رفتن به بالا
  • جمعه - 2 تیر 1396 - 14:49
  • کد خبر : ۲۳۶۷
  • چاپ خبر : بررسی نقل و انتقالات استقلال ، بازگشت پژمان و سجاد، خرید شماره هفت جدید و تزریق ملی پوشان
انفجار بمب های استقلال یکی پس از دیگری؛

بررسی نقل و انتقالات استقلال ، بازگشت پژمان و سجاد، خرید شماره هفت جدید و تزریق ملی پوشان

  نقل و انتقالات استقلال در روزهای گذشته که با جذب ٢ ملى پوش بزرگسال و چند ملى پوش جوانان و امید انجام شده، این تیم را به برنده نقل و انتقالات این فصل لیگ برتر تبدیل کرده است.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ سید رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص آخرین وضعیت نقل […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

نقل و انتقالات استقلال در روزهای گذشته که با جذب ٢ ملى پوش بزرگسال و چند ملى پوش جوانان و امید انجام شده، این تیم را به برنده نقل و انتقالات این فصل لیگ برتر تبدیل کرده است.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ سید رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص آخرین وضعیت نقل و انتقالات گفت: بازگشت پژمان منتظری به خانه اش را تبریک و خوش آمد میگویم. استقلال، خانه پژمان است زیرا او سال ها برای استقلال بازی کرده و زحمت کشیده و حالا هم به این تیم بازگشته است.

 

او افزود: پژمان منتظری از بازیکنان کاربلد و اثرگذار در تیم ملی است که چند سالی به عنوان لژیونر در خارج از ایران به فوتبالش ادامه داد و حالا هم دوباره برای استقلال بازی می کند. با درخواست کادر فنی، ما از مدتی قبل با این بازیکن وارد مذاکره شدیم و به توافق نهایی رسیدیم. برای منتظری آرزوی موفقیت می کنم و حضور او در استقلال یکی دیگر از خبرهای خوشی بود که به هواداران وعده داده بودیم و انجام شد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

 

بر این اساس این گزارش؛ نقل و انتقالات استقلال در روزهای گذشته که با جذب ٢ ملى پوش بزرگسال و چند ملى پوش جوانان و امید انجام شده، این تیم را به برنده نقل و انتقالات این فصل لیگ برتر فوتبال ایران تبدیل کرده است.

 

قائدى (ملى پوش امید)، خالدپور (ملى پوش امید)، داریوش شجاعیان (ملى پوش بزرگسال)، منتظرى (ملى پوش بزرگسال)، بیت سعید، شهباززاده و روزبه چشمى بازیکنانی هستند که قرارداد آنها بعنوان بازیکن جدید ثبت شده است.

نورافکن (ملى پوش امید)، وریا غفورى، امید ابراهیمى، پادوانى، مجید حسینى، جابر انصارى بازیکنانی هستند که قراردادشان را با استقلال تمدید کرده اند.

شایان ذکر است مک درموت دستیار سابق کی روش و مربی تیم ملی به مجموعه کادر فنی استقلال اضافه شده است.

 

به این ترتیب منتظری در انتقالی غافلگیر کننده و در حالیکه در ابتدای هفته به مدیران استقلال اعلام کرده بود تصمیم دارد فوتبال خود را در قطر ادامه دهد، نیمه شب جمعه با حضور در باشگاه استقلال قراردادی را با این باشگاه امضا کرد تا بازگشتی پرحاشیه به این باشگاه داشته باشد. استقلالی ها بنا بر اعلام منصوریان روز چهارشنبه با خالد شفیعی برای جانشینی منتظری به توافق رسیدند اما شفیعی روز پنجشنبه راهی کره جنوبی شد و همزمانی این اتفاق با عدم توافق منتظری در قطر باعث شد تا منتظری با استقلال قراردادی ۲ ساله امضا کند.
با حضور منتظری، پیوستن داریوش شجاعیان و حسن بیت سعید و همچنین تمدید امید ابراهیمی و وریا غفوری، لیست بازیکنان بالای ۲۳ سال این تیم به عدد ۱۷ رسید تا آبی ها رفته رفته به پایان فعالیت خود در فصل نقل و انتقالات برسند. هرچند مسئولان باشگاه استقلال به  دنبال جذب قطعی رابسون جانواریو هستند.

 

رابسون جانواریو فصل پیش به صورت قرضی به استقلال آمده بود که بعد از پایان فصل به کشورش برگشت. حالا استقلالی‌ها برای جذب قطعی این بازیکن باید مبلغ بالایی را بابت رضایت نامه او به باشگاه برزیلی بدهند. و پس از جذب این بازیکن مشکلات منصوریان و ترافیک در خط دفاعی استقلال آغاز خواهد شد.

 

استقلالی‌‌ها تا دوشنبه هفته بعد باقی‌مانده بازیکنان مدنظر را جذب و تیم را خود را برای حضور در اردوی خارجی که پیش رو دارد، می‌بندند. تیم استقلال از ۱۰ تا ۲۵ تیرماه، اردویی ۱۵ روزه را در ارمنستان برگزار خواهد کرد.

 

استقلال اما کاوه رضایی مهاجم گلزن و گلساز فصل قبل خود را از دست داد. هرار مگویان مدافع فصل قبل هم هنوز شرایط مشخصی ندارد و به احتمال زیاد فصل بعد در جمع آبی پوشان نخواهد بود.

 

نقل و انتقالات استقلال / نقل و انتقالات استقلال


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی