رفتن به بالا
  • سه شنبه - 22 خرداد 1403 - 16:54
  • کد خبر : ۱۷۹۶۸
  • چاپ خبر : تست استعدادیابی پرسپولیس

تست استعدادیابی پرسپولیس

یکی از مسئولان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس که مدتی در این باشگاه فعالیت می‌کرد و به شهرت عجیبی رسید، یک تخلف پیچیده انجام داده است.

آکادمی فوتبال پرسپولیس، بازبینی ویدیوهای ارسالی به اپلیکیشن استعدادیابی و اختصاصی باشگاه پرسپولیس my-perspolis.com (پرسپولیس من) را آغاز کرده است

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

آکادمی فوتبال پرسپولیس، بازبینی ویدیوهای ارسالی به اپلیکیشن استعدادیابی و اختصاصی باشگاه پرسپولیس my-perspolis.com (پرسپولیس من) را آغاز کرده است و کسانی که می‌خواهند سال بعد (۱۴۰۴)، شانس حضور در تست استعدادیابی باشگاه را داشته باشند، از هم اکنون باید طریق این اپلیکشن اقدام کنند.

به گزارش یاریزان و با اعلام باشگاه پرسپولیس، روزانه تماس‌های بسیاری با باشگاه پرسپولیس برای حضور در تست‌های استعدادیابی باشگاه برقرار می‌شود. تعداد زیادی از علاقمندان نیز در طول سال در دام کلاهبرداران و شیادانی می‌افتند که مدعی می‌شوند با اخذ هزینه، امکان دیده شدن آنها توسط مربیان فوتبال پایه و آکادمی پرسپولیس را فراهم می‌آورند. این‌ها در حالی است که شما اگر نوجوان یا جوانی هستید که به طور جدی فوتبال بازی می‌کنید یا جدی وارد این عرصه نشده‌اید اما تصور می‌کنید استعداد و توانایی لازم را دارید، برای دیده شدن توسط آکادمی فوتبال پرسپولیس، نیاز به واسطه، معرف و صرف هزینه ندارید. برای این منظور کافی است همین حالا اپلیکیشن «پرسپولیس من» به نشانی my-perspolis.com را روی گوشی خود یا والدین‌تان نصب کنید.

 

------------------------------------

باشگاه پرسپولیس به منظور اجابت خواسته هواداران در هر نقطه‌ای از کشور، دادن فرصت یکسان به همه و انجام رسالت و مسوولیت اجتماعی خود در راستای توسعه فوتبال جوانان با همکاری شرکتی دانش‌بنیان نسبت به راه‌اندازی اپلیکیشن اختصاصی برای آموزش و استعدادیابی فوتبال اقدام کرده است.

محسن خلیلی، مدیر آکادمی فوتبال این باشگاه درخصوص تست استعدادیابی پرسپولیس توضیحاتی را به شرح زیر ارایه کرد:

 

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

این کار برای اولین بار در حال انجام است. چون کار جدیدی است، مرحله به مرحله کامل‌تر خواهد شد. در حال حاضر ویدیوهایی را به چند منظور در دست تهیه داریم.

یکسری ویدیوها برای آموزش عمومی فوتبال هستند. یکسری دیگر به نفراتی اختصاص دارد که مربیان ما بعد از بازبینی ویدیوهای ارسالی، آنها را گزینش می‌کنند و هدف این است که به سطح بالاتری ارتقا یابند. ویدیوهایی هم در دست تهیه داریم که برای اعضا توضیح خواهد داد؛ ویدیوهایی که از خود ارسال می‌کنند باید دارای چه ویژگی‌هایی باشند.

مطالب آموزشی هم موارد مختلفی چون تکنیک‌های فردی، تغذیه، بدنسازی، روانشناسی و موارد مرتبط دیگر را شامل خواهد شد که در آینده نزدیک اضافه می‌شود.

تا کنون بالای چندین هزار نفر نسبت به نصب و عضویت اقدام کردند. ویدیوهای زیادی هم ارسال شده است. بررسی آنها آغاز شده است. البته بعضی از آن‌ها فاقد شرایط لازم برای بررسی است. نفراتی هم ویدیوهایی از بازی‌های خود ارسال کرده‌اند که نشان می‌دهد هم اکنون در شهرها و استان‌های خود به طور جدی فوتبال بازی می‌کنند و این اپلیکیشن فرصت خوبی است که توسط مربیان آکادمی پرسپولیس هم ارزیابی شوند. استعدادهای برتر نیز یا در تیم های پرسپولیس جذب خواهند شد یا این که به باشگاه های دیگر معرفی می‌شوند تا مسیر پیشرفت برای ایشان باز شود.

مهم‌ترین ویژگی این است که افراد در طول سال، هم‌زمان که پیشرفت می‌کنند ویدیوهای جدیدی از خود می‌فرستند. این بررسی در طول سال ادامه دارد و اگر به قدر کافی خوب باشند برای تست فنی از نزدیک دعوت می‌شوند. این احتمال وجود دارد که از فصل آینده تست استعدادیابی باشگاه برای رده‌های پایه فقط از این طریق باشد، پس اگر کسی چنین فکر و هدفی دارد از حالا باید با عضویت در این اپلیکیشن اقدام خود را آغاز کند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی