رفتن به بالا
  • یکشنبه - 6 خرداد 1403 - 18:12
  • کد خبر : ۱۷۹۱۰
  • چاپ خبر : آرین سلیمی و کسب یک مدال دیگر / درخشش فرزند کرمانشاه اینبار در رقابت های ترکیه

آرین سلیمی و کسب یک مدال دیگر / درخشش فرزند کرمانشاه اینبار در رقابت های ترکیه

آرین سلیمی قهرمان کرمانشاهی وزن 87+ کیلوگرم آقایان جام ریاست فدراسیون جهانی گفت: خدارا شکر توانستم به مسابقات کسب سهمیه المپیک اعزام بشوم و امیدوارم که بتوانم بهترین بهره را از این فرصت ببرم. به گزارش یاریزان؛ آرین سلیمی ملی پوش کرمانشاهی پس از کسب عنوان قهرمانی این رقابت ها اظهار کرد: خدارا شکر می کنم که در این دوره از رقابت ها توانستم مدال طلا را کسب کنم و بازی های قابل قبولی را ارائه دهم. سلیمی عنوان کرد: امسال دومین دوره حضور من در رقابت های جام ریاست فدراسیون جهانی بود. دوره قبل موفق به کسب مدال نشدم ، اما امروز همه چیز مناسب بود و توانستم با طلا رقابت ها را به اتمام برسانم. وی بیان کرد: از زحمات کادر فنی، مدیریت و عوامل فدراسیون بسیار تشکر می کنم. خدارا شکر توانستم مجوز حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک را بدست آورده و شانس رسیدن به این مهم را داشته باشم. امیدوارم که بتوانم بهترین بهره را از این فرصت ببرم.  قهرمان سنگین وزن ایران در جام ریاست فدراسیون جهانی در انتها گفت: از اعتماد کادر فنی و فدراسیون تشکر می کنم. همچنین امیدوارم که بتوانم رو سفیدشان کنم. همچنین از پژمان و وحید ناصری و اعضای کادر فنی تیم ملی نیز تشکر می کنم .

آرین سلیمی و ناهید کیانی دو نماینده تکواندو ایران در رقابت های آزاد آنکارا موفق به کسب ۲ نشان ارزشمند طلا و نقره شدند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

آرین سلیمی و ناهید کیانی دو نماینده تکواندو ایران در رقابت های آزاد آنکارا موفق به کسب ۲ نشان ارزشمند طلا و نقره شدند.

به گزارش یاریزان؛ این دوره از مسابقات امروز یکشنبه ششم خردادماه با حضور ۲۷۲ تکواندوکار از کشورهای مختلف در سالن «طاها آقگول» شهر آنکارا برگزار شد و در پایان آرین سلیمی و ناهید کیانی موفق به کسب ۲ مدال طلا و نقره شدند.

 

------------------------------------

در وزن ۸۷+ کیلوگرم، آرین سلیمی پس از یک دور استراحت «اوزون هاتکان» از ترکیه را ۲ بر صفر شکست داد. وی در مرحله نیمه نهایی مقابل «مهدی خدابخشی» از صربستان و دارنده مدال طلای ۲۰۲۲ جهانی مکزیک در دو راند پیاپی و با نتایج ۲۶ بر۱۳ و ۲۴ بر۹ به پیروزی دست یافت و به دیدار پایانی راه یافت. سلیمی در دیدار پایانی «توکگاز» از ترکیه را نیز از پیش رو برداشت و به نشان طلا دست پیدا کرد.

ناهید کیانی در وزن ۵۳- کیلوگرم دور نخست استراحت کرد و سپس «ملیک» از ترکیه را دو بر یک شکست داد و در ادامه «رویا دیلر» دیگر نماینده میزبان را در دیداری نزدیک ۲ بر یک از پیش رو برداشت. وی سپس برابر «هاتیچ کولاک» سومین حریف ترکیه ای خود را نیز در ۲ راند متوالی به برتری دست یافت و راهی مبارزه نهایی شد. نماینده ایران در دیدار نهایی نتیجه را ۲ بر یک به «سنانور چلیک» از ترکیه و با قضاوت اشتباه داوران واگذار کرد و به نشان نقره رسید.

 

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

شایان ذکر است؛ دو تکواندوکار کشورمان با هدایت مینو مداح و مجید افلاکی در این رقابت ها حضور پیدا کرده اند. این مسابقات (G-۱)، از آخرین رقابت هایی است که در رنکینگ تکواندوکاران المپیکی در ماه مه تأثیرگذار است.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی