رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 5 اردیبهشت 1398 - 11:24
  • کد خبر : ۴۶۶۷
  • چاپ خبر : گروه بندی لیگ دسته سوم فوتسال ایران تحت نام مسابقات مناطق کشور مشخص شد

گروه بندی لیگ دسته سوم فوتسال ایران تحت نام مسابقات مناطق کشور مشخص شد

لیگ برتر فوتسال استان کردستان با حضور شش تیم و میزبانی شهرهای سنندج، مریوان و دهگلان آغاز به کار می کند.

  سازمان لیگ فوتسال از برگزاری مسابقات مناطق این رشته در چهار گروه کشوری و در رده سنی بزرگسالان خبر داد.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ مسابقات مناطق فوتسال کشور در رده سنی بزرگسالان ( دسته سوم ) از روز دوشنبه نهم اردیبهشت ماه با حضور ۲۸ تیم در چهار گروه برگزار می شود. در […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

سازمان لیگ فوتسال از برگزاری مسابقات مناطق این رشته در چهار گروه کشوری و در رده سنی بزرگسالان خبر داد.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ مسابقات مناطق فوتسال کشور در رده سنی بزرگسالان ( دسته سوم ) از روز دوشنبه نهم اردیبهشت ماه با حضور ۲۸ تیم در چهار گروه برگزار می شود.

در گروه اول  که به میزبانی آذربایجان شرقی شهرستان مرند است تیم های بیمه البرز مرند، عقاب تبریز، دانشگاه آزاد موکریان بوکان، امید مشاور بیله سوار، چاپ معلم سنندج، شهرداری خدابنده و شاهین دره شهر به رقابت با یکدیگر می پردازند.

گروه دوم به میزبانی گلستان شهرستان علی آباد کتول است که در این گروه شهدا مدافع حرم علی آباد کتول، زندی بتن کلادرشت، دخانیات گیلان، کیان تات اسفرورین، آتیه حساب البرز و پدیده  کرد کوی  با یکدیگر مسابقه می دهند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

گروه سوم به میزبانی استان اصفهان، شهرستان شاهین شهر می باشد که تیم های شاهین شهر نوین اصفهان، پیشگامان بیرجند، صدرا زاهدان، پرسی ایران گاز، پیشروان فریدون شهر، پتروشیمی لرستان، منصوری  شاد کاشان و کیان اسلامشهر در این گروه به مصاف هم می روند.

گروه چهارم نیز استان بوشهر، شهرستان  جم میزبان است که تیم های تلاش جم، پیام عامری دیلم، فولاد هرمزگان، دانشگاه آذین شوشتر، احسان زاهد شهر فساء، همسفر لرستان و آیندگان هرمزگان به رقابت می پردازند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی