رفتن به بالا
  • شنبه - 21 تیر 1399 - 18:03
  • کد خبر : ۷۰۹۹
  • چاپ خبر : تعامل و همکاری شهرداری‌های مختلف آذربایجان‌غربی برای توسعه ورزش و جوانان استان

تعامل و همکاری شهرداری‌های مختلف آذربایجان‌غربی برای توسعه ورزش و جوانان استان

کیومرث پورایراندوست مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی افزود: تمامی پروتکل‌های مصوب از سوی ستاد ملی کرونا و وزارت ورزش و جوانان به تمامی هیات‌های ورزشی ابلاغ شده است.

  شهرداری ۱۶ شهر استان با همکاری‌ها و تعامل‌های سازنده خود در راستای رشد و توسعه ورزش استان آذربایجان‌غربی پیشگام بوده‌اند. به گزارش یاریزان؛ کیومرث پورایراندوست ضمن تقدیر از همراهی و تعامل بسیاری از دستگاه‌های اجرایی در انجام امور بخصوص مجموعه شهرداری‌های استان گفت در نتیجه تعامل و همکاری‌های دوجانبه، اقدامات بسیار بزرگی در جهت […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

شهرداری ۱۶ شهر استان با همکاری‌ها و تعامل‌های سازنده خود در راستای رشد و توسعه ورزش استان آذربایجان‌غربی پیشگام بوده‌اند.

به گزارش یاریزان؛ کیومرث پورایراندوست ضمن تقدیر از همراهی و تعامل بسیاری از دستگاه‌های اجرایی در انجام امور بخصوص مجموعه شهرداری‌های استان گفت در نتیجه تعامل و همکاری‌های دوجانبه، اقدامات بسیار بزرگی در جهت رشد و توسعه ورزش و حوزه جوانان استان برداشته شده است که بعنوان نمونه، چند مورد بسیار ستودنی است.

 

------------------------------------

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی در این خصوص گفت: شهرداری ارومیه، آسفالت محوطه استادیوم ۱۵۰۰۰ نفری شهیدباکری ارومیه را به‌همراه ۲۰۰ کامیون مصالح زیرسازی تامین و اجرا کرده است که اقدامی بسیار مهم و ارزشمند است.

وی ادامه داد: شهرداری اشنویه آسفالت محوطه مجموعه ورزشی این شهر را که رقمی بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان هزینه در پی داشته و اداره راهداری نیز زیرسازی این آسفالت را اجرا کرده‌اند.

وی افزود: شهرداری بوکان نیز خاکبرداری سالن جوانان و زمین روباز، صدور پروانه سالن امیرآباد بصورت رایگان و در اختیار قراردادن ماشین‌آلات و مصالح برای سایر پروژه‌ها را انجام و شهرداری پلدشت و تکاب نیز با اهدای چندین ماشین مصالح همکاری‌های خوبی را با مجموعه ورزش و جوانان استان داشته‌اند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی اظهارکرد: شهرداری پیرانشهر نیز با آسفالت مجموعه ورزشی شهیدبهشتی، و در اختیار قراردادن ماشین‌آلات بهمراه راهداری جهت تسطیح چمن و کمک مالی از طریق شورای شهربه ورزش این شهر کمک کرده‌اند.

پورایراندوست گفت: شهرداری چالدران علاوه بر در اختیار قراردادن ماشین‌آلات جهت تسطیح چمن، به هیات‌های مختلف ورزشی نیز کمک مالی اهدا کرده است.

پورایراندوست افزود: شهرداری چایپاره نیز علاوه بر در اختیار قراردادن ماشین‌آلات جهت تسطیح چمن، نظافت مجموعه‌های ورزشی و اهدای نیمکت ورزشی را اجرا و شن و ماسه نیز برای پروژه‌ها بصورت رایگان در اختیار قرارداده‌است.

وی اضافه کرد: شهرداری خوی نیز برای برگزاری مسابقات پوریای ولی مبلغ ۵۰۰میلیون ریال کمک مالی اهدا کرده است.

وی ادامه داد: شهرداری سردشت نیز علاوه بر تهیه بیش از ۳۰میلیون ریال مصالح، آسفالت مسیر سالن میرآباد را که هزینه‌ای یکصد میلیون ریالی داشته انجام و راه و شهرسازی نیز زمین سالن نلاس به مساحت ۳۵۰۰مترمربع را در اختیار ورزش این شهر قرارداده است.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی افزود: شهرداری شوط نیز ماشین‌آلات را برای تسطیح چمن در اختیار قرارداده و علاوه بر آن زیرسازی و تسطیح سالن‌های روباز یولاگلدی، آسفالت ۵۰۰۰ مترمکعب مجموعه ورزشی تختی به مبلغ ۵۳۸۰میلیون ریال و کمک مالی به هیات‌های ورزشی را انجام رسانده است.

پورایراندوست گفت: شهرداری ماکو زمین روباز این شهر به مساحت ۲۰۰۰ مترمربع را در اختیار قرارداد و ماشین‌آلات جهت اصلاح میدان چمن را نیز انجام داد و سازمان منطقه آزاد ماکو نیز تعمیرات سالن بوکس را به سرانجام رساند.

پورایراندوست خاطرنشان کرد: شهرداری مهاباد نیز علاوه بر اجرای بتن پلاک محوطه سالن اتحاد به مساحت ۱۰۰۰ مترمربع، مصالح سالن باستانی به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال در اختیار قرارداد و دهیاری‌ها نیز زیرسازی زمین‌های چمن را انجام دادند.

وی در خاتمه گفت: شهرداری میاندوآب نیز زمین سالن جوانان این شهر و ماشین‌آلات را برای تسطیح چمن بصورت رایگان در اختیار ورزش میاندوآب گذاشت و انجام نظافت مجموعه ورزشی را نیز از دیگر اقدامات شهرداری این شهر بوده است.

پورایراندوست همچنین افزود: با توکل بر خدا و همکاری‌ها و تعامل‌های دستگاه‌های اجرایی و نهادها و شرکت‌ها چه در توسعه زیرساخت‌ها و فضاها و اماکن ورزشی و چه در برگزاری مسابقات و رویدادهای مهم داخلی و بین‌المللی و نیز موضوعات حوزه جوانان در آینده شاهد گلم‌های بزرگتری در مسیر خدمت‌گذاری صادقانه و خالصانه خواهیم‌بود.

 

آذربایجان غربی | خبرنگار: سامان صادق امیری


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی