رفتن به بالا
  • دوشنبه - 17 آذر 1399 - 14:35
  • کد خبر : ۸۷۷۳
  • چاپ خبر : استاندار آذربایجان غربی پیگیر حل مشکل تیم فوتبال ۹۰ ارومیه است
دبیر هیات فوتبال آذربایجان غربی:

استاندار آذربایجان غربی پیگیر حل مشکل تیم فوتبال ۹۰ ارومیه است

تیم فوتبال ۹۰ ارومیه در اردوی آمادگی قبل از آغاز فصل جدید لیگ دسته یک در تهران به دو برد، یک مساوی و یک باخت دست یافت.

  دبیر هیات فوتبال آذربایجان‌غربی گفت: استاندار آذربایجان غربی و همه مسوولان استانی پیگیر حل مشکلات تیم فوتبال ۹۰ هستند و در این خصوص جلسه‌ای با مسوولان فدراسیون فوتبال و نماینده باشگاه تراکتور برگزار شده است. به گزارش یاریزان؛ حسین نیرویار در گفت و گو با خبرگزاری ایرنا افزود: بعد از مکاتبات ۲۰ مرداد سال […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

دبیر هیات فوتبال آذربایجان‌غربی گفت: استاندار آذربایجان غربی و همه مسوولان استانی پیگیر حل مشکلات تیم فوتبال ۹۰ هستند و در این خصوص جلسه‌ای با مسوولان فدراسیون فوتبال و نماینده باشگاه تراکتور برگزار شده است.

به گزارش یاریزان؛ حسین نیرویار در گفت و گو با خبرگزاری ایرنا افزود: بعد از مکاتبات ۲۰ مرداد سال ۱۳۹۷، نماینده وقت ارومیه با “زنوزی” مالک کنونی تراکتور و رایزنی هیات فوتبال استان با رییس وقت فدراسیون فوتبال، با توافقات صورت گرفته بین وی، استاندار، مدیرکل وقت ورزش و جوانان و رییس هیات فوتبال آذربایجان‌غربی و با نظر مساعد کمیسیون ماده پنج استان آذربایجان‌شرقی، امتیاز تیم تبریزی به ارومیه منتقل شد.

 

------------------------------------

وی اضافه کرد: برهمین اساس و با توجه به رایزنی نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با مالک تبریزی تیم، بصورت قرضی و یکساله باشگاه ۹۰ به ارومیه منتقل شد.

وی گفت: عملکرد قابل قبول باشگاه ۹۰ که در شرایط بحرانی تیم را تحویل و توانست در فصل اول سهمیه استان را در لیگ دسته یک حفظ کند، در فصل ۹۹-۹۸ نیز با توافق صورت گرفته یک سال دیگر انتقال تیم به ۹۰ تمدید شد و طی این مدت کمک‌ها و حمایت‌های زیادی از سوی استاندار ورزش‌دوست آذربایجان‌غربی، مدیرکل سابق و کنونی ورزش و جوانان و اعضای هیات فوتبال و شورای شهر به این تیم شد.

دبیر هیات فوتبال آذربایجان‌غربی گفت: براساس صورتجلسه انتقال امتیاز و استناد به بند سه این صورتجلسه، تمامی بدهی‌های مربوط به مالک قبلی یعنی ماشین‌سازی شهرداری تبریز بوده و بسته بودن پنجره به باشگاه ۹۰ و استان به مسوولان فعلی این تیم مرتبط نیست.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

نیرویار افزود: تاکنون تمام مسوولان استانی و در راس آنها استاندار آذربایجان غربی از هیچ تلاشی برای حل مشکلات مالی و سایر مشکلات تیم ۹۰ دریغ نکرده‌اند.

وی اضافه کرد: در آخرین تلاش مسوولان استانی، استاندار آذربایجان‌غربی به همراه مدیرکل ورزش و جوانان و رئیس هیات فوتبال به تهران سفر و با اعضای سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال برای حل مشکل محرومیت ۹۰ از نقل و انتقالات رایزنی و راه‌های حل این مشکل را بررسی کردند.

وی ادامه داد: پیش از آن نیز جلسه‌ای با حضور استاندار آذربایجان‌غربی و مدیرکل ورزش و جوانان با حضور نماینده باشگاه تراکتور برگزار شد و قرار شد مالکین قبلی برای تسریع در حل این مشکل تلاش کنند.

نیرویار با اشاره به مصاحبه روز گذشته مربی تیم ۹۰ در مورد فشار مسابقات و حضور نیافتن بازیکنان اصلی و جذب شدافزود: با اطمینان می‌گویم که شخص استاندار و سایر مسوولان استانی تمام تلاش خود را برای حل شدن مشکلات باشگاه ۹۰ به کار گرفته‌اند هرچند که این باشگاه خصوصی و بنا به قانون مسوولان و ارگان‌های دولتی با ممنوعیت کمک به این باشگاه‌ها مواجه هستند ولی امیدواریم بزودی مشکل تیم نیز حل شود تا نماینده فوتبال استان آذربایجان‌غربی و شهر ارومیه بتواند در ادامه فصل نتایج قابل قبولی کسب کند.

تیم ۹۰ ارومیه هم‌اکنون با یک تساوی و ۲ شکست در رده شانزدهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور قرار دارد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی