رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 3 مرداد 1397 - 21:37
  • کد خبر : ۳۲۷۲
  • چاپ خبر : تیم هاکی کرمانشاه بر سکوی دوم رقابت های نوجوانان قهرمانی کشور ایستاد
به میزبانی استان همدان؛

تیم هاکی کرمانشاه بر سکوی دوم رقابت های نوجوانان قهرمانی کشور ایستاد

  مسابقات هاکی پنج چمنی کشور ظهر روزگذشته با قهرمانی تیم همدان و نایب قهرمانی تیم هاکی کرمانشاه به پایان رسید.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ مسابقات هاکی پنج چمنی نوجوانان قهرمانی کشور با حضور هشت تیم به مدت سه روز در استادیوم شهید بهشتی همدان برگزار شد. در دیدار نهایی این رقابتها تیم هاکی کرمانشاه بامربیگری محسن بهلولی و سرپرستی وحیداردلانی به […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مسابقات هاکی پنج چمنی کشور ظهر روزگذشته با قهرمانی تیم همدان و نایب قهرمانی تیم هاکی کرمانشاه به پایان رسید.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ مسابقات هاکی پنج چمنی نوجوانان قهرمانی کشور با حضور هشت تیم به مدت سه روز در استادیوم شهید بهشتی همدان برگزار شد.

در دیدار نهایی این رقابتها تیم هاکی کرمانشاه بامربیگری محسن بهلولی و سرپرستی وحیداردلانی به مصاف تیم همدان رفت که در ضربات پنالتی نتیجه را واگذارکرد و عنوان نایب قهرمانی این دوره از مسابقات را بدست آورد.

در دیدار رده بندی این مسابقات نیز مرکزی سه بر دو گلستان را از پیش رو برداشت و عنوان سومی این رقابتها را به خود اختصاص داد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

در مراسم اختتامیه این رقابتها با حضور جمعی از مسئولین همدان و سلیمانی سرمربی تیم ملی هاکی بزرگسالان به تیم های برتر هدایایی اهدا گردید.

در این مراسم علی خسروی از مرکزی به عنوان برترین دروازه بان، حسن قربانی از کرمانشاه به عنوان برترین بازیکن نوجوان و میعاد کرامتی از همدان به عنوان بهترین بازیکن مسابقات معرفی شدند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی