رفتن به بالا
  • سه شنبه - 14 بهمن 1399 - 11:17
  • کد خبر : ۹۴۲۱
  • چاپ خبر : تیم بوکس کردستان در لیگ برتر این رشته شرکت خواهد داشت
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان:

تیم بوکس کردستان در لیگ برتر این رشته شرکت خواهد داشت

مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: 200 میلیون تومان اعتبار به منظور خرید تجهیزات ورزشی و یک پیست کوب به هیات اسکی استان کردستان داده می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان پس از دیدار با رئیس فدراسیون بوکس کشور از حضور تیم بوکس استان کردستان در مسابقات فصل جدید لیگ برتر این رشته ورزشی خبر داد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان پس از دیدار با رئیس فدراسیون بوکس از حضور تیم بوکس استان کردستان در مسابقات فصل جدید لیگ برتر این رشته ورزشی خبر داد.

به گزارش یاریزان؛ حامد جولائی مدیرکل دستگاه ورزش و جوانان کردستان ظهر روز دوشنبه ۱۳ بهمن ماه به منظور بررسی وضعیت بوکس استان و بررسی حضور بوکسورهای کردستانی در مسابقات لیگ برتر و رقابت های قهرمانی کشور سال آینده با “حسین ثوری” رئیس فدراسیون بوکس کشور دیدار و گفتگو کرد.

 

------------------------------------

جولائی در این دیدار که در محل فدراسیون بوکس برگزار شد با بیان اینکه جوانان و نوجوانان کردستانی استعدادهای خوبی در رشته بوکس دارند، افزود؛ هم اکنون ۲ بوکسور کردستانی در اردوی تیم ملی بوکس جوانان کشور حضور دارند و خود را برای رقابت های قهرمانی آسیا در سال آینده آماده می کنند.

وی خاطرنشان کرد؛ با توجه به شیوع ویروس کرونا و برگزار نشدن مسابقات قهرمانی کشور و استانی حضور ورزشکاران در لیگ های مختلف می تواند سطح آمادگی آنها را برای درخشش در میادین دیگر حفظ کند.

مدیرکل ورزش و جوانان به میزبانی های خوب استان کردستان از مسابقات قهرمانی کشور رشته بوکس در چند سال اخیر اشاره کرد و اظهار داشت؛ با حمایت اداره کل ورزش و جوانان و با همت هیات بوکس استان تلاش خواهیم کرد تا بوکسورهای کردستانی حضور موفقی در مسابقات لیگ برتر داشته باشند و از این راه بتوانند آمادگی خود برای مسابقات سطح ملی و بین المللی را حفظ کنند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

“حسین ثوری” رئیس فدراسیون بوکس نیز در این جلسه آمادگی خود را برای همکاری جهت حضور یک تیم خوب و آماده به نمایندگی از استان کردستان اعلام کرد و افزود؛ فدراسیون بوکس چندین مسابقه منطقه ایی و کشوری را به میزبانی کردستان برگزار کرد که می تواند این استان را یکی از استان های موفق در زمینه میزبانی رویدادهای ورزش بوکس کشور عنوان کرد.

گفتنی است؛ در پایان این جلسه مدیرکل ورزش و جوانان کردستان از حضور قطعی بوکسورهای این استان در رقابت های فصل آتی لیگ برتر کشور خبر داد و اذعان کرد؛ این تیم با حمایت مالی دستگاه ورزش و جوانان استان و با همت هیات کردستان در مسابقات حضور پیدا خواهد کرد.

با اعلام فدراسیون بوکس مسابقات لیگ برتر بزرگسالان کشور در نیمه نخست اسفندماه سال جاری به میزبانی اراک برگزار می شود.

همچنین مدیرکل ورزش و جوانان استان به منظور گفتگو در خصوص وضعیت هیات پزشکی ورزشی کردستان با “دکتر غلامرضا نوروزی” رئیس این فدراسیون دیدار کرد.
“جولائی” پس از دیدار با رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی از ساخت ساختمان و کلینیک تخصصی هیات پزشکی ورزشی استان کردستان خبر داد و گفت؛ در آینده نزدیک کلنگ احداث این پروژه در سنندج بر زمین زده خواهد شد.

وی تصریح کرد؛ این پروژه با مشارکت فدراسیون پزشکی ورزشی و اداره کل ورزش و جوانان استان احداث می شود.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی