رفتن به بالا
  • جمعه - 11 خرداد 1403 - 23:03
  • کد خبر : ۱۷۹۳۵
  • چاپ خبر : تیم مهاباد در لیگ دسته دوم بسکتبال ایران صدرنشین شد

تیم مهاباد در لیگ دسته دوم بسکتبال ایران صدرنشین شد

تیم مهاباد در گروه اول لیگ دسته دوم بسکتبال ایران با کسب نتایج لازم در دور رفت صدرنشین شد. به گزارش یاریزان؛ در پایان دور رفت مرحله سوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور که از ۹ لغایت ۱۱ خردادماه و به میزبانی مهاباد برگزار شد تیم مهاباد با اقتدار صدرنشینی مسابقات را کسب نمود. تیم مهاباد در اولین بازی خود توانست تیم مدعی فراز انرژی پاد را ۶۹ بر ۷۰ شکست ، در دومین بازی خود تیم پارسه دامغان را ۴۹ بر ۶۸ و در آخرین بازی در مصاف با تیم شهرکرد ۷۷ بر ۷۹ به پیروزی دست یابد. با این نتایج تیم مهاباد با سه برد در رده اول گروه، فراز انرژی پاد با دو برد دوم، خانه بسکتبال شهرکرد با یک برد سوم و دامغان بدون برد در جایگاه چهارم جدول قرار گرفتند. بلند قامتان مهابادی تا کنون در این رقابت ها از 11 بازی انجام شده موفق به کسب 9 پیروزی شده اند.

تیم مهاباد در گروه اول لیگ دسته دوم بسکتبال ایران با کسب نتایج لازم در دور رفت صدرنشین شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تیم مهاباد در گروه اول لیگ دسته دوم بسکتبال ایران با کسب نتایج لازم در دور رفت صدرنشین شد.

به گزارش یاریزان؛ در پایان دور رفت مرحله سوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور که از ۹ لغایت ۱۱ خردادماه و به میزبانی مهاباد برگزار شد تیم مهاباد با اقتدار صدرنشینی مسابقات را کسب نمود.

 

------------------------------------

تیم مهاباد در اولین بازی خود توانست تیم مدعی فراز انرژی پاد را ۶۹ بر ۷۰ شکست ، در دومین بازی خود تیم پارسه دامغان را ۴۹ بر ۶۸ و در آخرین بازی در مصاف با تیم شهرکرد ۷۷ بر ۷۹ به پیروزی دست یابد.

با این نتایج تیم مهاباد با سه برد در رده اول گروه، فراز انرژی پاد تهران با دو برد دوم، خانه بسکتبال شهرکرد با یک برد سوم و دامغان بدون برد در جایگاه چهارم جدول قرار گرفتند.

بلند قامتان مهابادی تا کنون در این رقابت ها از ۱۱ بازی انجام شده موفق به کسب ۹ پیروزی شده اند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی