رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 15 مهر 1400 - 11:19
  • کد خبر : ۱۱۹۰۰
  • چاپ خبر : ۱۰ ورزشکار کرمانشاهی به تیم های ملی ناشنوایان دعوت شدند

۱۰ ورزشکار کرمانشاهی به تیم های ملی ناشنوایان دعوت شدند

دختران ایلامی و کرمانشاهی در ۲ رده نونهالان و نوجوانان دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر کاراته دختران کشور با کسب عناوین مختلف بر سکو ایستادند.

سرپرست هیات ناشوایان استان کرمانشاه از دعوت ۱۰ ورزشکار کرمانشاهی به اردوی تیم های ملی جودو، کاراته و تکواندو ناشنوایان ایران خبر داد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

سرپرست هیات ناشوایان استان کرمانشاه از دعوت ۱۰ ورزشکار کرمانشاهی به اردوی تیم های ملی جودو، کاراته و تکواندو ناشنوایان ایران خبر داد.

به گزارش یاریزان؛ توران قره ویسی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرگزاری ایرنا اظهار داشت: بهاره صفری، ناهید امیری، پروین یاره و بیتا جواهری در رشته کاراته، سارا کرمی ، مسعود رستگار و احسان زارع در رشته جودو و مریم رحیمی، شبنم یاری و سعید جواهری در رشته تکواندو، ۱۰ ورزشکار کرمانشاهی هستند که به اردوی تیم ملی دعوت شده اند.

 

------------------------------------

وی ادامه داد: اردوی تیم ملی کاراته ناشنوایان ایران که از روز نهم آغاز شده تا روز ۱۶ مهر و در تهران ادامه خواهد داشت.

قره ویسی خاطرنشان کرد: تیم ملی تکواندو ناشنوایان ایران نیز تمرینات خود را با حضور سه ورزشکار کرمانشاهی چند روزی است که آغاز کرده و ملی پوشان زیر نظر کادر فنی تا روز ۱۷ مهر به آن ادامه می دهند.

رئیس هیات ورزش های ناشنوایان کرمانشاه یادآور شد: تیم های ملی کاراته و تکواندو ایران خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان که اواخر آبان امسال به میزبانی تهرانبرگزار می شود، آماده می کنند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

وی همچنین با بیان اینکه اردوی تیم ملی جودو نیز از ۲۰ مهر آغاز می شود، گفت: این اردو که سه ورزشکار کرمانشاهی نیز در آن حضور دارند تا روز چهارم آبان ادامه خواهد داشت.

قره ویسی در پایان گفت: تیم ملی جودو ناشنوایان ایران خود را برای حضور در مسابقات جهانی که پنجم تا هشتم آبان در فرانسه برگزار می شود، آماده می کند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی