۰ بر ۴۶ از سدتیم منطقه آزاد ماکو گذشت.

همچنین دیدار تیم‌های مهاباد و سلماس ۱۸ بر ۴ به نفع تیم مهاباد به پایان رسید.

مرحله برگشت گروه B این رقابت ها ۱۳ مردادماه به میزبانی شهرستان مهاباد برگزار خواهد شد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

در گروه A مسابقات هم میاندوآب در ارومیه بر تیمهای ارومیه ، تکاب و شاهین دژ غلبه کرد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی