رفتن به بالا
  • جمعه - 11 خرداد 1403 - 23:41
  • کد خبر : ۱۷۹۳۸
  • چاپ خبر : تیم وزنه برداری کردستان نایب قهرمان کارگران قهرمانی کشور شد

تیم وزنه برداری کردستان نایب قهرمان کارگران قهرمانی کشور شد

تیم وزنه‌برداری کردستان با حمایت شرکت پایانه‌های نفتی پترو صنعت به مقام نایب قهرمانی پیکارهای وزنه‌برداری کارگران قهرمانی کشور دست یافت. به گزارش یاریزان؛ هشتمین دوره رقابت‌های وزنه‌برداری کارگران قهرمانی کشور طی روزهای دهم و یازدهم خردادماه به میزبانی شهر اهواز در استان خوزستان برگزار شد. در این رقابت‌ها تیم وزنه‌برداری کردستان با کسب  ۳مدال طلا و ۹مدال نقره در مجموع با کسب ۱۲نشان زر و سیم به مقام دوم کشور دست یافت. در ۶۷کیلوگرم میلاد رضایی سه نشان زرین طلا را کسب کرد، در ۶۱کیلوگرم‌ متین محمدی سه نشان نقره را بر گردن آویخت، در ۷۳کیلوگرم شاهین مقصودی به سه مدال نقره دست یافت و در ۸۹کیلوگرم‌ علیرضا کاردانیان سه گردن‌آویز‌ نقره را از آن خود کرد. در رده‌بندی تیمی، خوزستان بر سکوی قهرمانی ایستاد، کردستان مقام نایب قهرمانی را کسب کرد و تیم فارس حائز رتبه سوم شد. جمیل کرباسی سرمربی، لقمان صالحی مربی و سید امید محمدی سرپرست تیم اعزامی وزنه‌برداری شرکت پایانه‌های نفتی پترو صنعت کردستان بودند و شاهو جوانمردی به قضاوت پرداخت.

تیم وزنه‌برداری کردستان با حمایت شرکت پایانه‌های نفتی پترو صنعت به مقام نایب قهرمانی پیکارهای وزنه‌برداری کارگران قهرمانی کشور دست یافت.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تیم وزنه برداری کردستان با حمایت شرکت پایانه‌های نفتی پترو صنعت به مقام نایب قهرمانی پیکارهای وزنه‌برداری کارگران قهرمانی کشور دست یافت.

به گزارش یاریزان؛ هشتمین دوره رقابت‌های وزنه‌برداری کارگران قهرمانی کشور طی روزهای دهم و یازدهم خردادماه به میزبانی شهر اهواز در استان خوزستان برگزار شد.

 

------------------------------------

در این رقابت‌ها تیم وزنه برداری کردستان با کسب  ۳مدال طلا و ۹مدال نقره در مجموع با کسب ۱۲ نشان زر و سیم به مقام دوم کشور دست یافت. در ۶۷ کیلوگرم میلاد رضایی سه نشان زرین طلا را کسب کرد، در ۶۱ کیلوگرم‌ متین محمدی سه نشان نقره را بر گردن آویخت، در ۷۳ کیلوگرم شاهین مقصودی به سه مدال نقره دست یافت و در ۸۹ کیلوگرم‌ علیرضا کاردانیان سه گردن‌ آویز‌ نقره را از آن خود کرد.

در رده‌بندی تیمی، خوزستان بر سکوی قهرمانی ایستاد، کردستان مقام نایب قهرمانی را کسب کرد و تیم فارس حائز رتبه سوم شد.

جمیل کرباسی سرمربی، لقمان صالحی مربی و سید امید محمدی سرپرست تیم اعزامی وزنه‌برداری شرکت پایانه‌های نفتی پترو صنعت کردستان بودند و شاهو جوانمردی به قضاوت پرداخت.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی