رفتن به بالا
  • سه شنبه - 20 فروردین 1398 - 17:25
  • کد خبر : ۴۴۸۶
  • چاپ خبر : کیانوش رستمی قهرمان المپیک : حمایت نشدم از رقابت‌های آسیایی انصراف دادم

کیانوش رستمی قهرمان المپیک : حمایت نشدم از رقابت‌های آسیایی انصراف دادم

کیانوش رستمی قهرمان کرمانشاهی وزنه برداری المپیک ریو بعد از مدت ها سکوت خود را شکست و به حواشی پاسخ داد.

  کیانوش رستمی قهرمان المپیک که از حضور در رقابت های وزنه برداری قهرمانی آسیا انصراف داده، دلیل این تصمیمش را بی توجهی مسئولان به او می داند.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ کیانوش رستمی ملی پوش کرمانشاهی درباره‌ انصراف از حضور در مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ می‌گوید:« به امید خدا برای مسابقات […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

کیانوش رستمی قهرمان المپیک که از حضور در رقابت های وزنه برداری قهرمانی آسیا انصراف داده، دلیل این تصمیمش را بی توجهی مسئولان به او می داند.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ کیانوش رستمی ملی پوش کرمانشاهی درباره‌ انصراف از حضور در مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ می‌گوید:« به امید خدا برای مسابقات قهرمانی جهان آماده می‌شوم. من دارم به طور جدی تمریناتم را انجام می‌دهم تا برای المپیک آماده شوم اما در این مدت به هیچ قدمی برایم برداشته نشده است! گفتن ندارد اما ماشین زیر پایم را فروختم برای اینکه به خودم برسم. م انتظار داشتم از طرف، وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و فدراسیون به من کمک مالی شود اما عزیزان فقط وعده‌هایی دادند که عملی نشد! زمانی که قرار شد کارم را شروع کنم قول دادند اما هنوز چیزی دریافت نکردم تا با شرایط حرفه‌ای تر جلو بروم و با خیال راحت کار کنم. این مسئله آن قدر به من فشار وارد کرد که نتوانم به مسابقات قهرمانی آسیا بروم.»

 

رستمی در پاسخ به این پرسش که شرایط بدنی و رکوردی او برای قهرمانی آسیا به چه صورت بود، تاکید دارد:«شرایط بدنی‌ام خدا را شکر خیلی بهتراز قبل شده و رکوردهایم هم نسبت به قبل بالاتر آمده است و روز به روز دارم بهتر می‌شوم. تمام هدفم این است در مسابقات قهرمانی جهان بتوانم به گونه‌ای ظاهر شوم که مردم انتظار دارند.»

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

رستمی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه تصمیمش مبنی بر نرفتن به قهرمانی آسیا را به فدراسیون اطلاع داده است می‌گوید:« بله. من مدتی پیش با فدراسیون صحبت کردم و گفتم در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت نمی‌کنم و عنوان کردند اشکالی ندارد و نفرات دیگری دارند که اعزام کنند.»

وزنه بردار دسته ۹۶ کیلوگرم ایران در پاسخ به این پرسش آیا در جلسه‌ای که با رییس کمیته ملی المپیک و رییس فدراسیون داشت در مورد اینکه به او کمک مالی شود صحبت شده بود، معتقد است:«صحبت شد که کمیته ملی المپیک به کمک فدراسیون بیاید و در نهایت به من کمک شود و قول‌هایی داده شد که با خیال راحت کارم را انجام دهم. اما الان با رییس فدراسیون صحبت می‌کنم می‌گوید شرایط خود فدراسیون هم خوب نیست. با رییس کمیته ملی المپیک هم صحبت کرده‌ام و قرار شد انجام شود اما هنوز خبری نشده است. من هزینه تغذیه، ماساژور و کارهای پزشکی دارم که خودم دارم آنها را پرداخت می‌کنم اما حتی یک هزارتومانی هم دریافت نکرده‌ام. من با رییس کمیته ملی المپیک صحبت می‌کنم، خیلی محترمانه با من صحبت می‌کند و پاسخ تلفن‌هایم را می‌دهد و از این بابت از او ممنونم. چیزی که از آقای صالحی امیری دیدم این است که با عشق کار می کند اما مسئله این است که من هنوز چیزی دریافت نکرده‌ام.»

کیانوش رستمی قهرمان المپیک و آسیا درپاسخ به این سوال که شاید حرف مسئولان این است که او باید در کنار سایر ملی‌پوشان تمریناتش را در اردوی تیم ملی ادامه بدهد تاکید دارد:«مگر من در تهران تمرین نمی‌کردم آیا به من رسیدگی شد؟ من خیلی دوست دارم این اتفاق بیفتد و جلسه‌ای دیگر بگذاریم و در مورد این مسائل صحبت کنیم. من می‌خواهم کارهایم در زمان بندی خودش انجام شود نه اینکه الان چیزی می‌خواهم شش ماه دیگر جواب بگیرم. من مدال طلای المپیک می‌خواهم و مطمئن باشید زمانی که طلای المپیک را بخواهم هیچ کسی جلو دارم نیست.»

رکوردار دسته ۸۵ کیلوگرم بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو در پایان می‌گوید:«چند سال است همه نوع فشار و سختی را تحمل کرده‌ام و در دسته ۸۵ کیلوگرم بهترین بودم. الان هم به دسته ۹۶ کیلوگرم آمده‌ام و قهرمان بزرگی به نام سهراب مرادی پیش رو دارم. تلاش‌مان این است که برادرانه و دوستانه تمرینات را انجام دهیم و بتوانیم بهترین مدال را بگیریم. شک نکنید من برای خودم بهترین عنوان را می‌خواهم و سالیان سال است دارم در این راه زجر می کشم و این توانایی را در خودم می بینم که چیزی را می‌خواهم به دست آورم، حتی اگر زیر زمین هم باشد آن را به دست می‌آورم.»

شایان ذکر است، طبق قانون، تیم‌ها در لیست نهایی خود می‌توانند ۱۰ نفر اصلی به همراه دو نفر رزرو را معرفی کنند و برخواه سرمربی تیم ملی هم پیش از این با اعلام ترکیب نهایی تیم، مصطفی جوادی در دسته ۸۱ کیلوگرم و محسن دادرس در فوق سنگین را به نفرات رزرو معرفی کرده بود که مصطفی جوادی جایگزین کیانوش رستمی و وارد ترکیب تیم ملی شد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی