رفتن به بالا
  • یکشنبه - 26 بهمن 1399 - 16:25
  • کد خبر : ۹۵۷۳
  • چاپ خبر : تیم ملی تکواندو مردان با ۸ ورزشکار در بلغارستان / حضور بانوان در ترکیه و صربستان
رییس سازمان تیم‌های ملی تکواندو:

تیم ملی تکواندو مردان با ۸ ورزشکار در بلغارستان / حضور بانوان در ترکیه و صربستان

به گزارش یاریزان؛ کوثر اساسه بانوی تکواندو کار کرمانشاهی برای آمادگی هرچه بیشتر جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در اردوی تیم ملی حضور یافت.

رییس سازمان تیم‌های ملی تکواندو گفت: تیم‌ملی تکواندو با ۸ هوگوپوش در تورنمنت بلغارستان شرکت کرده و بعد از آن نیز تمرینات مشترکی را در ” وارنا ” پیگیری می‌کند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

رییس سازمان تیم‌های ملی تکواندو گفت: تیم ملی تکواندو با ۸ هوگوپوش در تورنمنت بلغارستان شرکت کرده و بعد از آن نیز تمرینات مشترکی را در ” وارنا ” پیگیری می‌کند.

به گزارش یاریزان؛ آرش فرهادیان رییس سازمان تیم‌های ملی با بیان برنامه‌های پیش‌رو ملی‌پوشان تکواندو در گفت‌و‌گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو گفت: تیم‌ملی تکواندو مردان با ترکیب آرمین هادی پور، حسین لطفی، سروش احمدی، میرهاشم حسینی، امیرمحمد بخشی، مهران برخورداری، سجاد مردانی و سعید رجبی در تورنمنت بلغارستان شرکت می‌کند و بعد از آن به مدت ۸ روز در “وارنا” تمرینات مشترکی را با ملی‌پوشان بلغارستان و ۲ تیم اروپایی دیگر پشت سر می‌گذارد.

 

------------------------------------

وی افزود: ملی‌پوشان تکواندو روز ۱۴ اسفندماه ایران را به مقصد بلغارستان ترک می‌کنند و در نهایت ۲۶ اسفندماه به کشور بازمی‌گردند.

رییس سازمان تیم‌های ملی تکواندو در ادامه گفت: دختران تکواندو نیز برای حضور در تورنمنت ترکیه که از تاریخ ۲۰ تا۲۲ اسفندماه برگزار می‌شود، راهی این کشور می‌شوند و ۲۳ اسفند نیز به منظور برپایی اردوی مشترک با تیم صربستان به این کشور می‌روند و ۴ فرورین‌ماه به ایران برمی‌گردند.

فرهادیان با اشاره به ترکیب تیم‌ملی تکواندو بانوان در تورنمنت ترکیه گفت: مهلا مومن‌زاده، غزل سلطانی، ناهید کیانی، کوثر اساسه، پریسا جوادی، یلدا ولی‌نژاد، ملیکا میرحسینی و زهرا پوراسماعیل در این دوره از رقابت‌ها شرکت خواهند کرد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی